Matematikk kan brukast til å beskrive musikk også, men eg vil påstå at mykje av mellommenneskleg dynamikk og kommunikasjon er meir tenleg gjennomført via meir tradisjonell språkbruk enn gjennom matematikkomgrep. Utan at eg av den grunn vil rakke ned på matematikk - det er eit viktig fag, som ein bør satse meir på. Det eg er sterkt tvilande til, er å sette inn støtet i lærarutdanninga. Eg trur vi må fokusere på småskuletrinnet og barnehagen - den heilt grunnleggjande forståing av omgrepa er svakare enn tidlegare. I barnehagen lærer ein seg regla telje-til-ti og sånn, men mengdeforståing er meir uviss. Her må ein ha flinke mattematikkbarnehagelærarar. Forstår du ikkje mengde, kan du heller ikkje lære deg rekneartane. Men mengdeforståing er ikkje noko som står i fokus på masterstudium i matematikk. Sjølvsagt er det ikkje noko ulempe å kunne integralrekning og derivasjon, men det er ikkje noko du treng til kvardags, i motsetning til det grunnleggjande.
Døme: Gjennom 25-øringen og øre i pengesystemet lærte ein seg grunnleggjande forståing av t.d. brøk og mindre-enn-1, desimalar. I dag med plastkortpengar manglar ein også grunnleggjande forståing av prisar. Kortet verkar så lenge det verkar. Så er det brått stopp.....
Så eg trur det viktige er at det brukast mykje ressursar på dei som går i barnehagen og dei lågaste trinna i barneskulen. Og sidan eg er godt i gong, ville eg også ha styrka norskfaget, framandspråk, samfunnsfag (kanskje spesielt geografi), og eigentleg heile skuleverket. Det gjerast for mange grep for å pynte på liket... eg vil ha ei skikkeleg skulesatsing. Og det er ikkje dette kravet om 4 i matematikk.
Er det verkeleg slik at om du tek teoretisk (T-matte), så slepp du inn på lærarutdanninga utan karakterminstekrav? Har ikkje oppfatta det slik, Otare...
Døme: Gjennom 25-øringen og øre i pengesystemet lærte ein seg grunnleggjande forståing av t.d. brøk og mindre-enn-1, desimalar. I dag med plastkortpengar manglar ein også grunnleggjande forståing av prisar. Kortet verkar så lenge det verkar. Så er det brått stopp.....
Så eg trur det viktige er at det brukast mykje ressursar på dei som går i barnehagen og dei lågaste trinna i barneskulen. Og sidan eg er godt i gong, ville eg også ha styrka norskfaget, framandspråk, samfunnsfag (kanskje spesielt geografi), og eigentleg heile skuleverket. Det gjerast for mange grep for å pynte på liket... eg vil ha ei skikkeleg skulesatsing. Og det er ikkje dette kravet om 4 i matematikk.
Er det verkeleg slik at om du tek teoretisk (T-matte), så slepp du inn på lærarutdanninga utan karakterminstekrav? Har ikkje oppfatta det slik, Otare...