Pers lille anlegg med den store lyden....

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    He, he.. Kjenner meg godt igjen her gitt.. Jeg fikk tvillinger det ene året og jaggumeg en attpåklatt til påfølgende år..:eek:

Resultat: Stavhøyttalere og midlertidig transistorsterker..;) Ble noen år med dette før jeg nå er tilbake igjen med gulvstående og rør. Men min yngste sønn er fortsatt i stor respekt for rørforsterker etter å ha vært bortpå et utgangsrør som liten.. Han er nå 7 år.

mvh
    lassemann

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Hehehe, brent barn skyr ilden? Jeg har oppriktig vurdert å kjøpe slike Quicksilver blokker som du har og sette de på 180cm høye vegghyller. Innen hun når den høyden så antar jeg hun vet at det skal få stå i fred ;) Meeen regner med det ikke glir helt igjennom hos interiørarktitekten selv om hun er rimelig tilgivende for mine audiofile krumspring, spesielt hvis jeg introduserer de nye ideene etter et bedre måltid og en god franskmann eller italiener i glasset:cool:

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.876
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Hehehe, brent barn skyr ilden? Jeg har oppriktig vurdert å kjøpe slike Quicksilver blokker som du har og sette de på 180cm høye vegghyller. Innen hun når den høyden så antar jeg hun vet at det skal få stå i fred ;) Meeen regner med det ikke glir helt igjennom hos interiørarktitekten selv om hun er rimelig tilgivende for mine audiofile krumspring, spesielt hvis jeg introduserer de nye ideene etter et bedre måltid og en god franskmann eller italiener i glasset:cool:
    Brent barn lukter ille....

Hmm, men så må du finne fram interiørarkitekten i deg selv pahf, og over en bedre vin gi til beste en designperle
    av Hifiinteriør som før QSene til å smelte inn i stuen, som om de skulle vært født der...

Vennlig hilsen

Morten

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Ja, det forslaget er ikke galt Lagga:) Smi mens de gode vinene nytes.. Jeg kjørte en relativt hard metode den gangen mine QS's inntok lassemanns vindu; et halvt års slit med grunnleggende oppussing av to stuer i vårt gamle hus fra 1905 utløste et brennende behov for belønning til meg selv.. Brått stod de bare der.. I dag får jeg ikke lov i det hele tatt og tenke på salg av dem... Fruen liker også god lyd og gang på gang sier hun; "Quicksilver spiller best uansett hva du drar til hus...." Og jeg er vel sagtens enig i det selv også...;)

mvh
    lassemann

Sist redigert:

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.876
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Ja, du har gjort et godt valg i fruen Lassemann, det skal du ha!

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Brent barn lukter ille....

Hmm, men så må du finne fram interiørarkitekten i deg selv pahf, og over en bedre vin gi til beste en designperle
    av Hifiinteriør som før QSene til å smelte inn i stuen, som om de skulle vært født der...

Vennlig hilsen

Morten
    Jeg har vært på leting etter nytt hifimøbel en lengre stund, men finner ingenting som passer meg, spesielt ikke mtp hvis rørutstyr får komme inn i heimen. De blir vel en hel del varmere enn standard transistorutstyr, muligens en vifteløsning med skapdører?

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Ja, det forslaget er ikke galt Lagga:) Smi mens de gode vinene nytes.. Jeg kjørte en relativt hard metode den gangen mine QS's inntok lassemanns vindu; et halvt års slit med grunnleggende oppussing av to stuer i vårt gamle hus fra 1905 utløste et brennende behov for belønning til meg selv.. Brått stod de bare der.. I dag får jeg ikke lov i det hele tatt og tenke på salg av dem... Fruen liker også god lyd og gang på gang sier hun; "Quicksilver spiller best uansett hva du drar til hus...." Og jeg er vel sagtens enig i det selv også...;)

mvh
    lassemann
    Hehe, kanskje det er taktikken jeg skal prøve. Etter å ha gulvlagt 2etg, ikke minst pusser jeg opp gangen og passer arvetroll mens mor leser til avsluttende eksamen. Burde vær grunn god nok til premiering det skulle en tro ;) Jeg er i samme situasjon og er velsignet med gode ører hos samboer, riktignok er hun ikke like kresen, men tror jeg kan omvende henne... :D

Etter jeg er ferdig med gangen skal jeg ihvertfall unne meg en ny flaske single malt! Lurer på å dra over til søta bror og se på deres Mack Myra, får jo rosende ordelag over hele fjøla stort sett!

Sist redigert:

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Hehe, kanskje det er taktikken jeg skal prøve. Etter å ha gulvlagt 2etg, ikke minst pusser jeg opp gangen og passer arvetroll mens mor leser til avsluttende eksamen. Burde vær grunn god nok til premiering det skulle en tro ;) Jeg er i samme situasjon og er velsignet med gode ører hos samboer, riktignok er hun ikke like kresen, men tror jeg kan omvende henne... :D

Etter jeg er ferdig med gangen skal jeg ihvertfall unne meg en ny flaske single malt! Lurer på å dra over til søta bror og se på deres Mack Myra, får jo rosende ordelag over hele fjøla stort sett!
    Selvpremiering er ikke umiddelbart populært, men en effektiv vei til målet noen ganger ;) Og du har mange gode grunner... Det går seg som regel til igjen, men det beste er jo enighet på forhånd..;)

Vel, Mack Myra har jeg holdt i hendene flere ganger, men magnetismen mot orginal landet er oftest for stor.. Skal jammen overtale Lagga neste gang til en slik smakning..:confused: ;)

mvh
    lassemann

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Jeg er så hinsides nysjerrig på alt utenfor mainstream markedet, derav slike flotte typer som Ledaig og Tomatin som de fleste ikke vet om.
    Fikk en gledelig overraskelse da jeg sprettet korken på den Indiske singlemalten Amrut Fusion, ikke bare it-tech de gutta kan. Så neste naturlig krumspring utenom øyene må vel bli Sverige da tenker jeg ;)

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Siden det ikke skjer stort på lydfronten, må jeg vel legge til at de siste bildene er tatt med min nye 20mm. 2.8 linse. Trives godt med 50mm 1.4 objektivet, men siden jeg skal fotografere to bryllup til sommeren kan det være kjekt å ha noe med litt mer vidvinkel.
    Må ærlig innrømme at fastobjektiv er og blir mitt foretrukkene valg når det gjelder optikk!
    IMG_1202.jpg

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Siden det ikke skjer stort på lydfronten, må jeg vel legge til at de siste bildene er tatt med min nye 20mm. 2.8 linse. Trives godt med 50mm 1.4 objektivet, men siden jeg skal fotografere to bryllup til sommeren kan det være kjekt å ha noe med litt mer vidvinkel.
    Må ærlig innrømme at fastobjektiv er og blir mitt foretrukkene valg når det gjelder optikk!
    Fastoptikk er egentlig ikke så dumt. Nå som Photoshop har gjort det til rene barnematen å drive med beskjæring, er skarpheten kan hende mye viktigere enn å få det rette utsnittet i skuddøyeblikket. I gamle dager - og da særlig med lysbildefilm i kameraet - var jo utsnittet i seg selv et stort peong. I de gode gamle dager praktiserte jeg forøvrig to-kamerahus-prinsippet - ett kamerahus til hvert fastobjektiv - vi hadde ikke zoom i steinalderen. Gjerne med litt forskjellig film også - ikke lett å svitsje filmfølsomhet heller, i steinalderen.

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Hehe, forstår godt du kjørte flere kamerahus på den tiden ja, er mange ganger jeg kunne tenkt meg to hus selv. Dog er nok det ikke like nødvendig som lysten tilsier ;)

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    En ting en skal legge seg på minne når en vurderer rør på elektrostater. Jeg har selv eid ML Summit og kjørte 2x100 watt klasse A røreffekt på de... Funka magisk det, men dippen ved 20khz var stygg på de høytalerne. Skjelden det er så mye lyd der oppe, men en vet jo aldri... Lassemann kan kanskje forsikre oss om at QS tåler slike dipper som ML til tider gjør ?

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Godt tips å ta med seg på veien HCS! Det kan være greit å sjekke ut om det blir problematisk. Er litt usikker på hvor krevende mine Source er i forhold til de større og eldre ML?

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Jeg hadde første gen Summit, men det er ikke så gammel den...Gamle CLS er kanskje enda verre når det gjelder impedanse. Skal du kjøpe deg rør, forviss deg om at du ikke koker den pga de fine elektrostatene dine..

5 Ohms, 1.6 @ 20kHz. Compatible with 4, 6, or 8 Ohm rated amplifiers. -..........1,6 ohm ved 20 khz er ikke akkurat mye da...Men ikke så ille som Summit. Mener de lå på 1,2 ohm...

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Visste jo at elektrostater kunne få de mest hardbardbarka forsterkerne til å knele, bare antok aldri at dette kom til å gjelde meg ;) Snakk om å være naiv. Dette bør helt klart sjekkes ut. Virker jo som produsenten av Quicksilver er en kurrant kar å sende en mail til forøvrig. Av andre alternativ jeg kunne tenkt meg å prøvd i eget oppsett ligger nok MI Mosfet svært høyt.

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har spillet mine QS blokker på Quad ELS 63, Quad 2905 og ML Aerius - intet problem, spesielt på 2905 imponerte de stort med EL34 bestykning. Samtidig testet vi ut Musical Fidelity A5.5 på 2X250 watt, den klippa stygt på 63 ELS mener jeg å huske, dvs. autosikringen slo inn og ut hele tiden. Sikringene i Mid Mono har aldri gått til tross for alt det jeg har pressa de med...;)

mvh
    lassemann

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Ahh, det var gode nyheter Lassemann, de har da virkelig fått prøvd seg etter de kom i ditt eie! Kjenner jeg er svært fristet til å prøve et par slike blokker. Må bare fikse løsningen med de tidligere nevnte barnefingrene først. Slik situasjonen er idag blir de fingrene fulle av blemmer ca 3minutter etter blokkene kommer i hus!

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Mike Sanders i Quicksilver var stor fan av elektrstater på 70 og 80-tallet, og da spesielt Quad ESL 63. Det var også i denne perioden han utvikla sin kanskje mest kjente konstruksjon: Philips 8417 60 watts monoblokker basert på det utgangsrøret han mente var best; nemlig Philips 8417. Han innledet samtidig et slags samarbeid med Peter Waker, konstruktøren av Quad, om nettopp å lage den ultimate rørforsterker til ESL 63. Denne forsterkeren var QS 8417 60 watts monoblokker. Dagens grunnserie, Mini Mite, Horn Mono og Mid Mono er konstruert nærmest identisk med unntak av valg av utgangsrør og at de mangler rørlikeretting. 8417 var av den siste pentoden som ble produsert og sent på 70-tallet var det jo som kjent bråstopp i rørproduksjonen i den den vestlige verden. Dermed gikk markedet fort tomt og Mike måtte omkonstruere monoblokkene til KT88-versjon.. Bare en liten digresjon mtp QS og elektrostater...;)

QS midmono new.jpg

mvh
    lassemann

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Ahh, takk for kjekk info, en skulle tro at disse blokkene var som skapt for mine små elektrostater da. Slik situasjonen er nå er det enten disse eller den andre effektforsterkeren du har i eie, MI Mosfet. Etter MI 11Prototypen kom i hus har det vært svært lite fokus på å finne feil, men bruker isteden tiden for anlegget på lytte og glede meg over musikken. Det er imho en av de beste forutsetningene for denne hobbien!

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Etter å ha kokkelert for hele barselsgruppen til madammen fikk jeg tilbud om å slå meg ned med de....eller jeg kunne jo?
    IMG_3618.jpg

Stikke opp på imacen og kose meg isteden ;)

Passer meg ypperlig å sitte med head-fi og redigere bilder.
    Akkurat nå er det denne herremannen som får massere øregangene, i mine øyne ett virkelig godt album!
    jack-white-blunderbuss2.jpg

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    4
    Driver fortsatt og leker litt med tanken på et eget vinyloppsett på "the master bedroom". Dog må jeg innse egne svakheter og spørre om bistand.
    Potensielt har jeg tilgang på en Thorens 318 fra min fars tid, men syns huske at jeg "reparerte" den på tidlig 90 tall engang. Så kan noen av de edle herrer bistå meg i et lite kostnadsoverslag hva jeg trenger for å komme igang. Resterende av oppsettet blir antageligvis Doxa 70se, 08 og JBL Ti2k. Mao restvarer.

Spiller?
    Pickup?
    Riaa?
    Annet?

Hva kan jeg risikere å måtte blø...
    Jeg ville satset på Thorens'en, det er en bedre platespiller enn dagens budsjettspillere.

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Jeg ville satset på Thorens'en, det er en bedre platespiller enn dagens budsjettspillere.
    Tviler ikke, i følge min far er det en grunn for at han ikke solgte denne, hadde vel hele tiden en plan om å ta den i bruk igjen senere.
    Gruer meg for å tørke støvet av den for å se om tilstanden til strømledningen på den... Av alle dumme ting jeg gjorde i ungdommen, var vel kanskje dette noe av det eneste jeg virkelig angrer på! Husker ikke helt hvilken pickup han mente som sto på, men i 89-92 en plass kostet den 3 lapper så jeg går utifra at det må være en kurrant start!

Mulig jeg er dum nå, men det skal være relativt smertefritt å koble på den pickupen på en eventuelt ny spiller hvis alt håp er ute for Thorensen?

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    4
    Strømledning er det jo greit å skifte på og hvis den ikke er egnet som objekt er det ikke noe problem å flytte over pick up.

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Strømledning er det jo greit å skifte på og hvis den ikke er egnet som objekt er det ikke noe problem å flytte over pick up.
    Får tro det, mener jeg regelrett klipte den av for så å "hybel" koble den på igjen, skammen har gjort at jeg har latt den være frem til nå! Men må vel klare å koble på ny strømledning uten å ødelegge mer enn nødvendig! Ikke minst så frister det å se over de 300+ platene med rock fra tidlig 70 til medio 90tallet som står i samme bod.

ou812rh

HiFi, humle, malt & sykkel
    Ble medlem
    21.03.2006
    Antall liker
    20.221
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Etter å ha kokkelert for hele barselsgruppen til madammen fikk jeg tilbud om å slå meg ned med de....eller jeg kunne jo?
    Vis vedlegget 136492
    Stikke opp på imacen og kose meg isteden ;)

Passer meg ypperlig å sitte med head-fi og redigere bilder.
    Akkurat nå er det denne herremannen som får massere øregangene, i mine øyne ett virkelig godt album!
    Vis vedlegget 136493
    Bra ting i glasset og ikke minst et godt album der pahf! Vinyltanken bør du forfølge spør du meg:) Har et par kamerater som nylig har hivd seg på vinylen og det har gitt mersmak. Av tilfeldige grunner så kjøpte begge brukte Regaspillere dog med litt foskjellige P.U. Det spiller som bare det for knappe 3K:) Litt jobbing med underlag o.l. har vært nødvendig, men sånn skal det være!

OU812

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Litt jobbing er jo endel av morroa! :)
    Tror nok jeg til slutt havner på vinyl karusellen, tidsaspektet er litt usikkert, men det kan skje både plutselig og litt utover ;)

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.876
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    En PU som kostet 3 laken den gangen, bør være interessant, hva er det?

Går Thorens'en rundt, er det et greit sted å starte pahf.
    ShineySmileysBlink.jpg

/ Morten

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Har prøvd å spørre, men han husker ikke! Begynner å bli en stund siden det sto Thorens 318, Cambridge cd spiller, Doxa 08 pre, 70se effekt og Qln 929 i stua hos opphavet ;) Ikke at jeg betviler sannhetsgehalten til min far, men hva lå en god pickup på i la oss tidlig 90?

Må starte med den boden en dag så jeg får sett om den snurrer! Bare fjerne endel søppel, så i bunn og grunn må jeg bare få lånt en bil med krok så er jeg på min vei ;)

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Hifiklubben kjøpte opp det meste av Thorens på siste halvdel av 80-tallet etter en konkurs i Thorens. Det førte til store lokketilbud til den da ganske nystarta Hifiklubben. Jeg var en de som stod noen timer i kø i Torggata i Oslo for å kjøpe meg en Thorens TD318 for kr 1790,- Dette var i 1987. Det var en rasende rimelig pris den gangen da den veiledende lå på mellom 4-5K. Dersom din far kjøpte i denne perioden vet jeg klubben solgte mye Denon MC PU med High output. Jeg kjøpte en DL160 husker jeg, men DL110 gikk det også mye av.. Egentlig bare en digresjon, men kanskje det kan hjelpe?? :)

mvh
    lassemann

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Mener å huske at jeg i sin tid har sett en kvittering på 5000,- for spilleren ca. Skal høre med han om det kan være en denon PU som står på den.
    Skal se han blir så sentimental av alt vinylpratet mitt at han beholder den selv ;)

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Rolige tider på jobb med mye studenter fører til litt surfing i lunchen. Siden klåfingrene hindrer meg i de store røroperasjonene i stua, kan det friste med en rørforsterker til hodetelefonene mine, men da må denne karen bort. Noen interesserte? For de moddevillige så finnes det en hel del oppgraderinger som kan gjøres av de som trakterer en loddebolt bedre enn jeg.

beresford1.jpg

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Ting går som regel fortere enn først tenkt, en liten tweet og vips eier jeg en dac mindre. Da er det bare å se på en erstatter i rørutgave :)

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.876
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Gull, deilig med raske og greie salg med folk som holder avtaler.

/ Morten

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Det er bra sikkert, ikke minst veldig greit at det er innenfor samme kommune. Tror det er første gang jeg selger noe lydrelatert her ;)

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Fra tanke til handling er veien kort nok engang. Sendte litt mailer her og der og nå kommer en slik kar forhåpentligvis i posten for å lage liv i AKG hodetelefonene mine.
    PH5L.jpg

Jeg har overhodet ingen erfaring med rør i kjeden på hodetelefoner så det blir en sjanse å ta, men går utifra at den er litt mer fyldig og organisk enn det Beresforden var. Etterhvert så får jeg se om jeg ikke finner en billigdac mellom den gamle squeezeboxen og Yaqinen.

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.346
    Torget vurderinger
    1
    Hvor kjøpte du den?

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    42.858
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Blir spennende å høre hvordan det går,har kikket på den siden lenge men ikke bestillt noe enda.
    Altid litt skeptisk til mange av online butikkene.

Har mye som kunne vært kjekt å ha :)

mvh

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Ikke sant, har hatt siden liggende bokmerket ihvertfall ett år. Til slutt ble fristelsen for stor så får jeg eventuelt avskrive ett tap som lærdom hvis alt går skeis!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn