pahf
Hi-Fi freak
Der fikk mitt oppmerksomhetsbehov gå foran min egentlig intensjon, det jeg lurte på var jo forskjellen mellom Audiolense 2.0 og XO når jeg ikke har behov for aktiv deling. ER det noe og hente, eller er det ubetydelig småting?
Du kan jo spørre i Audiolense-tråden, svarene bruker å være rimelig kjappe der. Fra hofta, og med fare for dårlig hukommelse, tror jeg at XO-versjonen (som er den jeg selv har og bruker) også inkluderer den derre group-delay-funksjonen eller hva pokker den nå het. I hvert fall den funksjonen som Petter Dale mente var den som bikket AL over fra bra til helt fantastisk.pahf skrev:Der fikk mitt oppmerksomhetsbehov gå foran min egentlig intensjon, det jeg lurte på var jo forskjellen mellom Audiolense 2.0 og XO når jeg ikke har behov for aktiv deling. ER det noe og hente, eller er det ubetydelig småting?
Nevnte det for min bedre halvdel her isted at for noen få år siden så var fredagene forbehold pils, pizza og pøbben, nå er det store høydepunktet Seinkveld med Thomas og Harald og et par glass rødvin før jeg laller i seng utover natta. hahaha.......johnnygrandis skrev:Biff og rødvin er nammis det,- god helg...
Har begynt og lese Audiolense tråden flere ganger, men faller bestandig ut etter en stund, får vel sette meg til en dag og lese igjennom alt ;DMbare skrev:Du kan jo spørre i Audiolense-tråden, svarene bruker å være rimelig kjappe der. Fra hofta, og med fare for dårlig hukommelse, tror jeg at XO-versjonen (som er den jeg selv har og bruker) også inkluderer den derre group-delay-funksjonen eller hva pokker den nå het. I hvert fall den funksjonen som Petter Dale mente var den som bikket AL over fra bra til helt fantastisk.pahf skrev:Der fikk mitt oppmerksomhetsbehov gå foran min egentlig intensjon, det jeg lurte på var jo forskjellen mellom Audiolense 2.0 og XO når jeg ikke har behov for aktiv deling. ER det noe og hente, eller er det ubetydelig småting?
Hehe... Selve barnevognen er a piece of cake - det er det som er oppi barnevognen som er "problemet". Jeg har hatt tre stykker - av dem som ligger oppi barnevognen, altså - og de blir bare dyrere og dyrere etterhvert som årene går. Helt til de flytter ut, og da - som ved et trylleslag - blir det på ny cash-flow til far. Men inntil da er de verdt alle pengene - ingen tvil om det. Men et objektiv er ikke dumt å ha - når du skal forevige barnevogn med innhold. Heller det, enn en strømkabel.pahf skrev:....... og det gikk nettopp endel $$ i barnevogn, og i følge de som forstår seg på slikt så var visst det bare starten. Ikke minst har jeg har lyst på 24-105 L objektiv så da får strømkabel vente litt.