lars_erik
Rubinmedlem
Ble innført som slagord etter 2. Verdenskrig."Aldri igjen!" Høres jo ut som Trump, for F..n.
Men det korrekte er muligens "Aldri mer".
Ble innført som slagord etter 2. Verdenskrig."Aldri igjen!" Høres jo ut som Trump, for F..n.
Det hørtes ikke akkurat ut som en Bob Dylan - plate, nei.Mercy for those who deserve mercy.
noen var tullinger som ble revet med av talen, mens en indre kjerne hadde direkte mål. Vi kan kalle dem nyttige idioter. Den harde kjernen hadde statskupp som mål, hvor de gikk målrettet til verks for å finne relevante personer. Tilsvarende gjeng har tidligere planlagt lynsjing av guvernør, men ble stanset før de kunne iverksette sine planer.Jeg står ved karakteristikken «tullinger».
CEO says breaching Capitol was ‘single worst’ decision of his life
The head of a marketing firm outside Chicago who was arrested during the Capitol siege says storming the building was the “single worst decision” of his life. Bradley Rukstales, the 52-year-old CEO…nypost.comTeen shames ‘brainwashed’ mom who got punched in face at Capitol riot
A Massachusetts teenager who publicly shamed her mother for attending the Capitol riot said her mom was “brainwashed” by the MAGA movement and lied to hernypost.com
Har jeg sagt at det er ufarlig å la Bozo the Clown ha fingeren på atomknappen i 13 dager til? Facebook lar ham ikke få lov til å poste noe fordi det er umulig å si hva han kan finne på, og så skal det liksom være OK å la ham leke president i to uker. Det er jo livsfarlig, men det er livsfarlig på en annen måte enn marsjerende SS Leibstandarte i stram dressur.ikke gi mer kred? bozo the clown? du bedriver ufarliggjøring.
Jeg tenker ikke på å bygge bro til en person som om få dager er helt ute. Jeg tenker på å bygge bro til alle republikanske velgere som er forbannet og har klamret seg fast til Trump - som første president som adresserer dem. De er drittlei og ønsker å bli sett. Dette er ikke tiden for demokratene og hovere - men å bygge bro mellom et splittet USA. Da er det ikke plass til små egoer som tenker på personlig hevn. Biden trenger folk som evner å tenke stort.RRR; man bygger ikke broer til mulige diktatorer og gale folk. Man tar de knallhardt. 12 dager igjen. Fortsatt kan han sette igang hva som helst.
Demokratene prøvde å bygge bro til republikanerne i 2008 og resultatet heter Trump.Jeg tenker ikke på å bygge bro til en person som om få dager er helt ute. Jeg tenker på å bygge bro til alle republikanske velgere som er forbannet og har klamret seg fast til Trump - som første president som adresserer dem. De er drittlei og ønsker å bli sett. Dette er ikke tiden for demokratene og hovere - men å bygge bro mellom et splittet USA. Da er det ikke plass til små egoer som tenker på personlig hevn. Biden trenger folk som evner å tenke stort.
Et sted mellom uaktsomt og forsettlig kuppforsøk fraTrump sin side. Overlagt krever bedre planlegging.Nå mobiliseres det for nye aksjoner 19. januar, på ulike fora.
Det lar seg gjøre å hente en strategi ut av hva som skjedde.
Presidenten er overbevist om at han ble frastjålet en valgseier. Tidligere sikkerhetsrådgiver Michael Flynn forteller ham at han har militæret bak seg og at presidenten bør erklære "Martial Law" og så utsette maktoverdragelsen til man har gjennomført nye valg i vippestatene, i militærets kontroll.
Ti tidligere forsvarsministre går ut med en advarsel om hva de forstår er i emning.
Hvit-makt gruppene mobiliserer og 6. januar gjøres til merkedag. Visepresidenten gjøres til krumtapp i forhold til godkjenning av Biden, men målet var hele tiden å forstyrre den sertifiseringen.
Mobben går løs på Kongressen og presidenten holder kjeft fra de bryter seg inn til det er tydelig at man har mislykkes med hovedmålet: å ta sentrale politikere til fange, Republicans in Name Only og demokrater. Disse skulle holdes som gisler og gi grunnlag for erklæring av unntakstilstand, mens man forhandlet med gisseltakerne, som skulle forlange nye valg i delstatene "der det ble jukset".
Og så skulle nye valg gjennomføres som skulle ha som mål å gjøre Trump til den rettmessige presidenten.
Federale forbrytelser så de sitter i klisteretLitt bekymret for alle disse som har fått reise hjem, så han duden med beina på pulten til Pelosi er arrestert hjemme i Arkansas og skal få en liten smekk på lanken av en jury bestående av republikanske hillbillies
Å slå ned hardt på de som fronter hat og konspirasjon gir mening.Dette inkluderer åpenbart Trump, men på samme tid - bør han ikke få noe kudos for å se alle de som ble glemt de siste 30-40 årene? For å ikke nevne de som slet etter finanskrisen - eller alle de ble offer under en svært handlingslammet Obama?Demokratene prøvde å bygge bro til republikanerne i 2008 og resultatet heter Trump.
Her må det et skikkelig oppgjør til.
Skulle republikanerne splitte seg i en pro-trump og en anti-trump leir så er det bare bra.
Det bør ikke være noe tvil. Den ligger hos et splittet folk og jeg savner politikere som adresserer nettopp dem som faller bak. Biden har i det minste retorisk talt i denne retning, og det er en god begynnelse.Liten tvil om hvor RRRs sympati egentlig ligger.
Nå permanent.
som å fjerne ett kasus i en pandemiNå permanent.
Twitter bans President Trump permanently
Twitter has suspended President Trump from its platform, the company said Friday evening.edition.cnn.com
Det hørtes ikke akkurat ut som en Bob Dylan - plate, nei.