Panama Red
Hi-Fi freak
Trodde du var en av de som mente at slikt rabiat vrøvl skulle imøtegås, men kanskje jeg forveksler deg med noen som står for noe.
Peace out!
Peace out!
Det er korrekt oppfattet. Jeg mener man skal imøtegå både vrøvl og annet man er uenig i, tross alt er dette et debattforum der det bør være himmelhøyt under taket. Høvdingen har laget et fornuftig sett med regler, forholder man seg til disse, burde det meste være greit, selv om en del av det kan oppfattes ganske så outrert til tider.Trodde du var en av de som mente at slikt rabiat vrøvl skulle imøtegås, men kanskje jeg forveksler deg med noen som står for noe.
Peace out!
Nja, det er sunt å ha en god trollradar, vil jeg tro. Det er et poeng for enkelte å bevisst spolere tråder, fylle dem med utenomsnakk og avspore dem, slik at gode poeng druknes i sørpe og skrullerier. Slike operatører har vi også hatt her inne, og nettets kommentarfelt er fylt med dem.Dersom du ikke takler at folk står for noe, så må du selv ta konsekvensen, tenker jeg, som Hardingfele som periodevis har halvparten av motdebattantene på ignore, eller de som blir så fornærmet at de slamrer med dørene og forlater hele HFS med flammende adjøinnlegg. For så å komme tilbake med nytt nick noen uker senere, da....
Du gjentar deg selv etter å ha redigert innlegget jeg svart på, ja ja.Jeg gjentar:
Men jeg innbiller meg at jeg har god trolldetektor. Det er forskjell på imøtegående standpunkt som er velfunderte, og skrullerier.
Og ignore-funksjonen er nyttig. Jeg ville vært idiot om jeg satte Weld på ignore, for eksempel, selv om han til tider irriterer fnatt på meg.
Du prøver å rydde opp i total kjønnsforvirring. Barn i barnehagen skal ikke ta stilling til voksnes politiske problematisering av kjønn. Jeg har like stor rett som deg til å hevde at SV prater bare piss om dette, som du hevder at andre religiøse fanatikere prater skrullerier og hevder atDa kan jeg opplyse deg om at barn ikke reagerer nevneverdig på at noen barn har to mammaer eller to pappaer. De kan spørre om ikke Per har en pappa, og når de blir fortalt at Per ikke har pappa men to mammaer, undrer de seg som gjerne noen sekunder før de glatt aksepterer dette. Når det gjelder Per er dette en selvfølgelighet
At det er helt greit med foreldre av samme kjønn skal selvfølgelig formidles, uten at det skal være "spennende".Hvis barna derimot blir tutet ørene fulle, enten av foreldrene eller significant others, om at dette er galt/synd kan de selvfølgelig endre oppfatning. Barn er, som de fleste vet, lett påvirkelige for indoktrinering .
Barn har seksualitet, men og det er et jævlig stort MEN, det er STOR forskjell på pre-pubertal seksualitet og pubertal/post-pubertal seksualitet. Det finnes god litteratur om temaet hvis du vil lære mer om temaet for eksempel: https://www.norli.no/boker/fagboker...MInNil6vmw_AIVRTcYCh3VZQKXEAQYASABEgK8E_D_BwE
P.s Barn har få om noen problemer med å akseptere flere kjønn, de er nemlig ikke rukket å bli like forstokket som enkelt voksne.
Rolig nå, mine herrer, dette er ikke verdens viktigste forum. Lar man seg plage av påstander, belæringer, eller tilsvar på disse, finnes det velfungerende alternativer å velge i.
Peace out!
Det er ikke tillatt å påstå at Hifisentralen ikke er verdens viktigste forum! Spøk til side, det er foreløpig fredag ettermiddag, og det kan være greit å roe ned gemyttene litt før det utarter seg utover kvelden.skal vi snakke ned hfs også nå!
Og da har @Kjendis slettet innlegget der han hevdet at jeg ikke vet hva jeg selv tror på. Voksent gjort.Hva faen vet du om det?
Slikt er det ikke nødvendig å bry seg stort om, annet enn med bekymringsmeldinger, fremfor samme motkommentar i hundre varianter.
REGELBRUDD!!!!!dette er ikke verdens viktigste forum
Så har vi en egen regel når det gjelder religion.1) Ved å bruke dette forumet aksepterer du at du ikke poster innlegg som er usanne, tvilsomme, unøyaktige, eller er egnet til å krenke, trakassere eller fornærme enkeltindivider, grupperinger eller nasjonaliteter. Vanlig Netikette gjelder med tanke på språkbruk, holdninger og atferd i din omgang med HFS, andre medlemmer og grupper som helhet. Brukere som ser ut til å provosere og/eller kverulere uten å bidra med noe som helst konstruktivt vil bli utestengt.
For å nevne det. Trump hadde røket ut ganske kjapt med tanke på det som står uthevet i første quote.Religionsregelen) Det er ikke tillatt å være nedlatende mot religion eller religiøse overbevisninger. Årsaken til regelen bunner ned i at våre medlemmer har forskjellig overbevisninger, og diskusjoner om religion ender som regel opp med at noen blir støtt, og Hifisentralen er først og fremst en arena for hi-fi diskusjoner, og ikke en plattform hvor folks livssyn skal stå i fokus.
Disse regler gjelder over hele HFS, også i OffTopic.
Jeg har ikke sletta den, eller så har jeg tenkt at det var for drøyt. Tro på hva du vil for meg, det er det som er målet mitt at folk skal kunne tro på hva de vil, så får jeg sitte i skammekroken med Trump capsen min. Takk for i dag.Og da har @Kjendis slettet innlegget der han hevdet at jeg ikke vet hva jeg selv tror på. Voksent gjort.
Men siden moderator ikke finner det opportunt å gjøre noe med det flere her inne hevder bare er trolling, får jeg heller følge oppfordringen om å la helgefreden senke seg.
Så får jeg bare, som jeg opp til flere ganger er blitt oppfordret til, bruke ignoreringsfunksjonen og la trollet trolle videre.
Med nå hopp
“No society has gone the way of gulags or concentration camps by following the path of Spinoza and Einstein and Jefferson and Thomas Paine.”Desverre. Sekularisering har historisk sett ALDRI hatt noe positivt med seg. Det første som ryker, er Guds grunnpilar i samfunnet, familien med mor far og 1,4 barn. Deretter kommer totalitære styrer faschisme aktige voldelige despoter som undertrykker befolkningen. Eventuelt at et stort land bestemmer over andre land. Så innføres ny religion.
Hitchens var antiteist. Det vil si at man motarbeider FNs menneskerettigheter. Hører ikke på hva slike har å si.“No society has gone the way of gulags or concentration camps by following the path of Spinoza and Einstein and Jefferson and Thomas Paine.”
- Christopher Hitchens
Hvis det er VM i trolling må du love å stille.Hitchens var antiteist. Det vil si at man motarbeider FNs menneskerettigheter.
Ja, men jeg er også sikker på at han er en vaskeekte kristenfundamentalist og dermed har meninger jeg avskyr. Som nettroll er han ok i og med at mange, meg selv inkludert, svarer han, men han fremstår ikke veldig skarp.Er vel litt som Harding påpeker, kjendis elsker tilbakemeldinger på våset hans
Kommer ann på hva du mener med galskap og hvor solide dokumentasjonen din er. Jeg er altfor snill i denne tråden til å være i nærheten av nettroll.Nettopp dette er jo det det handler om. En ting er å imøtegå en påstand en gang eller tre, en helt annen ting er å imøtegå den samme galskapen igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen fordi det brukes litt andre ord eller ting vinkles litt annerledes. Da har man ikke en "fremgangsmåte", men en kognitiv blindspot eller kortslutning av dimensjoner.
Du avskyr at jeg plukker fra hverandre anti faschismen.Ja, men jeg er også sikker på at han er en vaskeekte kristenfundamentalist og dermed har meninger jeg avskyr. Som nettroll er han ok i og med at mange, meg selv inkludert, svarer han, men han fremstår ikke veldig skarp.
wikipedia (Antitheism , noen ganger stavet anti-teisme , er motstanden mot teisme . [1] [2] Begrepet har hatt en rekke anvendelser. I sekulære sammenhenger refererer det vanligvis til direkte motstand mot troen på enhver guddom ) direkte motstand mot sitatet fra FN.no under.Hvis det er VM i trolling må du love å stille.
?Unnskyld kjendis, du har dine meninger. Men jeg blir redd jeg. Usa har så mye å si
Et forsøk på å hive meg ut av Trumphategjengen ved person angrep (Du forstår ikke vårt språg og har ikke kapasitet til å delta i vår klubb)Ja -) da fikk jeg svar