lars_erik
Rubinmedlem
Han har helt rett. Noen meninger skal ikke diskuteres- de skal kveles.
Han har helt rett. Noen meninger skal ikke diskuteres- de skal kveles.
Etr utrolig dårlig innlegg....
Sant. alle meninger er ikke like mye verdt, så vi må slutte å late som om de er det. Du fortjener ikke å komme på nasjonal TV-plattform bare fordi du er ekstrem nok.Han har helt rett. Noen meninger skal ikke diskuteres- de skal kveles.
Leste en artikkel hvor journalisten var med på en picknick med et større antall mennesker i alle aldre. Pickuper med børse i vinduet ...Det jeg ikke skjønner er hvorfor de som lever i "defacto depression" stemmer konservativt. Man er så livredd for å miste denne friheten, hva enn det er for noe og våpnene sine. De vil jo defacto ikke ha helsehjelp, utdanning og stimulus checks. Det er jo sosialisme. Så hva vil de da?
Kan du forklare hva du mener her?Etr utrolig dårlig innlegg....
Er det USA du mener? US kolleger har antydet 40-50000 i året for en familie på fire...Noen som vet sånn ca hva en normal helseforsikring koster for en voksen mann med relativt normal helse, som betaler den selv?
Interessant:A new poll by Avalanche Insights shows some amazing Republican defections from Donald Trump.
Trump voters, who had proven largely immovable throughout his tenure including the tumultuous post-election period, now appear to be fracturing in reaction to the attack on the Capitol Building. New findings from our survey fielded at 7:00pm on Thursday, January 7 (n=2,009 nationally representative of the general population) show that a quarter of Trump voters agree that actions should be taken to immediately remove him from office. Further, 41% of Trump voters believe he has “betrayed the values and interests of the Republican Party.”
This emerging disapproval is not only of Trump, but also of fellow Trump supporters who incited or engaged in violence. Two-thirds (66%) of Trump voters oppose the actions of Trump supporters who attacked the Capitol with 44% saying these actions “betrayed American values.” Over half (55%) say they should be prosecuted for their actions and 29% believe they committed treason.
More broadly, 62% of Americans hold Trump responsible for yesterday’s events and say he should be removed by the 25th Amendment or impeachment. This disapproval extends well beyond Trump with 71% of Americans saying the GOP Members of Congress who promoted or supported yesterday’s actions should either resign or be censured. Finally, 75% of Americans and 55% of Trump voters want the people who stormed the Capitol building to be prosecuted.
Du bør også ta med å betale for foreldrenes sykehjemsplasser og sparing til selv kanskje å kunne pensjonere seg en eller annen gang.Et rimelig dystert perspektiv. Sykeforsikring, andre nødvendige forsikringer, sparing til avkommets utdannelse - da er det ikke mye igjen av den jevne amerikaners disponible midler. Dog er det åpenbart vel verdt prisen, for man slipper jo å leve under sosialismens tunge åk.
Lønningene for arbeiderklassen, vel...
When they go low we go high greiene har vært prøvd før med dårlig resultat. 5 drept å konkrete planer for å drepe nr 2 og 3 er et alvorlig angrep på demokratiet. Ikke tid for politisk spill, her må man sette hardt mot hardt, og de som er ansvarlige, uansett hvem det er, straffes.Vel... En dag og to derpå:
Demokratene forbereder riksrett siden Pence sitter stille i båten. Jeg vet ikke om det er beste løsning. Demokratene sitter nå på en unik moralsk og etisk fordel. Jeg tror jeg hadde spilt ut andre kort akkurat nå.
Å gå rett i strupen på Trump (personlig) vil være en slags krisemaksimering/eskalering som bare trigger mer motstand og hodenedgraving. Man får et trofé, mens røttene fortsatt syder og bobler.
Jeg begynner å tenke at dette er en "gavepakke" hvor opponenten har spilt ut sine beste kort og man ser at egne kort er bedre. Stormingen av Capitol kan brukes for hva det er verdt de neste 4-årene. Det er den absolutte fornedrelse av republikanerne og Trump-tilhengerne. Det er ikke måte på hvor mange "argumenter" man kan slå flatt med denne hendelsen.
Jeg ville brukt og investert i dette moralske/etiske høyere terrenget for hva det var verdt. Rent retorisk er Biden håpløs. Han høres ut som en kjedelig foreleser som bare skal heve lønnen. Han kan tale i 30 min, og hele poenget drukner i neste reklame.
Ironisk nok vil sumpen være Trumps støttespillere.