Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• JMM

Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Antall liker
    9.161
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Demokratvelgere må vel være de som gjerne vil ha et snev av demokrati tilbake i landet etter neste valg. Klart de bør stoppes.

Kjendis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Antall liker
    728
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Bla bla bla...
    Du sa at ingen Republikanere kom til å stille, men Trump stiller allerede.
    Nei, det har jeg aldri ment, jeg sa at vi ikke får rep president. Trump kommer til å tape hvis det blir han.

4-string

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Antall liker
    12.288
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Nei, det har jeg aldri ment, jeg sa at vi ikke får rep president. Trump kommer til å tape hvis det blir han.
    Det du sa var:

Det kommer ikke til å bli noen republikansk presidentkandidat på mange mange år. Hvem gidder å bli gjenstand for en slik heksejakt??

Denne tråden er bevis på hva som venter. Vreden mot Trump er like intens som under Bush Jr og retter seg mot konservatismen og ytringsfrihet, menneskerettigheter og det frie marked.
    Min utheving.

Kjendis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Antall liker
    728
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Hva har "demokratvelgere" med dette å gjøre? Åja, du mener at de som ikke stemmer på Trump, enten det er intern nominasjon eller presidentvalg, er demokrater, a.k.a. rabiate kommunister.
    Skarp du, gitt.
    Jaja, hvis de fysisk stoppes eller sabotasje, så blir det nyvalg eller borgerkrig, men da må rep nominere Trumpf først og det gåkke.

Kjendis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Antall liker
    728
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Det du sa var:

Min utheving.
    Skrivefeil var det ikke, men ufullstendig syntax feil. Den opprinnelige påstand er fikset på. Rep kandidat vil aldri vinne i 2024 pga pågående heksejakt. GOP sender inn B laget. For eksempel Desanctimonious. Trump tapte jo i 2016 ikke sant?
    Han vinner ikke 3 gang heller.

Sist redigert:

4-string

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Antall liker
    12.288
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Skrivefeil var det ikke, men ufullstendig syntax feil. Den opprinnelige påstand er fikset på. Nemlig at presidentkandidat fra GOP taper uansett. Fordi det blir Trump eller en kjedelig karismatisk kar med bimbo kone. Sjanseløs mot Biden eller reserveBiden. Nå er det for sent på kvelden.
    Jeg trodde nærmest hvem som helst burde ha svært store sjanser mot Biden, han er jo tross alt erklært dement og evneveik for lenge siden. Burde være lett match.

Kjendis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Antall liker
    728
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Jeg trodde nærmest hvem som helst burde ha svært store sjanser mot Biden, han er jo tross alt erklært dement og evneveik for lenge siden. Burde være lett match.
    Å ja, så du hentyder at det var valgjuks? Nei nei ser man det. 😁🤪🤡🤡🤡

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    2.916
    Torget vurderinger
    16
    Skrivefeil var det ikke, men ufullstendig syntax feil. Den opprinnelige påstand er fikset på. Rep kandidat vil aldri vinne i 2024 pga pågående heksejakt. GOP sender inn B laget. For eksempel Desanctimonious. Trump tapte jo i 2016 ikke sant?
    Han vinner ikke 3 gang heller.
    Javel ja, men nå etter at "syntax er rettet opp" så virker posten meningsløs.

Kjendis skrev:
    Det kommer ikke til å bli noen republikansk presidentkandidat som vinner på mange mange år. Hvem gidder å bli gjenstand for en slik heksejakt??
    Hvordan gir den uthevede setningen mening nå?

komfort

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Antall liker
    509

Heksejakt = Dømme noen på indisier for noe man er redd for. Gjerne til døden for noe som ikke nødvendigvis er straffbart. = det som skjer i denne tråden og i venstrevridd media.

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.517
    Heksejakt = Dømme noen på indisier for noe man er redd for. Gjerne til døden for noe som ikke nødvendigvis er straffbart. = det som skjer i denne tråden og i venstrevridd media.
    Tilgi meg for litt latter her; inntrykket jeg sitter igjen med, er jo at åpenbart mistenkelig adferd eller handlinger, ikke skal etterforskes, fordi Trump.
    Det blir jo veldig merkelig, ikke sant? Trump er ikke dømt enda, kun mistenkt. Og det er nå en gang slik at når du står der med en rykende pistol, så er det tjenestforsømmelse fra påtalemakten å overse det. Foreløpig er det en rekke (sterke) indisier på at noe er rablende galt med DJ Trumps handlinger og transaksjoner, deretter skal etterforskning og eventuelle rettssaker avgjøre om det er noen som skal dømmes for noe.
    Sjekk kjølvannet etter Trumps presidentperiode og antallet felte dommer, så er det jo enkelt å se at noe ikke er helt på stell.

Sist redigert:

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    39.548
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Det er jo opptil fler som allerede er dømt og/eller har erklært seg skyldige:
    1672647054664.png

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    2.916
    Torget vurderinger
    16
    Nå var det ikke ordet heksejakt jeg ønsket forklart. Jeg lurer på hvordan setningen "Hvem gidder å bli gjenstand for en slik heksejakt??" gir mening nå når du tydeligvis ikke lenger mener at ingen republikanere vil stille til valg? Betyr ikke det at republikanerne faktisk likevel gidder, altså det motsatte av hva du hevder? Det ser ut som det fremdeles er problemer med syntax her.

komfort

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Antall liker
    509
    Tilgi meg for litt latter her; inntrykket jeg sitter igjen med, er jo at åpenbart mistenkelig adferd eller handlinger, ikke skal etterforskes, fordi Trump.
    Det blir jo veldig merkelig, ikke sant? Trump er ikke dømt enda, kun mistenkt. Og det er nå en gang slik at når du står der med en rykende pistol, så er det tjenestforsømmelse fra påtalemakten å overse det. Foreløpig er det en rekke (sterke) indisier på at noe er rablende galt med DJ Trumps handlinger og transaksjoner, deretter skal etterforskning og eventuelle rettssaker avgjøre om det er noen som skal dømmes for noe.
    Sjekk kjølvannet etter Trumps presidentperiode og antallet felte dommer, så er det jo enkelt å se at noe ikke er helt på stell.
    Slapp av, jeg tilgir deg ❤. Men det er ikke sikkert du tilgir deg selv hvis Trump kastes i fengsel i Viggo Kristiansen style og tilkjennes milliard beløp i erstatning etterpå 🤡🙈.

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.517
    Slapp av, jeg tilgir deg ❤. Men det er ikke sikkert du tilgir deg selv hvis Trump kastes i fengsel i Viggo Kristiansen style og tilkjennes milliard beløp i erstatning etterpå 🤡🙈.
    Betviler at undertegnede kan påvirke noe som helst i saken, ergo spiller det vel null rolle hva jeg tror og ikke tror. Det er påtalemyndighetenes oppgave å ta ut tiltale, samt bevise skyld, så jeg ser ikke at jeg behøver å tilgi meg selv for noe som helst.
    Uansett om noe kan bevises eller ei, endrer ikke noe av dette det faktum at Trump har vært en jævla løgnaktig kødd i hele sitt liv.

komfort

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Antall liker
    509
    Uansett om noe kan bevises eller ei, endrer ikke noe av dette det faktum at Trump har vært en jævla løgnaktig kødd i hele sitt liv.
    Der ikke ulovlig å være en løgnaktig kødd! (Annet enn under ed) Hvis man da vil ha noen fengslet for dette kalles det heksejakt. Det er lett å overreagere følelsesmessig i slike saker og vi har alle våre svake punkter. For min del ender alle pedofili saker med nakkeskudd 🫡. Har derfor erklært meg selv inhabil i slike saker for lenge siden 🤷

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    39.548
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.517
    Der ikke ulovlig å være en løgnaktig kødd! (Annet enn under ed) Hvis man da vil ha noen fengslet for dette kalles det heksejakt. Det er lett å overreagere følelsesmessig i slike saker og vi har alle våre svake punkter. For min del ender alle pedofili saker med nakkeskudd 🫡. Har derfor erklært meg selv inhabil i slike saker for lenge siden 🤷
    Det er fullt lovlig å være en løgnaktig kødd, det dumme med å være nettopp det, er at det svært ofte fører til at man driter i lover og regler, og med det ender med å bli etterforsket for lovbrudd.
    Eller heksejakt, som de løgnaktige køddene selv kaller det.

Kjendis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Antall liker
    728
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Demokratvelgere må vel være de som gjerne vil ha et snev av demokrati tilbake i landet etter neste valg. Klart de bør stoppes.
    De som velger radikal venstre demokrat partiet. Det fins bare 2 partier der borte. GOP (konservative som tror på eventyr og konspirasjonsteorier) og demokratene ( hvem vet hva de står for ikke vet jeg.)

Kjendis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Antall liker
    728
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2

Skjønner ikke hvo

Faktum er at hvis du ligger ann til å vinne primærvalgene i GOP så er hekseprosessen allerede igang. Er du primærvalgvinner for det andre radikale venstre sovjetdemokrat partiet, da blir masse gravende journalistikk om den kandidaten sensurert i sosiale medier. Det kan bevises. Hvis du etterspør dokumentasjon nå så følger du ikke med.

Sist redigert:

Aurora

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Antall liker
    12.633
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    De som velger radikal venstre demokrat partiet. Det fins bare 2 partier der borte. GOP (konservative som tror på eventyr og konspirasjonsteorier) og demokratene ( hvem vet hva de står for ikke vet jeg.)
    Beklager, men hvis man får demokratene til å bli radikale venstre er man såpass alvorlig på bærtur innen amerikansk politikk at man burde holde kjeft...

Kjendis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Antall liker
    728
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Beklager, men hvis man får demokratene til å bli radikale venstre er man såpass alvorlig på bærtur innen amerikansk politikk at man burde holde kjeft...

Alle som går bredt ut i informasjonsstrømmen bør holde kjeft. Alle "reflekterte opplyste" som KUN kjøper CNN vinklingen er godtatt! Velkommen til sovjetski hi-fi sentral kammerater som står på arbeiderens side og partiets side. Alle andre er idioter.

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    2.916
    Torget vurderinger
    16
    Skjønner ikke hvo

Faktum er at hvis du ligger ann til å vinne primærvalgene i GOP så er hekseprosessen allerede igang. Er du primærvalgvinner for det andre radikale venstre sovjetdemokrat partiet, da blir masse gravende journalistikk om den kandidaten sensurert i sosiale medier. Det kan bevises. Hvis du etterspør dokumentasjon nå så følger du ikke med.
    Du har tydeligvis ikke lett for det.
    1. Hvis du skal sitere meg så sørg i det minste for å få med sitatet. Forhåndsvisning anbefales, så kanskje du også skjønner "hvo".

2. Spørsmålet mitt er meget enkelt:
    Hvis dette er sant: "Hvem gidder å bli gjenstand for en slik heksejakt??", så er spørsmålet: hvilke republikanere har trukket seg fordi de frykter å bli gjenstand for en heksejakt?

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Antall liker
    2.993
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Alle som går bredt ut i informasjonsstrømmen bør holde kjeft. Alle "reflekterte opplyste" som KUN kjøper CNN vinklingen er godtatt! Velkommen til sovjetski hi-fi sentral kammerater som står på arbeiderens side og partiets side. Alle andre er idioter.
    Nå er vi her at det du gjør er å:

• Legge frem et synspunkt som er tilstrekkelig uklart til at det kan fremstå som kontroversielt [og ukontroversielt] samtidig
    Eller «trolling», som det også heter.

Kjendis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Antall liker
    728
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Du har tydeligvis ikke lett for det.
    1. Hvis du skal sitere meg så sørg i det minste for å få med sitatet. Forhåndsvisning anbefales, så kanskje du også skjønner "hvo".

2. Spørsmålet mitt er meget enkelt:
    Hvis dette er sant: "Hvem gidder å bli gjenstand for en slik heksejakt??", så er spørsmålet: hvilke republikanere har trukket seg fordi de frykter å bli gjenstand for en heksejakt?
    Nå er vi her at det du gjør er å:

Eller «trolling», som det også heter.
    Redigert. Troll påstander kan henvises til høvdingen.
    Foreløpig er det kun Trump som er oppført på lista over villige kandidater for GOP. GOP har mer enn nok med mellomvalgskuffelsen.
    Trump står i stormen mot anklsgere som deg løpet ut. Ingen andre har meldt seg på. Pence er stille. Ye er lunatic.

Sist redigert:

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.517
    Vås. Jeg forsvarer judeo kristne verdier og demokrati. Der Trump krysser linjen til faschisme er jeg uenig at han er det. Og hvorvidt han er kriminell, må demokrater og republikanere finne ut sammen, men det går ikke. Det er demokratene alt for venstreorienterte til. Det viser denne tråden.
    Ref uthevet skrift:
    NEI, selvsagt er ikke det et politisk spørsmål, det er utelukkende juridisk. I det øyeblikket det fremstilles som en politisk avgjørelse hvem som er kriminell, er rettsstaten og demokratiet ferdig.
    Politikerne får nå krangle så mye de lyster omkring det spørsmålet, men det er uansett ikke deres sak å avgjøre svaret. Langt ifra.

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.517
    Redigert. Troll påstander kan henvises til høvdingen.
    Foreløpig er det kun Trump som er oppført på lista over villige kandidater for GOP. GOP har mer enn nok med mellomvalgskuffelsen.
    Trump står i stormen mot anklsgere som deg løpet ut. Ingen andre har meldt seg på. Pence er stille. Ye er lunatic.
    Hvor mange har meldt seg av uavhengige og demokratiske kandidater?
    Grunnen til at "ingen" har meldt seg foreløpig, er ganske enkelt fordi det er alt for tidlig. Bare Trump som ikke skjønner det, selv om han ble det fortalt. Slapp av, det kommer fler.

leifen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.05.2006
    Antall liker
    1.911
    Dette har sikkert vært tatt frem og vist før, men her er altså en Republikaner. Den søpla du Kjendis promoterer, fremstår for de fleste her som noe som nettopp har klatret ned fra et tre, eller krøpet frem under en stein.

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.517
    For øvrig sa de nettopp på Dagsrevyen at Biden sier fra om sine presidentplaner innen kort tid.

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    2.916
    Torget vurderinger
    16
    Foreløpig er det kun Trump som er oppført på lista over villige kandidater for GOP.
    Hvor mange har meldt at de ikke stiller pga. heksejakt?

Hva er det Trump anklages for som ikke er ulovlig?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn