På årets siste dag er det vel på tide å reflektere litt over om de investeringene som er gjort i hobbien har vært i riktig retning?
Starten av året med innkjøp av Infinity og Holton var definitivt helt riktig valg, beklageligvis måtte jo R90 settes i hjørnet for videre lagring, men Dynaudio har imponert med ved flere anledninger, ikke minst etter den fikk avlastning i bunndelen av systemet. Å ta skrittet fra ren stereo til hjemmekino var også helt riktig for min del selv om jeg var relativt skeptisk. Så jeg har ingen store planer om endringer i 2017. Rommet brukes flittig og ting fungerer helt slikt det er ment. (Nå skal jeg ikke ta i for hardt for jeg har ikke turt å slå det på etter det årlige nachspielt 3.juledag med 90 tallets trancemusikk som hovedingrediens...)
Anlegget er jeg også svært fornøyd med, men kunne tenkt meg å gi SA høyttalerne endel mer krefter så det kan være jeg bytter ut til en reciever med pre out og ser meg om etter en liten effektforsterker som jeg kan skjule i skapet.
Mao... 2016 har vært nok ett flott lydmessig år for en som liker å prøve nye ting, samtidig som det er utrolig godt når ting begynner å sitte slik jeg ønsker det.
Den eneste store endringen jeg ser for meg å skje er vel sivilstatus fra samboer til gift, utenom det skal ting som virker få stå i fred. Flere lyttebesøk derimot det bør være høyt prioritert
Godt nyttår gutter, håper å få treffe flere av dere i året som kommer. Regner med det blir noen litt lengre turer til Hedemarken og hilse på både gamle og nye bekjente der! Ikke minst langt flere besøk til de lokale heltene