xerxes
Æresmedlem
Bruker semulegryn under utbaking og på spaden.Ok, skal teste den i kveld. Er det slik at en kan bruke maisennamel på steinen slik at en lettere kan snu pizzaen?
Ikke noe i ovnen,
Bruker semulegryn under utbaking og på spaden.Ok, skal teste den i kveld. Er det slik at en kan bruke maisennamel på steinen slik at en lettere kan snu pizzaen?
Tror de fleste skrur seg av etter en liten stund. Bare ha det i tankene når du veier opp.Noen som har forslag til en god og funksjonell kjøkkenvekt?
Hvis den skal være digital så men den ikke skru seg av hele tida ....
Kjøkkenvekter | Stort utvalg og lave priser på Vektekspert.noNoen som har forslag til en god og funksjonell kjøkkenvekt?
Hvis den skal være digital så men den ikke skru seg av hele tida ....
Tok du en blow out med gass, bare for og vise 6pk`n på HFS ??Har byttet til Karu16 etter et eksposivt uhell med Koda16. Regulatoren som festes på gassflasken klikket og var vidåpen, dermed en ubegrenset flow av gass inn i ovnen. Selv om jeg stod på siden av ovnen da jeg tente og kikket forsiktig inn så fikk jeg brannskader og havnet på sykehuset. Ikke Ooni sin skyld men en defekt gassregulator. Fyrer med kull/ved på sommeren og gass på vinteren. Pizza gjort riktig er ikke for pyser
Vis vedlegget 1026362
Har litt aske etter første deigen, så jeg kaster inn en testdeig uten noe på første gang ved bruk, resten blir meget bra.Det blir litt aske på steinen.
Det er greit å fjerne når ovnen er kald.
Noen triks for å gjøre dette når man steker?
Det blir alltids litt hvis det stekes mye.
Greit at sot gir sangstemme, men det smaker ikke alltid like godt.
Kjøkken holder vel.
Bestilt, takker for tipset.Ooni sin vekt er nok den mest vellykkede "pizzavekten" jeg har eid. To vektplater. Plastdekselet på den minste vektplata snues og brukes til veiing av salt og gjær. Solid til tusen!
Vis vedlegget 1026376
Skrur den seg fort av?Ooni sin vekt er nok den mest vellykkede "pizzavekten" jeg har eid. To vektplater. Plastdekselet på den minste vektplata snues og brukes til veiing av salt og gjær. Solid til tusen!
Vis vedlegget 1026376
Klar over det. De jeg har pleier å være bra.Ellers, er det vesentlig forskjell på levealder på CR2032-batterier, avhengig av fabrikat. Clasern er bare å glemme, f.eks.
Det er noe med hifi folk. Vi går all-in når vi først får tenningLurer på en slik:
Vis vedlegget 1026380
Det er vel derfor vi driver med hifi også tipper jeg.Det er noe med hifi folk. Vi går all-in når vi først får tenning
Der har vi syken, vettu. All-in-syken! Den den vi lider av...Det er vel derfor vi driver med hifi også tipper jeg.
= Nerding.Det er noe med hifi folk. Vi går all-in når vi først får tenning