HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Godt nyttår! Blir trivelig å sees. Å flere å krasje innom. Ha en fin feiring
Har ikke prøvd, får trimmet balansen når jeg klatrerHehehe, ja alt som må stå på krakk må være smått, godt poeng ;D
Trodde dere var innom etter subbene kom i hus, men det stemmer sikkert ikke. Skal kalle inn til laugskveld snarest.
Ren balansekunst å få balansert dine på en krakk Leikis?
Vi er ikke langt utpå vårparten før jeg stikker nesen sørover tenker jeg, og da stikker jeg innom for å se hva som har skjedd siden sistÆsj, kjipe greier. Du får ta deg en tur nedover, så skal muntre deg opp
Det er bra sant! Fikk opp mac minien igjen etter litt omsorg, men xboxen virker å være helt kaputt. Verst for eldste arvingen som jeg har lovd å se Alladin i lengre tid nå ;D Faktisk så er det 4 ting hvis du regner med jobbmobilen min som begynte å lade på 6% og etter 4 timer var den ned på 2 med lader tilkoblet. Men det får være arbeidsgiver sin utfordring ;DNår uhellet først er ute så kommer det sjelden alene. Og siden alle gode ting er tre, da er vel alle onde ting tre også? Da skal det isåfall snu nå, for du har hatt tre strikes på kort tid.
Verre enn ei kjerring på salg du... Men kjenner meg godt igjen..Det skal du absolutt ikke se bort ifra ;D
Hadde vært morro å prøve seg med selvbygg engang, men det får bli litt senere.
Kanskje det er derfor vi har fått et tilsig av kvinner i det siste? De har funnet ut at hififreaks er som kjerringer på salg.Verre enn ei kjerring på salg du... Men kjenner meg godt igjen..Det skal du absolutt ikke se bort ifra ;D
Hehehe, det er en sjeldent god beskrivelse på meg ja ;D)Verre enn ei kjerring på salg du... Men kjenner meg godt igjen..Det skal du absolutt ikke se bort ifra ;D
SVSInderøy skrev:F7 , Palladium å Lascala. Fale my arti på Finn.
En nå sånn som JBL ? alla de kino høytaleran
baluba skrev:Kanskje det er derfor vi har fått et tilsig av kvinner i det siste? De har funnet ut at hififreaks er som kjerringer på salg.
Griffenfeldt skrev:Kjøp Magnepan så er du ferdig å jakte på en stund
Evt gjør som meg med Magnepan i ett rom og fulltoner i et annet. Da får du det beste fra 2 verdener. Hehe
Får et sett med ferdigbygde Lowther konstruksjoner i dag og en liten 2W forsterker som skal stå i den nye kjellerstuen.
Legger ut et bilde på Insta hvis jeg rekker det i kveld.
Hehehe, neida kun at det er direkte unødvendig å kjøre en gigantisk bil kun frem og tilbake fra jobb. Skal byttes i noe svært lite, ekstremt lite faktisk som fks en Citroen C1 som jeg skal se på i morgen.Ofre Rolls Royce`n fer Audiofil bassilen no ? hehe
Akkurat det kunne jo ikke du vite. Noen ganger er det slik at hørselen ikke er på topp selv om vi tror det, og alt låter litt bæsj. Eller så kan det være en innstilling som er feil. Et problem blir det først når du ikke hører forskjell på lossy og lossless lenger, noe du helt åpenbart fortsatt gjør.Det er nesten, nei faktisk så er det pinelig å innrømme at jeg fant grunnen til den litt manglende diskanten.
Tidal sto på "Standard" lydkvalitet etter siste oppgradering av en eller annen grunn, så når jeg fikk satt den på "Hifi/Master" igjen så løste det meste av utfordringer seg.
Nok engang er lykken gjenopprettet nede i kjelleren.
Ja det er en skikkelig morro bil, større enn man skulle tro, og forsåvidt grei nok motor til den bruken den skal.
C1 har jeg eid en gang. Morsom bil i den forstand at den er særdeles retningsstabil. Det kan ikke sies om alle småbiler.
Bildet tok jeg når jeg solgt den i fjor. 2011 model.
Den var helt feilfri i de årene jeg eide den.
Mazda var aldri i tankene mine, ikke noe bevisst, men falt liten utenfor. Var enten Polo eller C1 som var aktuell for min del.Har du sjekket ut mazda 2?
Hadde vel rykte på seg for å være klassens mest kjøreglade.
Sikkert sammenfallende med hva selgerne av de 3 jeg prøvde sa, rundt 0.5 på blandet og lavere på langkjøring. Hos meg har den som oppgave å få meg til og fra jobb 28km t/r hver dag og det har den klart å fått til svært så godt. Dvs akkurat nå er jeg pga uheldige hendelser midlertidig fotgjenger en liten periode så tog er det foretrukne fremkomstmiddelet.Per:
jeg tror faktisk den gikk på rundt 0,5-0,6 l pr mil.
Er det ikke rommet som roter på høyt volum da, eller har du grei kontroll på det ? Tenkte jeg skulle sende med en pakke rockfontakplater men det ble litt fullt i bilenOi, der ga du meg en ide`, mulig jeg må se nærmere på den hvis jeg blir å beholde de Merker at de blir litt rotete på svært høyt volum, men det er sjeldent jeg spiller så høyt så noe stort problem kan det knapt kalles.