Han har da nesten klart å starte krig på hjemmebane!En god ting man kan si om Trumpen, han startet ikke en krig, bombet Syria en enkelt gang ... men det ble med det. Tror han ligger langt nede på liste over krigsgale amerikanske presidenter...
Han har da nesten klart å starte krig på hjemmebane!En god ting man kan si om Trumpen, han startet ikke en krig, bombet Syria en enkelt gang ... men det ble med det. Tror han ligger langt nede på liste over krigsgale amerikanske presidenter...
..Han har da nesten klart å starte krig på hjemmebane!
Delt førsteplass: best in show
Ja der kommer han nok ikke så godt ut- men topper vel listen over annen og allmen galskap?
Du har rett, mitt barn! I 2016 køddet vi litt med dere og ville se hva dere gjorde. Dere fulgte ikke min lære, men fulgte en falsk profetHar du tenkt over hva den Allmektige kan ha ment med å innsette en troende katolikk som president i stedet for en notorisk løgner? Han hadde også bra timing med å stoppe Trumps kampanje med et lite virusutbrudd. Det var vel en Herrens mening med det, skal du se. Tenk litt over hva den meningen kan ha vært, du.
![]()
Så du tror han har jobbet som nedre presidenter? Brukt timevis på å sette deg inn i kompliserte saker? Det tror ikke jeg.Begge deler, tror jeg. Jeg tenker han har hatet absolutt alt som har hatt med det faktiske arbeidet å gjøre , men elsket alt som har medført pomp and circumstance.
Jeg er redd Biden-tråden ikke blir like spennende. Jeg tror heller ikke han er kapabel til å ta de grep som USA trenger. Marerittet kan komme tilbake om 4 år.Jeg ser fram til at denne tråden legges ned 20 januar 2021![]()
Tenkte mer om han har mulighet til å legge inn koordinatene til noen av de statene han tapte mest eller noe sånt, og fyre av noen warheads som takk for sist.Hvis USA blir angrepet har presidenten myndighet til å trykke på den store røde knappen. Greier han å gi inntrykk av at f.eks.Iran angriper og USA må forsvare seg raskt kan han gjøre det. Men hvis brygger opp til krig er det Kongressen som tar avgjørelsen.
Ikke jeg heller, for det var ikke det jeg sa.Så du tror han har jobbet som nedre presidenter? Brukt timevis på å sette deg inn i kompliserte saker? Det tror ikke jeg.
Åpenbart passet Gud på å helbrede ham for senilitet i samme anledning. Alternativt er ikke senilitet så alvorlig som folk vil ha det til.Nesten surrealistisk å høre en amerikansk leder holde 16+ minutter tale der setningene hadde sammenheng og mening som var forståelig.
Mannen er dermed åpenbart å anse som dum, han klarte ikke en gang å fortelle hvor smart han er.Ærlig talt, ikke et ord om hvilket stabilt geni han er, null om hvor jævla bra han er til å få gjennom "deals", ingenting om at han vet minst like mye som forskere og generaler. Dette kan ikke gå bra.
![]()
Joe Biden's victory speech: Read the full transcript
President-elect Joe Biden addressed the nation for the first time after his 2020 election win. Read his full remarks here.www.latimes.com
Den historien er helt sinnssyk. De skulle hatt pressekonferansen på et Four Seasons-hotell. Noen tastet feil og endte opp hos en hagebutikk kalt Four Seasons Total Landscaping og som ligger på et industriområde utenfor byen. Butikken ligger ved siden av sexsjappa Fantasy Island og et krematorium!
Altså.... Seriøst??Den historien er helt sinnssyk. De skulle hatt pressekonferansen på et Four Seasons-hotell. Noen tastet feil og endte opp hos en hagebutikk kalt Four Seasons Total Landscaping og som ligger på et industriområde utenfor byen. Butikken ligger ved siden av sexsjappa Fantasy Island og et krematorium!
Er som fra en Borat-film.
Altså.... Seriøst??
Er dette den virkelige historien? Kan det underbygges?
Ja, dette er det Amerika jeg kjente for lenge siden. Man kan like det eller mislike det, men det er noe helt annet enn Trumps vrengebilde.Morn.
Sitter med kaffekoppen, og blir oppstemt av en tale av en amerikansk president. Lenge siden!![]()
Jada, helt riktig. De søkte etter et Four Seasons og endte opp der. Hadde ikke tid til å velge et annet sted, pressekorpset var på vei til oppgitt adresse.Altså.... Seriøst??
Er dette den virkelige historien? Kan det underbygges?
...suspected mix-up....![]()
Keep on digging: Trump team holds press conference at suburban garden centre
Rudy Giuliani details strategy in the car park of Four Seasons Total Landscaping, a suspected mixup with Four Seasons hotel in Philadelphiawww.theguardian.com
Det var en "on-the-fly" beslutning og noen trodde de valgte et hotell. Det har de penger til. Sasha Baron Cohen kunne ikke funnet på en bedre scene i en av sine Borat-filmer....suspected mix-up....
Vanskelig å vite den eksakte bakgrunnen. Kan det være så galt med økonomien at det ikke var penger nok til å hyre seg inn på hotell?
Det var en "on-the-fly" beslutning og noen trodde de valgte et hotell. Det har de penger til. Sasha Baron Cohen kunne ikke funnet på en bedre scene i en av sine Borat-filmer.
Trump tvitret hele navnet på stedet og dermed kunne det ikke gjøres om. Men de så nok ikke for seg en slik setting:
Det tangerer i så fall The Greatest Victory Ever!!! i valgmannskollegiet. Ikke at det faktisk var den største margin noensinne, men det vil være en poetisk justis om Biden vinner med eksakt samme margin som Trump har skrytt av kontinuerlig i fire år.290-214 nå. Sannsynlig at Georgia også går til Biden og en mulighet for at North Carolina gjør det. Med Georgia har han 306 valgmenn og et klart mandat. (NC er 15 valgmenn, men mer long-shot).
Den Allmektige synes å ha det morsomt med å plukke Trump totalt fra hverandre på veien ut. Tenk litt over det, Rune S.The company’s Instagram bio describes the company as “a minority, women-owned company … doing great landscaping and perfect snow removal” and “trying to make America green again!”
Personen som tok telefonen, er enten dum som et brød eller verdens kuleste, kødne og mest iskalde person.Ja, Herren er tydeligvis ikke nådig i disse dager.