C
cruiser
Gjest
Heldigvis er gamle grinebitere med behov for snailmail i mindretall og må lære seg å leve med færre ombæringsdager
Min venn sjefen på vårt lokale Würth, før butikken ble lagt ned, omtalte Post Nord konsekvent som "Manko Nord". De hadde ALDRI med seg alle pakkene de skulle ha med! Det var ALLTID noe som "kommer i morgen"!Her havner ofte pakker 1-2 timer kjøring og en ferge unna, hver vei. Da presterer de å si at det er jo rett borti nabolaget, men selv for en nordlending er nå det et stykke unna.
Siste opplevelse var noe småtteri fra et firma sørafor, den pakka returnerte Postnord midtveis og ingen aner hvorfor de gjorde det.
Har venta en uke nå siden det ble sendt andre gang, men fremdeles ikke i nærheten
Latterlig firma spør du meg, men vi får nå se da...
Platekompaniet har dessverre begynt å bruke Helthjem. Fikk to pakker sendt med de før jul. Den ene forsvant på veien og den andre brukte 11 dager. Fikk to pakker med Posten på samme tid som brukte et døgn før de kunne hentes på Post i butikk.Opplevde føre jul att en pakke fra Platekompaniet ble sendt og hentet av Post Nord i Oslo på en onsdag, på fredag var pakken underveis men den hadde ett opphold under helgen i Larvik. På mandagen etter helga, så var den igjen på veien og en liten tur innom Oslo føre den havnet i Vestfossen på tirsdag. Når det gjelder Helthjem, så leverer de ALDRI pakke på døra her men ved postkassestativet lenger ned i veien her. Så da må man passe på da pakker ikke alltid får plass i postkassa, men settes under stativet. Da er veien kort for at noen kan ta den med seg. Stort sett kommer pakker fra Post Nord og Helthjem frem, men det skjer av og til att det tar vinter og vår føre de dukker opp. Skal du LEVERE på døra, ja da MÅ DU levere på døra.
Jeg pleide det så ofte jeg kunne, men dessverre var utvalget i fysisk butikk ofte så dårlig at jeg måtte bestille på nett uansett.Dere bør ikke vurdere og handle mer i fysisk butikk da ? Så dere slipper de h.......s distributørene...??
Min pers er 38 timer fra Woodstock, IL.Ja, tro det.... om det blir bedre.... Ca 1990 bestilte jeg en del fra USA.... nokså nøyaktig 23t senere hadde jeg delen i handa.... I dag??? Som en tidligere kollega fra Tromsø pleide si, når han mente noe ikke var mulig.... "Det der kainn du bare glæm'....."