Jeg liker og diskusjoner som fullstendig skjener ut.
Men idag er det vel strengt tatt ikke pensjonisten Jagland vi skal diskutere
Men idag er det vel strengt tatt ikke pensjonisten Jagland vi skal diskutere
Vet du.....jeg tror neimen ikke at jeg gidder. Ganske sikker på at jeg hadde endt opp like tomhendt i så måte som før jeg begynte, av åpenbar årsak.Yepp. Men husk at det er din oppgave å finne ut hva slags info han har.
Vet du.....jeg tror neimen ikke at jeg gidder. Ganske sikker på at jeg hadde endt opp like tomhendt i så måte som før jeg begynte, av åpenbar årsak.
helt misforstått. det er ingen anerkjennelse av noe som helst, det nok en påstand om valgfusk. hvor vanskelig kan det være.
Humor er åpenbart ikke din sterkeste side.helt misforstått. det er ingen anerkjennelse av noe som helst, det nok en påstand om valgfusk. hvor vanskelig kan det være.
trodde det, men her feilet jeg storligen.,Humor er åpenbart ikke din sterkeste side.
19:39Mina Ridder-Nielsen Janssen
Sjefen for postvesenet kalles inn på teppet:
Dommeren som tirsdag påla det amerikanske postvesenet å saumfare lagre for brevstemmer, kaller nå sjefen for postvesenet inn på teppet.
Emmet Sullivan, som er dommer i distriktsretten i Washington D.C., sier onsdag at han kommer til å kreve forklaring under ed fra postvesensjefen Louis DeJoy, skriver CNN.
Tirsdag ga Sullivan postvesenet ordre om å finkjemme lagre i en rekke vippestater for brevstemmer som ikke har kommet fram til valglokalene. Postvesenet fulgte ikke opp før fristen 15.00 tirsdag, noe de begrunnet med personalmangel.
Reuters skriver at postvesenet meldte onsdag at ordren var utført, og at det var oppdaget 13 stemmer på avveie i Pennsylvania.
Postvesenet har fått kritikk for treig eller mangelfull ekspedering av brevstemmer i vippestater som Pennsylvania og Michigan. Opptil 300.000 stemmesedler kan ha blitt rammet.
(NTB)
om ikke direkte koblet; hva faen er det de holder på med.at senatet ikke er klart for demokratene var litt overraskende selv for oss klarsynte.
Hvorfor sprer du tilbakeviste konspirasjonsteorier og dritt?Konspirasjon eller fakta? La oss se.
An actual batch of ballots dumped in Michigan this morning.
Biden 138,339
Trump 0
Vis vedlegget 673183
Vis vedlegget 673184
Herlig logikk. Han krever både at man skal stoppe telling, samt at man skal telle på nytt. Må jo få det uriktige antallet riktig.Trump krever stopp og omtelling av stemmer.
OK, så om de har bevis for svindel, er det vel greit, da må man forholde seg til det, og retten får bestemme løsningen.Konspirasjon eller fakta? La oss se.
An actual batch of ballots dumped in Michigan this morning.
Biden 138,339
Trump 0
om ikke direkte koblet; hva faen er det de holder på med.
National Democrats, including Joe Biden, Kamala Harris, and Elizabeth Warren, have come out in opposition to Prop 22, but they haven’t been especially vocal on the issue. This is somewhat understandable since the California ballot is of a lower profile than the presidential election. But Obama-era Democrats have assumed high-ranking roles at a number of gig companies. Tony West, who served for five and a half years in the Obama Department of Justice and was once its third-ranking member, and is brother-in-law to Kamala Harris, is the chief legal officer at Uber. Former senior adviser to Obama Valerie Jarrett is on the board at Lyft.
[…]
Somehow, despite the massive financial imbalance, polling still shows that the race is relatively tight, though No on 22 trails. But if Prop 22 passes, it will have a more profound impact on labor than the election of Joe Biden, who has made expanding union density one of his platform priorities, or even a Democratic sweep in the House, Senate, and presidency. It could even have a more profound downstream impact on organized labor than an Amy Coney Barrett appointment to the Supreme Court. As deep-blue California goes, so goes the country.
![]()
How Uber and Lyft Are Buying Labor Laws
California’s Prop 22 could set back labor standards, particularly for nonwhite workers, for decades.prospect.org
tråd
Vær så snill og ikke les alt i verste mening. Jeg har ikke kommentert at dette er fakta. Tvert imot har jeg stilt spørsmål om det også kan være konspirasjon. Jeg har derimot ikke mulighet, og det har ikke du heller, til å faktasjekke alt på kort tid.Hvorfor sprer du tilbakeviste konspirasjonsteorier og dritt?
Den tweeten sammenligner avlagte stemmer i 2020 med registrerte velgere i 2018. 1 November var det over 3.6 mill registrerte velgere i Wisconsin. Dette er offentlig tilgjengelig informasjon. Skjærp deg!!!
Hvorfor heller ikke bare dele korrekte opplysninger framfor å komme nedverdige kommentarer? Jeg lar meg gjerne korrigere på fakta. Forøvrig delte jeg to forskjellige opplysninger og din tilbakemelding gjelder kun den ene.Hadde du stillt spørsmålet til hvilken som helst søkermotor, eller gjort en enkel sjekk på tallene, så hadde du sluppet å fremstå som en trollfabrikk, ta deg sammen a.
Kan godt ta det andre også, det var en typo fra ett county i Michigan, og han som opprinnelig kom med tweeten som påpekte "ballot dumpen" tok den fort ned og la til denne kommentar “This tweet was taken and share honestly. I have now learned the MI update referenced was a typo in one county. I have deleted the original tweet.” The screenshots originally claimed to show a 138,339 influx of votes only to Biden."Hvorfor heller ikke bare dele korrekte opplysninger framfor å komme nedverdige kommentarer? Jeg lar meg gjerne korrigere på fakta. Forøvrig delte jeg to forskjellige opplysninger og din tilbakemelding gjelder kun den ene.
Det er ikke så å si Trumps ansvar.Nå som Trump allerede har kalt dette svindel og har erklært seg som valgvinner, vil det jo bli fullstendig kaos om Biden henter inn forspranget i nok vippestater. Blir det bråk i forbindelse med en eventuell Biden-seier, så er det så å si utelukkende Trumps ansvar.
Takk for link og saklig korrigering.@Bjørn ("Orso")
I følge denne siden: https://elections.wi.gov/node/7220:
''The State of Wisconsin had 3,684,726 active registered voters on November 1, 2020.''
Du må nesten sjøl avgjøre om det du viser til er konspirasjonsteori eller ikke.
Edit: Faktasjekken tok meg 18 sekunder.