pahf
Hi-Fi freak
Lavere enn normalen ja, Heresy er vanligvis vinklet, Forte har fått gummiputer med litt vinkling, men i normal tilstand så har de ikke unormalt lavt lydbilde.
Må være noe som går, har pipe suse lyd jeg også. Ganske høyfrekvent. Veldig irriterende å spille lavt. Så inntilvidere spiller jeg litt høyereFikk en Consonance Cyber 222 preamp inn dørene her nettopp, og den har en konstant støy uavhengig hvilken kilde som står på eller hvordan jeg kobler den til strømmen. Kan det være tegn på dårlige rør eller er det andre ting jeg oversett? Støyen følger ikke volumet på forsterkeren, men er helt konstant uavhengig av alt.
Enig at det er vært og prøve ut og dempe gainDet høres ut som gainet er ALTfor høyt ja, det kan vel også være en årsak til at støyen er såpass kraftig?
Mye gain hjelper vel ikke akkurat på brum, det heller.Må nok det, hvis ikke ryker den ut like fort som den kom inn. Vanvittig signalnivå på den så jeg har ett par knepp på volumknappen så er jeg på normalt volum. Kanskje dempeledd er en annen løsning.
Skal prøve å få bestilt ett slikt sett med dempeplugger, men vil gjerne prøve den Hayto ampen uansettStereolab.no har rothwell dempeplugger, tror det står litt om temaet på sentralen.
Har ellers en Hayto du kan få låne, støyet litt hos meg men var stille hos konstruktøren. 106 db horn er nesten som å be om trøbbel...