Takk takk gutter
Du sier noe om videresalg Haavard, men hvis du lover å ikke si noe til fruen så ser jeg for meg at denne blir i hus i overskuelig fremtid, etterhvert som jeg får kommet meg ned i kjelleren så har jeg lovt at vi skal ha noe som fungerer godt i stuen også. Jeg sender den til Roar Moen idag så får vi se hva han finner ut. Makan til hyggelig serviceminded fyr er det lenge siden jeg har hatt kontakt med forøvrig!
Når det gjelder RF-63 så må de være de eneste høytalerne jeg har hatt i hus som har spilt så jævlig og samtidig klart å fått meg til å le og trampe takt helt fra starten.
De første tonene var ett fullstendig kaos av skrikende diskant, manglende mellomtone og en bass som var litt her og der og midt i mellom. Med andre ord akkurat som forventet. De har fått kurrant med juling siden i går, og litt discoradio på natters tid så det låter litt bedre nå idag, men fortsatt lenge igjen. For min del spiller det ingen rolle! Jeg koser meg! Det har vært mye bytting og styr rundt dette oppsettet mitt i lengre tid. Så nå ønsker jeg å få fikset Arc`n og bare kose meg med musikk en stund. Litt småpjusk blir det nok som kabelbytter, psu til dacen og muligens nye høytalerkabler, men grovskissen for hva jeg ønsker er tegnet og ferdigstillt!
Katrine har i lengre tid vært litt bekymret for denne dybden jeg har nevnt i bisetninger, men når hun kom hjem i går så merket hun ikke at de var kommet i hus engang
Etter jeg påpekte dette så hun en stund på de og sa "Merkelig konsept, 3 ganger så dyp som de er breie, jaja!" Så kun for å provosere så hentet hun ettpar telys og satte på toppen