Å flytte er stressende nok, men å flytte ut sin mor, pusse opp hus, flytte inn og vaske ut sin egen leilighet ila 3.5 uker er ett regelrett mareritt!
Heldigvis begynner vi å se noenlunde ende på det som må taes før innflytting.
Siden dette er barndommshjemmet mitt var det viktig å velge farger som ikke kunne sammenlignes med slik det så ut tidligere, dette har resultert i noen friske krumspring, men alt i alt er jeg fornøyd.
Her ser vi bakre del av stuen, også kjent som den lydfrie delen av huset, med utsikt mot sentrum(Når jeg får hugd ned det som antageligvis er norges største Tuja tre.)
Her kommer hovedaltret til å få plass, det jeg mister i dybde tar jeg forhåpentligvis igjen i bredde på lydbildet.
Første gang jeg så fargen vi skulle ha på kjøkkenet følte jeg meg pluselig som Kristine Koht's ukjente tvillingbror, men etterhvert har jeg aklimatisert meg til den, skal uansett bygge nytt kjøkken om 2år.
Spisestuen som ligger rett bak den blå kontrastveggen på forrige bilde, her har jeg sett for meg ett lite oppsett for behagelig taffelmusikk, men vi får se..
Her derimot var min bedre halvdel så fremsynt at hun foreslo at vi byttet ut hyllene og laget tvkrok isteden slik at jeg fikk ihvertfall en plass i huset med fri utfoldelse, den er ikke stor, men ett par Klipsch RB-61 låter jo forlokkende etterhvert.
På utstyrsfronten er det lite endringer, riktignok har en Doxa 70Se forlatt meg, og en Copland CTA 504 forventes å være innomhus om ca 14 dager. Jeg er litt usikker på om den er kraftig nok, men velger uansett å prøve