Det høres ut som en god plan, billig og svir som faen!Blir vanskelig. Det verste du kan gjøre med ham tror jeg er å ikke la ham få tilgang på sosiale media og media generelt samt konsekvent kalle ham "The Looser" uten å nevne hans navn![]()
![Ansikt med gledestårer :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f602.png)
Det høres ut som en god plan, billig og svir som faen!Blir vanskelig. Det verste du kan gjøre med ham tror jeg er å ikke la ham få tilgang på sosiale media og media generelt samt konsekvent kalle ham "The Looser" uten å nevne hans navn![]()
Hva skal egentlig til for å bli kastet ut?![]()
Utestenger Trump fra sosiale medier i to uker
President Donald Trump vil bli utestengt fra Instagram og Facebook frem til Joe Biden blir innsatt som president.www.nrk.no
Å vise et bilde av et nakent damebryst?Hva skal egentlig til for å bli kastet ut?![]()
Han benytter samme snakkeverktøyene som GOP har gjort i flere perioder. Det gale du selv representerer og vet er helt galt å gjøre, fortell at motparten gjør det.Det er jo noen raringer i Norge også:
![]()
Republikaner-leder i Norge: – Jeg har ikke sett noen beviser på at stormingen var voldelig
– Jeg ser mange ord bli brukt – mobb, opptøyer, terrorister. Jeg har ikke sett noe som kan underbygge det, sier Austin Rasmussen i Republicans Abroad Norway om stormingen av kongressbygningen i USA.www.dagsavisen.no
Det var det, ja!Å vise et bilde av et nakent damebryst?
At QAnon er farlige konspirasjonsteorier trenger man å se en avdød kvinnes siste tweet for å forstå?Det er kanskje et poeng å forstå hva som fikk en ung, tilsynelatende normal kvinne til å sette seg i en slik situasjon. Ingen ting å hovere over, men det viser at denne QAnon-greia er livsfarlig.
Man skal ikke undervurdrere pengeverdien Trump har spillt for selskapet helt tilbake til Obama perioden.Twitter måtte jo skrive om retningslinjene sine for å slippe å måtte kaste ut Trump, etter at noen rapporterte han etter at han truet Nord-Korea med atomkrig, som i praksis ville treffe "trusler om folkemord" som Twitter ikke aksepterte.
Dette skulle normalt sett ha kasta han ut permanent, men istedenfor skrev de inn en tilleggsbemerkning om at "egne regler finnes for statsoverhoder" eller noe i den stilen. husker ikke ordrett.
Men tenk om de hadde utestengt han allerede da.
Ser ikke problemet. Hverken norske, svenske eller amerikanske medier ser ut til å se noe redaksjonelt dilemma i det. Jeg sakset tweeten fra VG. Her er SVTs versjon. De har til og med oversatt den og har bilder av dama.At QAnon er farlige konspirasjonsteorier trenger man å se en avdød kvinnes siste tweet for å forstå?
Du vet like godt som meg at det er unødvendig. Du kunne ha plukket tweet fra hvilken som helst annen person, men det var den avdødes du følte vi bare måtte se.
Trump elsker alle barna .... nei, det var vel Jesus det kanskje?Ville Trump sagt "We love you, you are very special." til Antifa?
I tillegg, når enkelte media forsøker å spinne at det er Antifa som står bak, så er det nyttig å identifisere personer som deltok i kuppforsøket.Jeg vil tro at det var veldig relevant av Asbjørn å vise til nettopp den tweeten. Den viser at den døde reiste til D.C. med et siktemål om å delta på The Storm. Hun er blitt kalt "en stor patriot" av sin ektemann. Og hun valgte å utvise sin patriotisme ved å storme landets høyeste demokratiske institusjon og delta på et innbryterforsøk til et høysikkerhetsområde der vaktpersonalet hadde ordre om å beskytte representantene, som var truet av mobben. De hadde knust vinduene og fikk "Go!" beskjed om å ta seg inn i lokalet.
Ingen grunn til å ta på seg den store indignasjonen her, Larson.
Han sparer ikke på kruttet, heller. På høy tid at en voksen kom hjem, og sa fra hvordan man har lov å oppføre seg i full offentlighet.Biden setter skapet på plass nå.
Etter å ha hatt samarbeid med amerikanere i over førti år, har jeg ofte fleipet med at du kan fortelle en amerikaner hva som helst, og han vil gjerne tro på det, - jo mer fantastisk desto bedre.... OK, - kanskje ikke alle amerikanere, men veldig mange.... Chem trails, vaskinefantasier, nå QAnon, UFOer, osv... og vi har jo nok av personer her til lands som gjerne tror på dette... I en periode hadde jeg en del å gjøre med folk som jobbet med instrumenter til HAARP ( High frequency Active Aurora Program), og det er ikke måte på hvor mye galskap denne installasjonen kan gjøre, - kontrollere vær, forandre vær, mind control osv.... Ikke dårlig for noen riktignok særdeles kraftige kortbølgesendere.....
HAr du nok av uopplyste personer å ta av, gjerne personer som skyr generell info som pesten og heller leter etter alternativ informasjon når man ikke liker eller tror på den reelle informasjonen som finnes.... så er alt mulig..... og det er gjerne hovedproblemet, - du kan drukne de i reell informasjon, men det preller av som vann på gåsa, for de har bestemt seg for at virkeligheten er feil, - den kan jo umulig være riktig! Det bør være nok å se til markedet for alternativ medisin, og vi trenger ikke gå lenger enn.... nei, den kan vi la ligge....
Jeg kjenner faktisk også et par stykker som ofte tenker i de baner... og hvor normal diskusjon og resonnement stort sett ikke er mulig...
Om det faktisk vil skje er en annen historie. Lite sannsynlig.Judgment in Cases of Impeachment shall not extend further than to removal from Office, and disqualification to hold and enjoy any Office of honor, Trust or Profit under the United States; but the Party convicted shall nevertheless be liable and subject to Indictment, Trial, Judgment and Punishment, according to Law.
Dessverre, Pence blir nødt til å benåde Trump for å redde seg selv og familien sin, dersom situasjonen oppstår. Lynsjemobben vil gjøre livet deres til et sant helvete om Trump ikke brått ombestemmer seg og skryter av han igjen.Det smerter vel også en smule at Trump med viten og vilje satte Pence, kona og datteren i potensiell livsfare, noe som gjør en benådning enda mindre sannsynlig.
Innendørs i en rikosjetterende steinbygning, med folk alle veier?hva med et varselskudd først?
Amerikansk politi skyter vel nesten aldri varselskudd. Bare ett skudd er jo unormalt litehva med et varselskudd først?
Tja - du er inni i parlamentsbygningen. Milits har brutt gjennom politisperringene. Du har låst inn menneskene du har i oppdrag å beskytte i en egen fløy. Milits hogger/knuser seg gjennom den stengte døren hvor du står synlig med våpen på andre siden.hva med et varselskudd først?