Fåtall som tenker på det, da er du untaket
Er jækla fort gjort å dra på, akkurat litt for mye, over akkurat litt for lang tid
Spesielt visst disse "gamle" greiene låter bra
Sist redigert:
Sikker på at du ikke undervurderer sentralens medlemmer nå?skjønte æ for over 40år sida, de fleste skjønne det ennå ikke
Ingenting å bry seg om. Bare fortsett å komme med tips og råd. Sentralen er en salig blanding av nye og gamle medlemmerDet va no overhodet ikke ment som noe undervurdering av noen, beklager visst det ble oppfatta slik, kunne kanskje formulert meg annerledes. Var no kun ment som ett venskapelig tips da
mvh
Det siste er sant. Jeg ble nok bare litt gretten når samme advarsel kom to ganger på rad, det virket litt nedvurderende av Pioneer i en tråd som skal være en vennetråd. Det er jo en egenskap de fleste japanske samtidige forsterkerne har. Men helt unødvendig reaksjon fra meg, det er alltids noen som trenger repetisjon som ikke er blant de synlige leserne.Ingenting å bry seg om. Bare fortsett å komme med tips og råd. Sentralen er en salig blanding av nye og gamle medlemmerDet va no overhodet ikke ment som noe undervurdering av noen, beklager visst det ble oppfatta slik, kunne kanskje formulert meg annerledes. Var no kun ment som ett venskapelig tips da
mvhOg det er sikkert mange som leser her som ikke er medlemmer også.
Mitt førstevalg av vinyl snurre,blir en slik en etter vert
Og nå, matchende høyttalereSPEC 1
SPEC 4
CT-F1250
RT-707
SG-9500
TX-9500 II
PL-570
.
.
.
Made in JapanX: Det står vel ikke Made In Spain på de der, som det gjorde på mine siste bokser fra Pia,,??
Ooh la la, skikkelig Nippon-import altså.Made in JapanX: Det står vel ikke Made In Spain på de der, som det gjorde på mine siste bokser fra Pia,,??