Kjendis
Hi-Fi freak
Jeezz... for en gang ævl....
Jeezz... for en gang ævl....
Hva mener du med å gå mot Israel?At verden burde gå mot Israel er hevet over enhver tvil.
Hva er det som er skremmende egentlig?? I tråden der alt er lov!! Ikke sett på skrekkfilm hvis du ikke tåler skrekkfilmSkremmende poster ovenfor...
Nei. Det er ikke diskriminering i Israel.Feks å si klart ifra at de burde behandle sine innbyggere bedre. Det er nemlig to ranger der muslimer er den laveste rang og opplever mye diskriminering.
I tillegg til konflikter de har med naboland
Jeg bare spørr.Hva er det som er skremmende egentlig?? I tråden der alt er lov!! Ikke sett på skrekkfilm hvis du ikke tåler skrekkfilm
Trump støtter Israel, ambasade i Jerusalem. Kontroversielt og et hån mot tostatsløsning. For meg skjærer det seg når fansene hans er høyreekstremister......som støtter Israel...henger ikke på greip. Media henger ikke på greip ofte, selv om fortellingene er ofte gripende og levende.Nå er dette en tråd om TRUMP.
Kanskje starte en ny tråd?? "Kjendis, en tikkende bombe eller bare fjas" ??
Spørsmålet er vel hva man kan forvente? Man plasserer to grupper menesker som ikke kan oppføre seg (uansett når i historien, uansett hvor de er) som naboer.... denne konflikten er helt naturlig og fullstendig uungåelig. Så sitter vi å ser på og danner oss en mening om hvem som er værst (som er irrelevant), deretter innføres noen halvhjertede tiltak som varer to strakser. Så er vi i gang igjenNei. Det er ikke diskriminering i Israel.
Jeg bare spørr.
Så får man apartheidstatkonspier i retur. Det bygger opp under Sionist konspier om den onde sionist som bare kan undertrykke og sende regninger og liknende søppletanker som utløste krystallnatten.
Her skulle jeg mer enn gjerne sagt "haha, det er jo åpenbart bare fjas"Nå er dette en tråd om TRUMP.
Kanskje starte en ny tråd?? "Kjendis, en tikkende bombe eller bare fjas" ??
Ha ha, hadde du ignorert så mye at det var bare deg selv igjen til slutt??Her skulle jeg mer enn gjerne sagt "haha, det er jo åpenbart bare fjas"
men etter å ha unblokka litt de siste dagene for å se hva som faktisk skrives så er jeg virkelig ikke så sikker lenger.
Trump tema, da går jeg full nutcase. Jeg meldte meg ut av partiet de kristne..Ha ha, hadde du ignorert så mye at det var bare deg selv igjen til slutt??
Virker ikke som om det hjalp nevneverdig.Trump tema, da går jeg full nutcase. Jeg meldte meg ut av partiet de kristne..
Slemme mannen....Virker ikke som om det hjalp nevneverdig.
Det er to måter å ignorere noen på. Den ene er ved hjelp av forumets tekniske løsning og slippe å se det vedkommende skriver, den andre gamlemåten ved å anse vedkommende som et såpass håpløst case at man ikke bryr seg om hva vedkommende skriver, langt mindre å svare på det. Resultatet blir omtrent det samme.Til info: Når man ignorerer noen her så ser ikke den som ignoreres dette. Det blir da litt som å sultestreike uten at noen vet om det.
[…]
Svar gjerne på denne slik at de som har ignorert meg også ser denne
F..d up beyond recognition.3. Republicans will repel independents for the foreseeable future if Trumpism leads the party
Independents and independent women pretty much despise Trump. In exit polling cited by Brownstein, fully two-thirds of independent voters viewed Trump unfavorably, as did 69% of college-educated independents and 72% of independent women.
Overall, Democrats won independents in the national vote for the House by just 2 points, 49%-47%. But the fact that Democrats won independents at all is shocking in a year with high economic discontent overseen by a Democratic president whose job approvals were barely breaking 40%.
Democrats' relative good fortune with independent voters quite simply comes down to Trump, according to strategists and operatives on both sides of the aisle.
“There’s a huge lesson here, which is if you talk like Trump or remind voters of Trump, particularly at a personality level, it’s pure poison to independent voters,” John Thomas, a GOP consultant, told Brownstein.
TargetSmart CEO and data cruncher Tom Bonier added that the stench of Trump will likely follow Republicans for years.
“I have a hard time seeing the Republican Party escaping the grasp of Trump with or without him on the ballot anytime soon,” Bonier predicted.
4. The long shadow of Trump is likely to hover over the GOP right into 2024
Given that the anti-Trump coalition forged in 2018 and 2020 largely carried over into this midterm and even gained strength in many battlegrounds, Democrats will begin the 2024 cycle with a distinct advantage. That would be true even if Republicans were in the process of adroitly rebuilding what's left of their party in a post-Trump era. But they aren't doing that and there's nothing "post-Trump" about the GOP.
Instead, Trump is still the de facto leader of the Republican Party, he's announced for 2024, and Republicans are once again dodging questions over what should be a really simple question of democracy: Do you support Trump or the U.S. Constitution? Even if Republicans somehow manage to nominate someone other than Trump, his political DNA is now a staple of the Republican brand and will be for the foreseeable future.
Mange her inne jeg er politisk uenig med som jeg leser med interesse, men repetitivt støy på "edder&galle" nivå går i papirkurven, livet er for kort. Og når Trump er sendt oss av Store Far i Himmelen for å lede oss til frelse og et renere samfunn, syns jeg at jeg gjør avsender en tjeneste ved ikke å lese mer fra vedkommende. (Varianter av samme, ditto).Det er to måter å ignorere noen på. Den ene er ved hjelp av forumets tekniske løsning og slippe å se det vedkommende skriver, den andre gamlemåten ved å anse vedkommende som et såpass håpløst case at man ikke bryr seg om hva vedkommende skriver, langt mindre å svare på det. Resultatet blir omtrent det samme.
For egen del: Jeg setter ingen på ignore på grunn av hva de mener og innholdet i det de skriver, men noen ganger på grunn av at det skrives i en form som gjør videre diskusjon umulig. På et diskusjonsforum blir det bare støy og kan filtreres ut. Forbeholdt noen ganske få spesialtilfeller.
At Trump er sendt av Gud, har jeg aldri sagt.Mange her inne jeg er politisk uenig med som jeg leser med interesse, men repetitivt støy på "edder&galle" nivå går i papirkurven, livet er for kort. Og når Trump er sendt oss av Store Far i Himmelen for å lede oss til frelse og et renere samfunn, syns jeg at jeg gjør avsender en tjeneste ved ikke å lese mer fra vedkommende. (Varianter av samme, ditto).
Trump som President var jo også temmelig "far out" . Men når venstre fløy graver seg ned i hysteria kan det utroligste skjeJeh tviler også på om hun er troende til denslags, men jeg tror for eksempel at et (skrekk)scenario med Frp som eneveldige på tinget etterhvert ville frembragt *veldig* mye som de aller fleste ville sett på som temmelig far out.