Den faller rett og slett ut og kommer ikke tilbake. Har vært ustabil på det trådløse nettverket, men det er jo stabilt som bare det etter jeg kablet mediacentret, men den faller ut med jevne mellomrom, prøvd alle portene, men uten hell.
En liten obs; jeg syns dune gikk tregere og litt ustabilt med mymovies, men mulig jeg gjorde noe feil. Av de jukeboxene jeg har testet er jeg mest fornøyd med zapitti. Er en liste over "artworks" her:pahf skrev:Supert, var det jeg trodde, men måtte høre med noen for å være sikker!
Da er det bare og bestemme seg for streamer, fortsatt litt usikker på om Boxee eller Dune er best.
Dune ser det ut som trives best med MyMovies som jukebox, om det er en fordel eller ulempe vet jeg ikke.
Boxee har vel ingen direkte feil såvidt meg bekjent.
Morsomme de 82'ene, var oppe i 83 også, det var S.Y.K.T! ;Dpahf skrev:Gikk igjennom en gammel eksterndisk, da fant jeg noen raw filer jeg aldri fikk fremkalt før nå.
Savner dette oppsettet, makan til dynamikkbombe!!
Auda - you're in deep shit, man. Det var slik du beskriver det, at det begynte hos meg - og nå har jeg svidd av noen månedslønner og vel så det på å rette opp ubalansen. Resultatet er tre anlegg - som riktignok spiller veldig bra, det skal de ha - pluss diverse utstyr i pappesker og boder som kunne ha blitt til et helt utmerket anlegg nr. 4. Men det siste er det heldigvis ikke plass til.pahf skrev:Merket med engang hvor kritisk jeg ble, manglende diskant, lite engasjement og whatnot.
Så det er ikke bare fordeler med to anlegg hvor det billigste spiller best,
Åh, Klipsch er gøy - du må nok tilbake dit om ikke så altfor lenge serrupahf skrev:Gikk igjennom en gammel eksterndisk, da fant jeg noen raw filer jeg aldri fikk fremkalt før nå.
Savner dette oppsettet, makan til dynamikkbombe!!
Takk for det, ja feltet er interessant så det har vært en veldig grei etterutdanning og ta. Har fortsatt store planer om å komme meg til steinkjer å få hørt oppsettet ditt nå som skolegangen endelig ser sluttenMilenko skrev:Her har det da skjedd mye
Gratulerer med den lille på vei, etterutdanning i et meget interessant felt og med katta![]()
Ahh, så bra! Disse skal jeg prøve for slik det er nå er det helt latterlig ustabilt!!Ludo skrev:Om du trenger firmware oppdatering til DIR-655 så finnes det endel her som routeren ikke finner selv.
Oppgraderte min DIR-855 på den måten og det ble en suksess...
ftp://ftp.dlink.com/Gateway/dir655/Firmware/ Om du har standard utgave
ftp://ftp.dlink.com/Gateway/dir655_revB/Firmware/ Om du har rev B
Evt kan du lete her selv: ftp://ftp.dlink.com/Gateway/
Lykke til![]()
Klipsch er kjempegøy, savner råskapen i de hver dag. Var lenge i vurdering om jeg skulle se etter RF-63, men de blir litt store for stua. så enn så lenge så er det faktisk SA Mantra 60 som står øverst på lista, på mange måter fikk jeg mye av den samme godfølelsen som med klipsch, de var bare mer dannet og oppførte seg mer passende i mine øyne.Ludo skrev:Åh, Klipsch er gøy - du må nok tilbake dit om ikke så altfor lenge serrupahf skrev:Gikk igjennom en gammel eksterndisk, da fant jeg noen raw filer jeg aldri fikk fremkalt før nå.
Savner dette oppsettet, makan til dynamikkbombe!!Flott bilde forresten!!
![]()
Bare å ta kontakt, er stort sett hjemmepahf skrev:Takk for det, ja feltet er interessant så det har vært en veldig grei etterutdanning og ta. Har fortsatt store planer om å komme meg til steinkjer å få hørt oppsettet ditt nå som skolegangen endelig ser sluttenMilenko skrev:Her har det da skjedd mye
Gratulerer med den lille på vei, etterutdanning i et meget interessant felt og med katta![]()
Spesielt nå som du har nye spennende prosjekter på gang! Ikke interessert i et par kattunger da ? ;D
det er et tips jeg skal ha i bakhodet! Smått dumt at den ´bedre´ halvdelen har forelsket seg i utseendet til SA, men det må vel la seg endre!Ludo skrev:Skjønner godt det og RF-63 tar litt stor plass. Kanskje du skulle sjekket rundt etter RF-5, disse tar mindre plass enn RF-63 og de spiller ganske så mye i samme gate. I tillegg er de enda mer dynamiske enn 63'erne også![]()
Det høres bra ut! Du hører fra meg, men kan ta en stund. Er kronisk distre og glemsom...Milenko skrev:Bare å ta kontakt, er stort sett hjemmepahf skrev:Takk for det, ja feltet er interessant så det har vært en veldig grei etterutdanning og ta. Har fortsatt store planer om å komme meg til steinkjer å få hørt oppsettet ditt nå som skolegangen endelig ser sluttenMilenko skrev:Her har det da skjedd mye
Spesielt nå som du har nye spennende prosjekter på gang! Ikke interessert i et par kattunger da ? ;D
![]()
Det går bra, er plaget av det samme selv ;Dpahf skrev:Det høres bra ut! Du hører fra meg, men kan ta en stund. Er kronisk distre og glemsom...Milenko skrev:Bare å ta kontakt, er stort sett hjemmepahf skrev:Takk for det, ja feltet er interessant så det har vært en veldig grei etterutdanning og ta. Har fortsatt store planer om å komme meg til steinkjer å få hørt oppsettet ditt nå som skolegangen endelig ser sluttenMilenko skrev:Her har det da skjedd mye
![]()
Enig i din anbefaling, Foo Fighters siste er meget meget bra, lenge i mellom det kommer så gode album uten mange svakheterpahf skrev:Siden det regner tungt ute så blir det naturlig å fotografere inne, syns endelig jeg har fått vist hvordan TiK serien endelig ser ut, uten det gulstikket de ofte blir fremstilt med.
Som en bisetning anbefales Foo Fighters siste album "Wasting light" et av de bedre fra deres side etter min mening.
Samtidig anbefales også dokumentaren "Back and forth", får litt informasjon om den nyeste plata. Verdt og titte på!Milenko skrev:Enig i din anbefaling, Foo Fighters siste er meget meget bra, lenge i mellom det kommer så gode album uten mange svakheterpahf skrev:Siden det regner tungt ute så blir det naturlig å fotografere inne, syns endelig jeg har fått vist hvordan TiK serien endelig ser ut, uten det gulstikket de ofte blir fremstilt med.
Som en bisetning anbefales Foo Fighters siste album "Wasting light" et av de bedre fra deres side etter min mening.![]()