Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 1)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.
    6

65finger

Gjest
    Etterforskningen er reell den, Fjernis. Ledet av republikanere som er de aller første som ville forkastet en falsk anmeldelse fra noen demokrat.
    Hvilke republikanere?

Det er mange på republikansk side som vil ha vekk Trump, vi kaller de globalister, heldigvis så ser det ut som de er på vei ut og inn kommer de som støtter Trump, dessverre så er noen av de religiøse fanatikere ser det ut som.

Mener du at det en høyre mann som er leder for AP?
    globalister! Ta en titt på forretningene til gresskaret. Hva kjennetegner en globalist meninger og tanker

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    12.024
    Det virker på meg som om deler av det amerikanske samfunn er i ferd med å få litt panikk, alle midler tas i bruk for å bli kvitt nåværende president. JEg er redd disse kvinnene kommer til å få et ras av ukvemsord, i stedet for support:

Videre har vi et økende antall arbeidere innen psykisk helse som mener det er deres plikt å si fra:
    A Duty To Warn – Mental Health Professionals Warning the Nation

Jeg kan så absolutt forstå dem, men ser også at dette reiser en del prinsipielle spørsmål, jeg er faktisk i tvil om dette er helt ok.

Disqutabel

H

Hardingfele

Gjest
    Spennende valg i morgen. Roy Moore mener at USA var best i slavetiden og syns at grunnlovstillegg etter det tiende bør fjernes:

Skjermbilde 2017-12-11 kl. 14.14.19.jpg

Hvilke kan det være man bør fjerne, tro?

Skjermbilde 2017-12-11 kl. 14.14.55.jpg

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.501
    Torget vurderinger
    4
    Når du nevner Fos News...GB sin favorittformidler av balansert og troverdig nyhetsdekning.

Judge Jeanine: There Needs to Be a 'Cleansing' at the FBI, DOJ

Lurer på hvorfor det minner om.....

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    12.024
    Igjen bivåner verden et USA vi har vansker med å forstå; vi trodde jo i vårt enfold at dette kun var europeere som hadde flyttet et stykke unna. Men i løpet av dagen i dag, er det fullt mulig at de lager en liten kopi av det umulige presidentvalget. I Alabamistan kan de finne på å velge inn en religiøs fanatiker, en homofob rasist, med sterke ønsker om gjeninnførsel av slavedrift, som sin øverste representant.

Han hevder å ville bringe Alabamistans verdier til Washington DC. Jeg har alltid sett på verdier som noe verdifullt, naturlig nok. Ting kan tyde på at uttrykket er i ferd med å få en annen betydning.

Disqutabel

Gunnar_Brekke

Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    2.920
    Sted
    Kongsberg
    There is FAKE NEWS. And there is DUMB NEWS. And there is DUMB FAKE NEWS...

Ble litt satt ut, da jeg satt å så på TV2 nyhetene i går. Der man selvfølgelig ga den gamle
    saken om alle disse kvinnene som følte seg forulempet av Trump, masse oppmerksomhet.
    Kanskje en naturlig sak, i disse "Metoo tider"...

Men også FAKE NEWS - all den tid dette er ubekreftede påstander. (Det er vel ingen som IKKE
    kan se for seg at politisk beviste kvinner (antiTrumpers) kan komme med falske påstander for
    å forhindre "Den tredje Antikrist" i å bli president). Som vi er blitt så vant til fra norske medier...

Men, siden dette er normen, reagerte jeg ikke noe særlig på dette. Den vanlige propagandaen.

Men, jeg må si jeg hoppet litt i stolen av TV2s utskremte reporter; Fredrik Græsvik analyse i
    saken. Han kom med følgende gullkorn (ut fra hva jeg husker) ; "Donald Trump truet med å gå
    til sak mot disse kvinnen for falske påstander, så fort han var ferdig med kampanjen. Det har
    man ikke gjort. Derfor må vi konkludere med at det nå være hold i disse kvinnenes påstander"
    .

Hvor dum går det an å være, og fortsatt få jobb i propagandamediene? Tydligvis ganske dum.
    Kanskje en karrieremulighet for noen av Trumphaterne, her på sentralen? ;)

Gårdsdagens Tucker Carlton Tonight (IKKE Sean Hannety!!!) tar også opp DUMB FAKE NEWS.
    Rett etter omtalen av det siste terrorangrepet i New York - og situasjonen i Sverige:

Som vanlig anbefaler jeg å se hele episoden.

EDIT.
    Igjen bivåner verden et USA vi har vansker med å forstå; vi trodde jo i vårt enfold at dette kun var europeere som hadde flyttet et stykke unna. Men i løpet av dagen i dag, er det fullt mulig at de lager en liten kopi av det umulige presidentvalget. I Alabamistan kan de finne på å velge inn en religiøs fanatiker, en homofob rasist, med sterke ønsker om gjeninnførsel av slavedrift, som sin øverste representant.

Han hevder å ville bringe Alabamistans verdier til Washington DC. Jeg har alltid sett på verdier som noe verdifullt, naturlig nok. Ting kan tyde på at uttrykket er i ferd med å få en annen betydning.

Disqutabel
    Dette blir selvfølgelig også tatt opp i det samme programmet (som neste post). Hvordan demokratene
    ved hvert eneste valg, velger å bruker "rasekortet". "Alle republikanere er rasister". Noe som tydligvis
    virker, siden sånne som deg er såpass overbevist.
    Alikevel sliter de inviterte demokratene med å bombastisk påstå at Roy Moore faktisk er for slaveri,
    segregasjon eller at kvinner ikke skal ha stemmerett... Jeg tolker Roy Moores uttalelse som (en uheldig)
    definisjon av "de gode gamle dager". Og det er faktisk 17 tillegg tilkommet etter det tiende (totalt 27
    tillegg). Hvorfor tror de de liberale kun fokuserer på 13., 14., 15. og 19. tillegg? Stråmanntankegang?

Sist redigert:

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    41.278
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Nei, fake news er direkte løgner som er satt ut for å skade noen. Se Trumps Twitter-feed for eksempler.

Derimot er FAKE NEWS!!! et hendig skjellsord for å avvise fakta og synspunkter som truer eget selvbilde og verdensbilde.

At noe ennå ikke er bevist langt bortenfor beviskravene i en straffesak gjør ikke at reportasjer om temaet er "falske". Hvordan ville mediebildet sett ut hvis vi skulle anvendt samme beviskrav på omtale av voldskriminalitet begått av innvandrere som du vil at mediene skal bruke på omtale av Trump? Ikke skrive noe om det før det foreligger pottetette bevis og en rettskraftig dom?

Kanskje de aktuelle sakene er et sted på skalaen mellom "sannsynliggjort" og "bevist hinsides rimelig tvil". Vi har mannens egne ord, både i radiointervjuer hos Howard Stern og på den berømte tapen som han nå prøver å benekte. Fake - neppe.

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    12.024
    ^ Det er tross alt flere sider ved denne saken, Brekke.

Som jeg har nevnt her oppe, kan det se ut som om deler av den amerikanske opinion har fått fullstendig panikk (jeg kan godt forstå det, som sagt), og at enkelte naturlige grenser for hva man ser seg berettiget til, dermed faller bort. Dette anser jeg som meget betenkelig, man nærmer seg på den måten Trumps eget ekstremlave nivå på offentlig ordskifte, dette bidrar ikke til Clintons ønske om "when they go low, we go high". Nå er det dessverre mange som går syklig lavt, dog er de knappest i nærheten av mesteren i kunstarten å forsøple den politiske og samfunnsmessige virkelighet.

I sakens anledning er det vel knapt av interesse hva en reporter i en liten kanal i et lite land lirer av seg, men det er fortsatt en svært reell mulighet for at de kvinnene som velger å ta støyten med å stå fram med sine historier, faktisk snakker sant. Uansett er det problematisk, det er i prinsipp en gapestokkløsning, og som sådan er jeg motstander av den. På den annen side er jeg redd at det er kvinnene selv som må bære enda flere byrder; mobben på nettet sparer ikke folk som utsetter "deres mann" for utfordringer! Er nok redd dødstruslene kommer til å hagle fra "de patriotiske amerikanere".

Nå må det heller ikke stikkes under en stol at det ligger en del særs ubehagelige saker i kjølvannet av nåværende POTUS, en god del penger har skiftet hender for at enkeltpersoner skal holde sine historier for seg selv, og det er som fenomen ikke ok, uansett hva årsaken måtte være. Dette er på mange måter parallelt til Michael Jacksons mystiske forhold til barn; hva skjedde, hva skjedde ikke? Sikkert er det at det ble dyrt!

Det er og blir et åpent spørsmål om det er fornuftig å velge seg en president med så mange skjeletter i skapet, uansett årsak.

At mannen fortsatt er 100% udugelig, kunnskapsløs og farlig, gjør ikke akkurat saken bedre.

Disqutabel

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    12.024
    EDIT.

Disqutabel
    Dette blir selvfølgelig også tatt opp i det samme programmet (som neste post). Hvordan demokratene
    ved hvert eneste valg, velger å bruker "rasekortet". "Alle republikanere er rasister". Noe som tydligvis
    virker, siden sånne som deg er såpass overbevist.
    Alikevel sliter de inviterte demokratene med å bombastisk påstå at Roy Moore faktisk er for slaveri,
    segregasjon eller at kvinner ikke skal ha stemmerett... Jeg tolker Roy Moores uttalelse som (en uheldig)
    definisjon av "de gode gamle dager". Og det er faktisk 17 tillegg tilkommet etter det tiende (totalt 27
    tillegg). Hvorfor tror de de liberale kun fokuserer på 13., 14., 15. og 19. tillegg? Stråmanntankegang?
    Jeg vet gjennom personlig kjennskap til flere amerikanske republikanere, at de ikke er rasister, Brekke, så den går ikke. Derimot har den godeste Moore ved gjentatte anledninger blamert seg selv rimelig grundig på raseplan, han behøver ikke hjelp av noen demokrat for å fremstå som noe han ikke er.
    Hard facts er at jeg er ikke videre engasjert i detaljene ved ymse amerikanske valgkamper, jeg forholder meg her til uttalelser hovedpersonene selv fremsetter. Jeg er verken demokrat eller republikaner, i hvert fall, jeg er bare svært kritisk til USA's måte å organisere seg på, jeg synes de strekker strikken langt med hensyn til mangler i demokratiske prosesser. Og det mener jeg er sterkt kritikkverdig.

Videre er jeg mildt sagt forbauset over hva man kan være for slags menneske, og fortsatt ha solid backing fra publikum, men jeg får ta det til etterretning. Det er åpenbart mange sider av det amerikanske samfunnet jeg ikke klarer å forstå.

Disqutabel

H

Hardingfele

Gjest
    For mange innflytelsesrike amerikanske evangelister er det at Jerusalem blir jødisk hovedstad en forutsetning for at Jesus skal kunne vende tilbake ... man bør være litt skeptisk til politiske aktører som har som forutsetning at jordens undergang skal realiseres mens de er i live, så de kan "få opplevelsen".

G

Gjestemedlem

Gjest
    For mange innflytelsesrike amerikanske evangelister er det at Jerusalem blir jødisk hovedstad en forutsetning for at Jesus skal kunne vende tilbake ... man bør være litt skeptisk til politiske aktører som har som forutsetning at jordens undergang skal realiseres mens de er i live, så de kan "få opplevelsen".
    Jepps. Smart trekk av Trump. De kristne kan jo da velge mellom å fordømme noen på bakgrunn av metooiske nyfeministers anklager om upassende oppførsel for 30-40 år siden eller selveste Jesus!

Bonuspoeng er jo at mange muslimer går agurk og gjør det de er flinkest til, kaste sten, brenne biler, lage opptøyer og bli selvmordsbombere. Bare noe som understreker at hans underlige innreiseforbud for slike kanskje er på sin plass i manges øyne.

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    26.719
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Tøys og tull. De utenomjordiske kommer tilbake og hjelper oss innen 2024. Det står skrevet. I en av Tom Egelands bøker.

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.301
    Sted
    Liten by
    Jepps. Smart trekk av Trump. De kristne kan jo da velge mellom å fordømme noen på bakgrunn av metooiske nyfeministers anklager om upassende oppførsel for 30-40 år siden eller selveste Jesus!

Bonuspoeng er jo at mange muslimer går agurk og gjør det de er flinkest til, kaste sten, brenne biler, lage opptøyer og bli selvmordsbombere. Bare noe som understreker at hans underlige innreiseforbud for slike kanskje er på sin plass i manges øyne.
    Nå hadde vel det samme skjedd om noen hadde gjort noe tilsvarende med noe som var viktig for kristne i USA (se bare hva som skjedde da Top Gear kjørte en tur i sør-statene). Så at muslimer går bananas er forventet, sågar forståelig, men hverken å foretrekke eller god utenrikspolitikk. Det eneste dette understreker er hans behov for å skape en motvekt/distraksjon til pågående etterforskning og gi folket sitt noen å hate, slik at han kan fortsette sitt vanstyre.

Når hans underlige innreiseforbud dreier seg mere om økonomi enn et faktisk innreiseforbud for de som eventuelt skulle bli farlige, så virker det hele nokså skrudd og bakvendt. At du ikke klarer å se dette er for meg like underlig.

Sist redigert:
    G

Gjestemedlem

Gjest
    Når hans underlige innreiseforbud dreier seg mere om økonomi enn et faktisk innreiseforbud for de som eventuelt skulle bli farkige, så virker det hele nokså skrudd og bakvendt. At du ikke klarer å se dette er for meg like underlig.
    Mulig du har rett. Men Iran, Libya, Syria, Jemen, Somalia, Chad and Nord Korea ... jeg ser ikke den økonomiske vinkelen her. Ja jeg er kanskje dum. Opplys meg. Det er mye Saudi vs Iran her, og saudiene er jo kulere enn de som nå hersker i Iran etter revolusjonen. Saudiere og Russere vet å dele med sine venner.

Det er mye utenrikspolitikk her. Men Chad er jeg ikke med på hvorfor.

kasol

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Antall liker
    4.491
    Torget vurderinger
    4
    Chad rota vel med noen papirer i.e pass tror jeg

US officials say an office supply issue was a major reason the African country of Chad was hit with travel restrictions by the United States.

Donald Trump’s administration added Chad in an order last month that a judge put on hold this week. Chad’s inclusion was perplexing because the country cooperates closely with the US on counter-terrorism.

Somalia, Libya ... and Chad? The surprising country on Trump’s travel ban list
    Read more
    It turns out a seemingly pedestrian issue was to blame: Chad ran out of passport paper.

All countries had been given 50 days to take several steps that included providing a recent passport sample. Chad couldn’t comply, and its offer to provide a pre-existing sample wasn’t sufficient.

https://www.theguardian.com/us-news/2017/oct/18/trump-travel-ban-chad-passport-paper

Sist redigert:

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.301
    Sted
    Liten by
    Når hans underlige innreiseforbud dreier seg mere om økonomi enn et faktisk innreiseforbud for de som eventuelt skulle bli farkige, så virker det hele nokså skrudd og bakvendt. At du ikke klarer å se dette er for meg like underlig.
    Mulig du har rett. Men Iran, Libya, Syria, Jemen, Somalia, Chad and Nord Korea ... jeg ser ikke den økonomiske vinkelen her. Ja jeg er kanskje dum. Opplys meg. Det er mye Saudi vs Iran her, og saudiene er jo kulere enn de som nå hersker i Iran etter revolusjonen. Saudiere og Russere vet å dele med sine venner.

Det er mye utenrikspolitikk her. Men Chad er jeg ikke med på hvorfor.
    Kunne vært interessant med en forklaring på hvorfor Saudi ikke skal være med på innreiseforbudet? En forklaring fra en som ser ut til å skjønne hva det dreier seg om tas imot med takk. Og hva er egentlig kriteriet for å komme på listen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    9.806
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Tøys og tull. De utenomjordiske kommer tilbake og hjelper oss innen 2024. Det står skrevet. I en av Tom Egelands bøker.
    Jesus er nok en av de utenomjordiske. Hva han skal hjelpe oss med kan man jo lure på.
    Bort med Trump og kreft. Atomvåpen er vel heller ikke bra. Likeledes plast i havet og lettkrenkelige kvinner.
    Kan bli bra det her:)
    images.jpeg

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    41.278
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Kunne vært interessant med en forklaring på hvorfor Saudi ikke skal være med på innreiseforbudet? En forklaring fra en som ser ut til å skjønne hva det dreier seg om tas imot med takk. Og hva er egentlig kriteriet for å komme på listen?
    Sjekk hvilke land som har et Trump-hotell og hvilke som ikke har et.

Vi observerer i forbifarten at wannabe-terroristen som sprengte en rørbombe i New York i går er fra Bangladesh. Heller ikke på listen, hvilket muligens forklarer hvorfor Trump ikke allerede har gått bananas på Twitter med selvgratulasjoner.

H

Hardingfele

Gjest
    Litt småsnacks om kveldens valg. Alabamas høyesterett har gitt tillatelse til at serverne skal kunne slettes rett etter valget:

Alabama Supreme Court rules the state can destroy ballot images right after Tuesday's election.

In final-hour order, court rules that Alabama can destroy digital voting records after all | AL.com

Som Stalin likte å uttrykke det: Det er ikke stemmene som teller, det er hvem som teller stemmene.

Og mange velgere som har vært aktive i mange valg og har stått i valgrullene oppdager til sin overraskelse at de er oppført som "inaktive", i demokratiske kretser ...

Men man har alltids den "trøst" at når folk blir bedt om å beskrive Trump med ett ord så har dette endret seg fra "inkompetent" til "idiot". Det er selvsagt vanskelig å konkludere med noe annet:

Given an open-ended choice to name the first word that comes to mind when they think of President Trump, more respondents say "idiot" than any other descriptors, according a survey released Tuesday.

The Quinnipiac University poll finds 53 voters polled think first of the word "idiot" when describing Trump, with another 44 voters saying "liar" and 36 voters responding "incompetent."

Thirty-five voters say they think of the word "leader" when Trump is mentioned, and the same number say they think of the word "strong."

Other words including "asshole," "great" and "moron" were all given as responses by more than 19 people in the open-ended question.

According to Quinnipiac, 30 out of the 48 words used by five or more voters were negative.

The survey also finds that a majority of voters disapprove of the job Trump is doing in office, 57 percent to 37 percent.

The poll was conducted from Dec. 6 to 11 among 1,211 voters. The margin of error is 3.5 percentage points.

Poll: 'Idiot' most common word used to describe Trump | TheHill

Sist redigert av en moderator:
    H

Hardingfele

Gjest
    Og i avdelingen for høyt utviklet galskap i hvordan man styrer et land. Finanministeren konstruerer en spektakulær løgn for å forsvare påstanden om at skattereduksjonen "vil betale seg":

On Monday the Treasury Department released a one-page report claiming that tax cuts would pay for themselves. The document was a shameless attempt to fool the public — carefully worded to imply that economic experts at Treasury (they’re still in there somewhere, maybe locked in a closet) had actually done an analysis to that effect, without explicitly saying so. In fact, there was no economic analysis; Trump officials just made up numbers that would give them the result they wanted.

Even reporters hardened to Trump administration lies seemed shocked by the brazenness of this bait-and-switch. What made Steve Mnuchin, the Treasury secretary, think he could get away with it?

https://www.nytimes.com/2017/12/11/...-left-region&WT.nav=opinion-c-col-left-region

Vart lurt no?

G

Gjestemedlem

Gjest
    Roy Moore Loses, Sanity Reigns

https://www.nytimes.com/2017/12/12/opinion/roy-moore-loss-alabama.html

Mr. Jones received support from various luminaries, including Barack Obama, as well as an unexpected assist from Alabama’s senior senator, Richard Shelby, a Republican. “I couldn’t vote for Roy Moore,” Mr. Shelby said. “The state of Alabama deserves better.” Maybe it shouldn’t count as statesmanship to oppose a cartoonishly unfit candidate, but during the degrading and hyperpolitical Trump presidency, it does.

H

Hardingfele

Gjest
    USA Today har fått nok av Trump.

A president who would all but call Sen. Kirsten Gillibrand a whore is not fit to clean the toilets in the Barack Obama Presidential Library or to shine the shoes of George W. Bush.

This isn’t about the policy differences we have with all presidents or our disappointment in some of their decisions. Obama and Bush both failed in many ways. They broke promises and told untruths, but the basic decency of each man was never in doubt.

Donald Trump, the man, on the other hand, is uniquely awful. His sickening behavior is corrosive to the enterprise of a shared governance based on common values and the consent of the governed.

It should surprise no one how low he went with Gillibrand. When accused during the campaign of sexually harassing or molesting women in the past, Trump’s response was to belittle the looks of his accusers. Last October, Trump suggested that he never would have groped Jessica Leeds on an airplane decades ago: “Believe me, she would not be my first choice, that I can tell you.” Trump mocked another accuser, former People reporter Natasha Stoynoff, “Check out her Facebook, you’ll understand.” Other celebrities and politicians have denied accusations, but none has stooped as low as suggesting that their accusers weren’t attractive enough to be honored with their gropes.

If recent history is any guide, the unique awfulness of the Trump era in U.S. politics is only going to get worse. Trump’s utter lack of morality, ethics and simple humanity has been underscored during his 11 months in office.

https://www.usatoday.com/story/opin...hit-rock-bottom-editorials-debates/945947001/

H

Hardingfele

Gjest
    Nå kikker både representanter og senatorer i GOP på sine valgutsikter med Trump og hans gærne onkler i ledelsen. Trump vant Alabama med 62% av stemmene -- valget til USAs Senat er også et delstatsvalg, altså ikke innenfor distrikt som til Representantenes hus. En kandidat som er for selvbestemt abort vant i delstaten med flest motstandere av abort.

Amerikanerne er i ferd med å få nok og Trumps siste forsvarere blir nok å finne i kommentarfelt, ikke ved valgurnene.

Trump har nå ettertrykkelig bevist at han ikke har "presidential coattails". Tvert om, han er blitt farlig for partiets maktposisjon. Om utviklingen fortsetter kan GOP risikere å miste både Senat og Representantenes hus allerede i 2018.

The coattail effect or down-ballot effect is the tendency for a popular political party leader to attract votes for other candidates of the same party in an election. For example, in the United States, the party of a victorious presidential candidate will often win many seats in Congress as well; these Members of Congress are voted into office “on the coattails” of the president.

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    12.024
    Trump fortsetter å rulle seg i sin egen avføring. Nå som en rekke kvinner står samlet fram og beskriver hans problematiske framferd, får de støtte av flere senatorer, deriblant Kirsten Gilibrand, får hun dette svaret av USA's president på Twitter:

@realDonaldTrump

Lightweight Senator Kirsten Gillibrand, a total flunky for Chuck Schumer and someone who would come to my office “begging” for campaign contributions not so long ago (and would do anything for them), is now in the ring fighting against Trump. Very disloyal to Bill & Crooked-USED!
    05.03 - 12. des. 2017
    Dette blir jo bare mer og mer trist.

Disqutabel

H

Hardingfele

Gjest
    ^Ja, leste en kommentar: Tenk deg at du har ligget i koma i fem år og våkner og leser dette budskapet fra landets president. Vedkommende fortsatte:

So here we are. The president of the country calls a senator "lightweight," "flunky," and perhaps a prostitute. In the same tweet he calls another women "crooked."

Trump er en møkkamann.

H

Hardingfele

Gjest
    ^Problemet, Brekke, er at de fleste vennene til Bannon/Trump er av det kaliberet. De har tunnelsyn og sitter i et ekkokammer. De har stengt seg av fra virkeligheten.

Det var Bannon som sørget for at Moore ble Alabamas kandidat, over Luther Strange som ble foretrukket av GOP. Dette gjorde at en betydelig del av GOPs mest aktive velgere, i de sterkeste GOP-valgdistriktene, holdt seg hjemme. Samtidig var oppslutningen blant demokrater sterkere enn på 25 år og mange GOPere ga sin stemme til Jones.

Verden trenger ikke frådende rabiate idiotpolitikere, om de heter Trump eller Moore.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn