De oppgir prosent av avgitte stemmer, så de må lage et estimat for hvor mange 100% utgjør.Joa, jeg har Fox oppe (selv om det føles fryktelig syndig. Litt som å betale en eskorte for å pisse på seg, forestiller jeg meg). Det jeg tenker på er at Fox har Georgia og N. Carolina på 94%, mens f.eks CNN har G på 92% or NC på 95%. Man skulle tro at alle var like oppdatert.....
Virker allikevel som om han har null støtte i partiet.Han holder på...
......
Det har vært sagt før, men kan gjentas:Men det er USA vi snakker om, så seier og seier er potensielt to helt forskjellige ting.
Edit: tviler på at the popular vote i det hele tatt fakoreres i hodet på flere av de religiøse nøttene i høyestrett.
Nja, jeg synes ikke vi har sett noen slike klare eksempler overhode, gitt at vi aldri har sett militsene møte opp i mer enn en håndfull eller tre i slengen. Spørsmålet er hva som skjer om de møter opp i hundretall og hobbysoldatene får beskjed om å gå i clinch med tjommyene sine på andre side.Nasjonalgarden vil jo aldri finne på å gå inn i en væpnet konflikt med ytre-høyre militser. Dette har vi jo fått klare eksempler på allerede.
Tja, av det jeg har sett rapporterer statene/distriktene selv inn hva som gjenstår til TV-kanalene og de burde jo sitte på riktig info. Men kanskje noen spør og andre bruker egne kalkyler.De oppgir prosent av avgitte stemmer, så de må lage et estimat for hvor mange 100% utgjør.
Vi har sett eksempler på at væpnede høyremilitser har okkupert offentlige bygninger uten at noen har turt gripe inn. Akkurat det var nok lurt, for det hadde ikke blitt pent. Men vi vet hva som hadde skjedd om ubevæpnede demonstranter fra venstresiden hadde prøvd noe lignende.Nja, jeg synes ikke vi har sett noen slike klare eksempler overhode, gitt at vi aldri har sett militsene møte opp i mer enn en håndfull eller tre i slengen. Spørsmålet er hva som skjer om de møter opp i hundretall og hobbysoldatene får beskjed om å gå i clinch med tjommyene sine på andre side.
Joa, men da var vel ikke garden inne i bildet om jeg husker rett. Og man kan jo ikke sende inn pol'ti som gjerne trenger å tømme to fulle magasin for å håndtere en ubevæpnet person.Vi har sett eksempler på at væpnede høyremilitser har okkupert offentlige bygninger uten at noen har turt gripe inn.
46-47 .....nuNoen som har kontroll på hvordan fordelingen ser ut til å bli i Senatet? Opplever det som vel så viktig som presidentvalget.
trump har bare en gjennomgående politikk; demonter institusjonene, og legg landet klart for røveri.fra nettet:
To paraphrase Chris Hedges, the genius of Bill Clinton was that he turned the Dems into GOP and it made the GOP turn insane.
så det neste blir kampen om demokratene
Morsomt å tenke på at eliter i Norge ga Obama fredsprisen.i den grad det unngåes, så er det demokratene som må lutres. de hadde etter 8 år med obama gjort landet klart for opprør.
Greit oppsummert, men det tragiske er at det ikke kommer til å skje. Riktignok er rivningene innad blant demokratene mindre enn i landet sett under ett, men ikke med en kjempemargin.trump har bare en gjennomgående politikk; demonter institusjonene, og legg landet klart for røveri.
i den grad det unngåes, så er det demokratene som må lutres. de hadde etter 8 år med obama gjort landet klart for opprør.
det som nå gjenstår er å bedrive den selvkritikken de ikke var i stand til under trump. men det ulmer.
det er bare en ting som kan forene det landet; det er ikke bidens empati, som de kjørte frem i kontrast til trump, men en politikk som også taler til de som stemte trump - og det er mer enn våpengale tullinger
bare politikken kan forene, og bare demokratene her pr. idag et apparat som kan få det til. de må bare finne seg selv, og finne ut av elitenes havari.
trur eg!
Morsomt å tenke på at eliter i Norge ga Obama fredsprisen.
Vi forstår kanskje ikke amerikanerne og deler nok ikke virkelighetsoppfatning, men det bør ringe noen bjeller når et land som vårt kan plassere folk med så forskrudd virkelighetsforståelse i posisjoner der de kan utdele en nobelpris. Tid for selvransakelse...
Obama fikk jo prisen for ikke å være Dubya, så kanskje bør Biden få prisen de to-tre neste årene siden han ikke er Trump.Morsomt å tenke på at eliter i Norge ga Obama fredsprisen.
Vi forstår kanskje ikke amerikanerne og deler nok ikke virkelighetsoppfatning, men det bør ringe noen bjeller når et land som vårt kan plassere folk med så forskrudd virkelighetsforståelse i posisjoner der de kan utdele en nobelpris. Tid for selvransakelse...
Jeg var ikke klar over at Jagland var eneveldig i Nobelkomiteen i den perioden.Det var vel strengt tatt geniet Jagland som ga Obama fredsprisen......
Såvidt jeg kan se står det ikke noe der om at prisen ble gitt egenhendig og alene av Jagland.
Spennende det der, hvordan du av uforklarlige årsaker besitter kunnskaper som holdes hemmelig for alle andre enn Nobel-komiteen. Når var det du var medlem i den komiteen, sa du?And Gezz Watt... Jaggis la hele sin prestisje i å pushe disse - for, - å fremmeegen posisjon i han forvrengte verdensbilde.
Yepp. Men husk at det er din oppgave å finne ut hva slags info han har.Ooooook. Da sier vi det da, siden du tydeligvis har inside info som vi andre mangler.
Obama-prisen var vel en av de flaueste øyeblikk i Nobel-historien. Og det finnes mange dårlige øyeblikk å ta av.Obama fikk jo prisen for ikke å være Dubya, så kanskje bør Biden få prisen de to-tre neste årene siden han ikke er Trump.
Yepp. Men husk at det er din oppgave å finne ut hva slags info han har.
Pølsevev uten substans.Slikt lekker ut vettu ... og ja jeg kjenner nok til Jaggis bedrifter bedre enn du ...
Hvor mange år til vil det ta for å rette opp problemene han skapte ved å vifte med dissidentprisen foran nesa på Tung Peng Pung....
Pølsevev uten substans.
Back to Trump.
Jada, det er Henrik Syse som ringer deg om natten og villig deler av internt arbeide i Nobelkomiteen.HallÅ, dette er viden kjent....