"I've made it clear, that I'm perfectly happy for people to have these toys, and to play with them at home, and hug them to themselves and so on, and to share them with other people who come around and play with the toys. So that's absolutely fine. They are not to make me play with these toys. I will not play with the toys. Don't bring the toys to my house, don't say my children must play with these toys"Hitchens var antiteist. Det vil si at man motarbeider FNs menneskerettigheter. Hører ikke på hva slike har å si.
"And people representing foreign cultures and colours of skin. Stay the fuck away from my property with your fucking toys, and stay away from my kids." Det er jo den holdningen som kommer til uttrykk i sitatet ditt. Men ps! her setter jeg det litt på spissenI've made it clear, that I'm perfectly happy for people to have these toys, and to play with them at home, and hug them to themselves and so on, and to share them with other people who come around and play with the toys. So that's absolutely fine. They are not to make me play with these toys. I will not play with the toys. Don't bring the toys to my house, don't say my children must play with these toys"
- Christopher Hitchens
"Youre" er ikke et ord, det skal være "your" i ditt smarte engelske svar."And people representing foreign cultures and colours of skin. Stay the fuck away from my property with youre fucking toys, and stay away from my kids." Det er jo den holdningen som kommer til uttrykk i sitatet ditt. Men ps! her setter jeg det litt på spissen
Du trenger å bruke rasister for å vise at Trump og maga er faschisme.
Jeg og andre vil at du skal holde dine vrangforestillinger for deg selv og at det offentlige ikke skal ta til seg de samme vrangforestillingene. Du må gjerne prøve å forklare hvorfor du vil at alle andre skal settes i samme bås, men da må du regne med motbør. Vennligst forklar meg hvor rasismen er her?"And people representing foreign cultures and colours of skin. Stay the fuck away from my property with your fucking toys, and stay away from my kids." Det er jo den holdningen som kommer til uttrykk i sitatet ditt. Men ps! her setter jeg det litt på spissen
Du trenger å bruke rasister for å vise at samfunnet funker helt fint uten relgion eller judeokristne verdier.
Ser man det, du kan altså ta til deg lærdom.Les en gang til.
Hvilke vrangforestillinger? Jeg har bare satt Hitchens i bås.Jeg og andre vil at du skal holde dine vrangforestillinger for deg selv og at det offentlige ikke skal ta til seg de samme vrangforestillingene. Du må gjerne prøve å forklare hvorfor du vil at alle andre skal settes i samme bås, men da må du regne med motbør. Vennligst forklar meg hvor rasismen er her?
Hvilke vrangforestillinger?Hvilke vrangforestillinger? Jeg har bare satt Hitchens i bås.
Rasismen er å se ned på troende. Afroamerikanere er for eksempel majoriteten av kristenevangeliske kulturbærere i Sørstatene i USA. Hva om kontaktlærern til ungen din var Kenianer? Er du klar over hvilken posisjon evangelisk kristendom har i Kenia?
Med andre ord du ser ned på alle religiøse som har "vrangforestillinger" hever deg over dem "det fins hjelp mot vrangforestillinger" til de kommer med vitenskaplige motbevis.Hvilke vrangforestillinger?
Bare kom med bevisene du, så motbeviser du meg med en gang. Null stress!
Inntil da er religiøse på linje med Pastafarisme, Jediisme og andre sinnstilstander vi nå tilbyr mye hjelp mot.
Men vit det, i motsetning til de alle religionene, så driter jeg i hva du gjør og tror på privaten!
Har du redefinert et ord igjen nå?Rasismen er å se ned på troende.
ved blindt å støtte seg til fakta og vitenskap.
Se ned på muslimer er ikke det rasisme? De aller aller aller fleste muslimer i Norge har minoritetsbakgrunn. Rasisme er holdninger å se ned på, rangere i verdi etter hudfarge, påstått rase, hudfarge- gruppering og religiøs kulturell tilhørighet som er erke tegn på faschisme.Har du redefinert et ord igjen nå?
Du lærte akkurat hvordan et engelsk ord skrives, nå har du mulighet til å lære hva rasisme betyr.
Så du lever i den vrangforestilling at kirke og vitenskap er i motsetting til hverandre?
Et nytt engelsk uttrykk til deg, fra urban dictionary denne gang: self ownage
Nei det er ikke rasisme.Se ned på muslimer er ikke det rasisme?
Du endrer innlegget ditt og så innbyr du til diskusjon om noe annet enn det jeg svarte på, er det slik det fungerer?Så du lever i den vrangforestilling at kirke og vitenskap er i motsetting til hverandre?
Mulig jeg er på tynn is, men individet er uløslig knytet til Islam som omfatter alle faser i livet. Den første delen av trosbekjennelsen er: Jeg bærer vitne om at det fins ingen Gud. Det er den første erkjennelsen til å bli muslim.Nei det er ikke rasisme.
Jeg ser dessuten ikke ned på muslimer. Jeg ser ned på Islam og all annen religion, ser du forskjellen?
Hva har det med saken å gjøre? Hvem som helst kan konvertere til Islam, det har ingenting med etnisitet eller rase å gjøre.Mulig jeg er på tynn is, men individet er uløslig knytet til Islam som omfatter alle faser i livet. Den første delen av trosbekjennelsen er: Jeg bærer vitne om at det fins ingen Gud. Det er den første erkjennelsen til å bli muslim.
Men ikke andre veien. Er du muslim og du retter kritikk mot Islam og muslimer også mot hele den muslimske verden. Islamofobi er ordet.Hva har det med saken å gjøre? Hvem som helst kan konvertere til Islam, det har ingenting med etnisitet eller rase å gjøre.
Jeg ville vel heller kalt den trosbekjennelsen ateisme slik den er sitert…Den første delen av trosbekjennelsen er: Jeg bærer vitne om at det fins ingen Gud.
Ja, ateisme er den første erkjennelse til å bli muslim, men så heter det: "Untatt Allah og M er hans profet."Jeg ville vel heller kalt den trosbekjennelsen ateisme slik den er sitert…
Igjen hva så? Du hevdet at religionskritikk var kritikk av de religiøse og rasisme. Ingen av delene er sant. Hvordan muslimer håndterer apostater, islamkritikere osv. har ingen ting med saken å gjøre.Men ikke andre veien. Er du muslim og du retter kritikk mot Islam og muslimer også mot hele den muslimske verden. Islamofobi er ordet.
Men det er greit med flere guder i kristendommen? Trodde dere til og med hadde et bud mot slikt?Ja, ateisme er den første erkjennelse til å bli muslim, men så heter det: "Untatt Allah og M er hans profet."
Hvilke spørsmål er det du ikke har fått svar på? Eller er det også noe du ikke svarer på?Når folk ikke svarer på mine spørsmål, så kan jeg la være å svare på alle spørsmålene som dukker opp som lokkemat for Trollet.
Heksejakt Politisk motivert av radikale venstreliberalisterNår folk ikke svarer på mine spørsmål, så kan jeg la være å svare på alle spørsmålene som dukker opp som lokkemat for Trollet.
Her har Biden oppbevart graderte dokumenter og ingen får hvite det før nå.
Hemmelige dokumenter funnet på Bidens tidligere kontor
Hemmeligstemplede dokumenter fra tiden da Joe Biden var visepresident, er blitt funnet hos en tankesmie der han senere hadde kontor.www.vg.no
Og dokumentene ble vel funnet på kontoret Biden brukte da han var visepresident? Og det kontoret er jo i Det hvite hus.Den "lille" forskjellen her, er at det var Bidens egne folk som oppdaget, rapporterte og leverte inn dokumentene. Frivillig.
Det er en viss forskjell på folk, kan en vel si, uten å overdrive nevneverdig.
I utgangspunktet kan man vel sammenligne, dvs. graderte papirer er oppbevart ureglemnetert. Men deretter forsvinner en hver likhet i sakene.Hemmeligstemplede dokumenter fra tiden da Joe Biden var visepresident, er blitt funnet hos en tankesmie der Biden senere hadde kontor.
dvs han tok de med seg og glemte de igjen
Dette er grovt, på lik linje med han andre