The prosecution posed questions during the cross-examination about his academic history and intelligence, repeatedly establishing his adulthood. Hunt said he's a "pretty immature 37-year-old" and after reflection during his stint in prison since his January arrest, he regrets the language he used.
"I had a lot of time to think in prison. I've been in prison for three months. A lot of that in solitary confinement," Hunt said. "And I had to come to grips with the fact that a lot of my language was very inappropriate, it was irresponsible, careless and immature in a lot of ways."
He blamed his behavior partly on marijuana and excessive drinking while being increasingly isolated in his apartment.
"He blamed his behavior partly on marijuana and excessive drinking while being increasingly isolated in his apartment."En tulling møter konsekvenser:
Brendan Hunt found guilty of threatening to assault or murder members of Congress
Brendan Hunt -- whose father is a retired judge and who allegedly threatened the lives of House Speaker Nancy Pelosi, now-Senate Majority Leader Chuck Schumer and Rep. Alexandria Ocasio-Cortez -- was found guilty of one count of threatening to assault or murder US officials by a jury in Brooklyn...edition.cnn.com
De holder jo på med å forsøke og overbevise oss om at fru Clinton hadde rett om dette med bucket of deplorables, da...Man kan jo lett få inntrykket av at de fleste Trump velgere rett og slett er idioter. Men det kan man jo ikke gå rundt å tro, så da må de jo bare ha misforstått litt...
Og det er jo lov. Misforstått veldig også. Men igjen, det er lov å misforstå!
Men gud hjelpes så lei jeg er i å tro det beste om de, kjenner jeg nå...
Hvor er de ekte Trump supporterene når man trenger de?Se, helt ekte valgfusk! Burde man gjøre det vanskeligere for eldre hvite menn å avgi stemme?
'I Listened to Too Much Propaganda': Trump Voter Gets Probation After Casting Ballot on Dead Mom's Behalf and Registering Another Dead Woman as a Republican in Pa.
A Pennsylvania man was sentenced to five years probation after he admitted to illegally casting his dead mother's ballot for former president Donald Trump during the 2020 presidential election. Bruce Bartman, 70, provided an allocution in front of Delaware County Court of Common Pleas Judge...lawandcrime.com
Spør du meg så er vel dette omtrent et forræderi?Ganske fantastisk med en justisminister som lyver for å skjerme presidenten mot bevismateriale som ville avslørt samarbeid med fremmed makt.
Og smått utrolig at det å være " a good American" er å være på lag med Putin!
Utrolig historie:Se, helt ekte valgfusk! Burde man gjøre det vanskeligere for eldre hvite menn å avgi stemme?
'I Listened to Too Much Propaganda': Trump Voter Gets Probation After Casting Ballot on Dead Mom's Behalf and Registering Another Dead Woman as a Republican in Pa.
A Pennsylvania man was sentenced to five years probation after he admitted to illegally casting his dead mother's ballot for former president Donald Trump during the 2020 presidential election. Bruce Bartman, 70, provided an allocution in front of Delaware County Court of Common Pleas Judge...lawandcrime.com
GOP har blitt en sekt. Opponer mot den store profet, vis litt ryggrad, vips, ut med deg...Spør du meg så er vel dette omtrent et forræderi?
GOP har gått fra forstanden.Spør du meg så er vel dette omtrent et forræderi?
Politisk sett så startet ikke dette under Trump. Mitch McConnell kan ta mye av "æren" for den utviklingen, men det går vel egentlig lengre tilbake også, kanskje til Bush og hans "tax cuts".Målet er selvsagt 0. Dette blir svært interessant fremover, da enhver mulighet for konsensuspolitikk og deeskalering av de steile nasjonale frontene ser ut til å forsvinne med rekordfart. GOP har åpenbart valgt å gå all-in for en radikalisering av partiet, basert på White Power, vitenskapsfornektelse, alternative facts
En kombinasjon av idioter, ignoranter og sterkt religiøse mennesker. Kreasjonister, Qanon, vaksinemotstand, ekstremisme i abortsaken, flat earthers.Man kan jo lett få inntrykket av at de fleste Trump velgere rett og slett er idioter. Men det kan man jo ikke gå rundt å tro, så da må de jo bare ha misforstått litt...
Og det er jo lov. Misforstått veldig også. Men igjen, det er lov å misforstå!
Men gud hjelpes så lei jeg er i å tro det beste om de, kjenner jeg nå...