Postnord slår til igjen. Bestilte en ting fra Bauhaus i Oslo. Pakken skulle leveres ca 30 km utenfor Oslo. Dette tar vanligvis 2 dager. Denne gangen tok det fem dager lenger enn initielt forespeilet fra PN. Jeg fikk hentemelding i dag, med beskjed om at pakken ble omdirigert til utleveringssted på Kolsås (helt uten begrunnelse). Det ligger 62 km unna én vei, på den andre siden av byen, altså nesten dobbelt så langt unna som stedet pakken ble sendt fra i utgangspunktet! Jeg har altså betalt for at de har fraktet pakken LENGER UNNA!! I tillegg har den butikken på trass bare hverdagsutlevering mellom 10:00 og 18:00, så om jeg skal unngå rush så må jeg gjøre det midt i arbeidstiden. Normalt sett ville jeg fått PN til å fikse det og sende til riktig sted, men jeg var nummer 188! i køen, så det var det bare å glemme. Jeg er i tillegg redd for at PN roter det til slik at jeg får ytterligere et par-tre ukers venting, og kanskje ingen pakke i det hele tatt, så i morgen blir det en lang kjøretur med bompengehelvete i arbeidstiden. Samboeren min har et hagemøbel som PN har brukt et par uker på å enda ikke få levert til tross for at det befinner seg i Oslo. Hun skal ha det hjemkjørt og da rakner det helt. I fjor kom PN med min nye 65" LG OLED klokken 01:17 på natten som de etter avtale om levering innen klokka 21:00 skulle sette på trappa.. heldigvis var jeg tilfeldigvis våken enda. Det virker som om hele sjappa er fullstendig ute og kjører i Oslo-området om dagen. Kanskje de burde hatt tilstrekkelig antall profesjonelle sjåfører med tilstrekkelig lønn i stedet for amatører med alt for mange pakker per rute.