Hehe, neida.. han hadde en forklaring på det å den respekteres@X-Cell Jørgen er en pusekatt. Det er bare å mase!
Hehe, neida.. han hadde en forklaring på det å den respekteres@X-Cell Jørgen er en pusekatt. Det er bare å mase!
Jeg har selv F8 uten i, så lurer jeg på om det er mindre forskjell mellom denne og 26i? Har ikke hørt F8i i noe særlig grad.Har selv F8 sig, og har hørt mye på Twenty5 26, både "i" og uten "i". Hovedforskjellen er at F8 er mer analytisk og låter kaldere og tørrere. 26'ern er varmere og kanskje mer stue- og ørevennlig. Men i bunn i grunn handler det om smak og matching med øvrig utstyr. Begge er formidable musikkformidlere!
Nei, det er ikke snakk om mindre forskjeller. Det to helt forskjellige høyttalere med helt forskjell lydsignatur. F8 er analytisk, tørr og mer "hifikorrekt" en .26 og .26iJeg har selv F8 uten i, så lurer jeg på om det er mindre forskjell mellom denne og 26i? Har ikke hørt F8i i noe særlig grad.
Jeg tenkte på forskjellen mellom F8i og F8. Er i-oppgraderingen enda mer analytisk og "hifikorrekt? Det vil sikkert høres om man sammenligner alle tre modellene opp mot hverandre.Nei, det er ikke snakk om mindre forskjeller. Det to helt forskjellige høyttalere med helt forskjell lydsignatur. F8 er analytisk, tørr og mer "hifikorrekt" en .26 og .26i
Ja, jeg mener Fact8 og Fact8 signature.Vi snakker om Fact.8 her, ikke sant? Det finnes ingen Fact.8 uten "i", men derimot en eldre utgave før dagens Signature-modell. Har ikke hørt den eldre varianten, men vil tippe at forskjellen mellom den og Signature er mindre enn forskjellen mellom Fact.8 (begge modeller) og Twenty5.26 (begge). Men dette blir bare antagelser fra min side. Importøren Morten Ringvold (Norsk Audio Teknikk) er jo aktiv her på forumet. han kan sikkert gi et bedre svar.
Prodigy 5?Ikke bann i kjerka, nå…….
Øverst i Vennetråder for hifimerker er det lagt inn en Alfabetisk oversikt over vennetråder for hifimerkerKlarte ikke å finne denne tråden, men søkeordene må tydeligvis være ganske nøyaktige, men nå er jeg i rett tråd.
tenkte på: Hva skal du egentlig med noe dyrere......Prodigy 5?
Nice!Øverst i Vennetråder for hifimerker er det lagt inn en Alfabetisk oversikt over vennetråder for hifimerker
I denne oversikten finner du PMC under P
Hver og en må selv synliggjøre sine behov og begrunnelser hvis man føler at man trenger å gjøre det. Just do it, som det heter i reklamen..!tenkte på: Hva skal du egentlig med noe dyrere......
Fremdeles fornøyd? Hva er planen med disse og Monitor Audio som du allerede har?
Jeg skal ha tre anlegg. Det er et minimum for folk flest tenker jeg. PMC og rør kommer godt med. Muligens litt Kl. A etter hvert, ettersom rør kan være litt kostbare.Fremdeles fornøyd? Hva er planen med disse og Monitor Audio som du allerede har?
Også med Musical Fidelity, da! Helt korrekt, spør du meg.PMC slår på stortromma med fenestria på messa i Warszawa. Resten av gjengen foreløpig på sidelinja.
Vis vedlegget 1068294
Det er vel Fact 12?, hvis ikke de nye Fact 8 er bestykket med 4 elementer?
Det har du av helt opplagte grunner helt rett i GeirDet er vel Fact 12?, hvis ikke de nye Fact 8 er bestykket med 4 elementer?
Mitt rom - 18,8 m2Snuser litt på å gå tilbake til PMC og har tenkt på å kombinere 5.23i med en kompetent 50 watter. Vil 50 Watt + 5.23i i et rom på 19 m2 fungere, eller må det mer pulver til? Ser jo tester, men de synes alle å koble relativt monstrøse forsterkere til....
Du mener Fact.12 Signature?Ser at Fact.12 koster 245 lapper for paret! Ikke småpenger akkurat.
Jeg har 5.26 (ikke i), bruker Cayin CS150 (55w i Triode som jeg bruker) på et større rom enn deg, og har ingen problemer med å fylle rommet med lyd...Og plage naboerSnuser litt på å gå tilbake til PMC og har tenkt på å kombinere 5.23i med en kompetent 50 watter. Vil 50 Watt + 5.23i i et rom på 19 m2 fungere, eller må det mer pulver til? Ser jo tester, men de synes alle å koble relativt monstrøse forsterkere til....
Ja, Signature. Det finnes kanskje ikke en fact.12-modell uten Signature-betegnelsen?Du mener Fact.12 Signature?
De låter deilig