pahf
Hi-Fi freak
Døra står bestandig åpen Kenneth, må tromme sammen til en kveld snart så jeg får litt flere ører til å hjelpe meg å justere
Ser flott ut og gratulerer med dedikert rom!Presis klokken 7 i morrest sto det en hyggelig elektriker på døra mi, klokt nok hadde han jeg snakka med i går sendt kollegaen sin.
Det ble naturlig nok litt overtid idag, men nå har jeg fått grovjustert det meste og isteden for å finjustere bare slapper av i sofaen og nyter følelsen av å ha ett eget rom man kan gjøre akkurat hva man vil i.
Vis vedlegget 318136
Uten tvil, rekreasjon kommer fra kjelleren fremoverFantastisk vil jeg tro.... masse gratulasjoner herifra! !
Endelig så har du et eget rom og samle energi ifra!
Ja, skal ikke klage når han først kom, presis og pent utført arbeide. Ingen tenker over når strømmen er pent lagt, alle ser hvis den ikke er pent lagt!Gratulerer så mye, bra han var presis i dag kos dæ!
Ikke enda, men har en 16a kurs jeg tenker å få lagt ned dit etterhvert som er tiltenkt forsterkerdelen av oppsettet.Hola Kjører du noen form for tiltak på strømsida, eller har tenkt på det? Tar meg gjerne en tur for å lytte /snakk skjit
Det skal jeg love deg, i følge visse andre kan det bli for mangeGratulerer! Her blir det nok mange fine timer fremover (håper jeg).
Ikke enda, men har en 16a kurs jeg tenker å få lagt ned dit etterhvert som er tiltenkt forsterkerdelen av oppsettet.Hola Kjører du noen form for tiltak på strømsida, eller har tenkt på det? Tar meg gjerne en tur for å lytte /snakk skjit
Som jeg sa til Kenneth så er dørene åpne
Spennende!! Tar gjerne turen for å høre dette!Jeg har dedikert 16A kurs til hele anlegget og har bestilt 5000VA balansert isotrafo som skal kobles direkte på kursen rett over sikringsskapet har hørt virkningen både på Skogn og på Verdal og det har vært STORE forbedringer ved alle anledninger ved bruk av isotrafo(er) Skal få tatt meg en tur, og når ting er enda mer på plass her så er du velkommen hit også
Mvh
Bjørnar
Xindak hadde vært morro å fått blitt kjent med, men er så lite av de på brukten/finn en periode nå. Si ifra hvis du finner noenHei
Hva med en Xindak 6950. Hadde en slik, fin, varm lyd. 10 w kl A, deretter 100w AB, såvidt jeg husker. Finnes en gang brukt for mellom 3500 og 4000.
Da er man caven ferdig ser jeg. Ser flott ut, gratulererPresis klokken 7 i morrest sto det en hyggelig elektriker på døra mi, klokt nok hadde han jeg snakka med i går sendt kollegaen sin.
Det ble naturlig nok litt overtid idag, men nå har jeg fått grovjustert det meste og isteden for å finjustere bare slapper av i sofaen og nyter følelsen av å ha ett eget rom man kan gjøre akkurat hva man vil i.
Vis vedlegget 318136