Da synes vel du de fleste er nogle tosser. Trump blev kåret som en av de mest udugelige presidenter nogensinde.Synes HiFi centralens medlemmer er nogle tosser angående deres syn på Trump. Biden derimod ser jeg som den værste Præsident nogensinde.
|
Da synes vel du de fleste er nogle tosser. Trump blev kåret som en av de mest udugelige presidenter nogensinde.Synes HiFi centralens medlemmer er nogle tosser angående deres syn på Trump. Biden derimod ser jeg som den værste Præsident nogensinde.
Da regner jeg med at du har gjort en sammenligning med de andre presidentene som har vært der, nysgjerrig på hvordan du gikk frem for å komme frem til dette.Biden derimod ser jeg som den værste Præsident nogensinde.
Det holder at Trump har sagt det.Da regner jeg med at du har gjort en sammenligning med de andre presidentene som har vært der, nysgjerrig på hvordan du gikk frem for å komme frem til dette.
Og det som er så spennende, er jo at ikke bare HFS' medlemsmasse, men så å si hele det fordømte samfunnet er åpenbart helt tosset. Merkelige greier.Synes HiFi centralens medlemmer er nogle tosser angående deres syn på Trump.
Biden stod for krig krig og atter krig. Tror det bliver bedre under Trump. Lad os se hvordan det ser ud om 6 mdr.Da regner jeg med at du har gjort en sammenligning med de andre presidentene som har vært der, nysgjerrig på hvordan du gikk frem for å komme frem til dette.
Af hvem - Økonomien har haft det godt under Trump og det bliver den også denne gang. Just wait and see. Pudsigt at Danskerne har et helt andet syn på det end dere "Fjellaper"Da synes vel du de fleste er nogle tosser. Trump blev kåret som en av de mest udugelige presidenter nogensinde.
Voxmeter.dk november 2024: "Hvis danske vælgere havde muligheden, ville 7,8 procent stemme på Republikanernes præsidentkandidat, Donald Trump, ved det amerikanske præsidentvalg.Af hvem - Økonomien har haft det godt under Trump og det bliver den også denne gang. Just wait and see. Pudsigt at Danskerne har et helt andet syn på det end dere "Fjellaper"![]()
Ovrehodet ikke pussig! Dere dansker er joAf hvem - Økonomien har haft det godt under Trump og det bliver den også denne gang. Just wait and see. Pudsigt at Danskerne har et helt andet syn på det end dere "Fjellaper"![]()
Hvor mange ganger må dette sies, NEI DEN BLE IKKE BEDRE! Han arvet en oppadgående økonomi og kødda det til under pandemieni! Og Biden har en veldig sterk økonomi! Dere minions er så fantastisk dårlige på fakta at det gjør vondt!Af hvem - Økonomien har haft det godt under Trump og det bliver den også denne gang. Just wait and see. Pudsigt at Danskerne har et helt andet syn på det end dere "Fjellaper"![]()
Strengt tatt var det Drossel som la frem påstanden om at dansker generelt var mer oppegående enn nordmenn hva DT/økonomiske framtidsutsikter gjelder, ut fra argumentet hans.Så nå er det dansker som er dumme ? Alle med andre meninger blir fortsatt utsatt for person angrep! Dere som har løsninger på alle verdensproblemer og mener alle andre er dumme har vel ikke tid til å sitte her inne
Så nå er det dansker som er dumme ? Alle med andre meninger blir fortsatt utsatt for person angrep! Dere som har løsninger på alle verdensproblemer og mener alle andre er dumme har vel ikke tid til å sitte her inne
Den gjengen her inne er jo i et veldig stort flertall mens du er rimelig alene, har du tenkt på hvorfor noen gang?
Alt kan forklares! Tråden består av:Jeg er pessimist. Velgerne i USA visste ikke hvem de slapp løs, og når ånden først er ute av flaska er det veldig vanskelig å stappe ham inn igjen. Dette ligner mer og mer på Tyskland på 30-tallet.
Du glemte gruppe 3, de som faktisk tar uttalelsene fra the president elect og hans håndplukkede menn på alvorAlt kan forklares! Tråden består av:
1. De som tror at dette kommer til å gå helt bra
2. De som tror at det ikke kommer til å gå bra.
Gruppe 2 kan kun forklares med "paranoid lidelse" dertil ekstrem frykt og sterke meninger (ref. Otare).
Gruppe 2 biter av hodet til personer i gruppe 1 så snart de viser seg i tråden, ev ignorerer/blokkerer dem.
Gruppe 2 klager så over at det ikke er noen fra gruppe 1 her. (Når man blir lei av sitt eget ekko)
Gruppe 1 er her, men de tror dette kommer til å gå bra, så de bare ser på dramaet utspille seg.
Noen ganger kommer det innlegg fra gruppe 1, det er som å se på foring av krokodiller......
Bare tiden vil vise hvem som har rett av gruppe 1 og 2.
Mener gruppe 2 de hadde rett ang Trump sin forrige periode??
Først: Du tillegger "Gruppe 2" en del egenskaper det ikke er dekning for, spesielt fordi det ikke finnes en konkret gruppe som mener det samme, derimot finner du en rekke mennesker her med evne til å vurdere fakta opp mot fiksjon, og det er vel i hovedsak disse du velger å se på som en homogen masse.Mener gruppe 2 de hadde rett ang Trump sin forrige periode??
Jeg tok det ikke på alvor da han uttalte ønske om å kjøpe Grønland, men da han ble kontant avvist av den danske regjeringen ble han så snurt at han avlyste et statsbesøk, så jeg heller nå til at uansett hvor virkelighetsfjerne hans uttalelser er, så skal de faktisk tas på alvor.Først: Du tillegger "Gruppe 2" en del egenskaper det ikke er dekning for, spesielt fordi det ikke finnes en konkret gruppe som mener det samme, derimot finner du en rekke mennesker her med evne til å vurdere fakta opp mot fiksjon, og det er vel i hovedsak disse du velger å se på som en homogen masse.
Det sagt; jeg hadde ikke rett om Trump i hans forrige periode, og det blant annet fordi:
1. Han ble ikke arrestert og fengslet i løpet av de to første årene i sin periode, det trodde jeg, og jeg tok feil
2. Jeg trodde Trump var temmelig tilbakestående og kunnskapsløs, men når han viste hvor grenseløst tåpelig og intelligensbefridd han virkelig var, måtte jeg innrømme at jeg hadde tatt feil av ham. Jeg anså det nemlig som absolutt og fullstendig umulig å bli president når man har vannhode.
3. Jeg så ikke for meg i min villeste fantasi at han ville forsøke seg på et statskupp. Når han så først faktisk gjorde akkurat det, trodde jeg atter en gang at fengsel var neste stopp. Men neida, feil igjen. Og nå er han immun.
Så nei, jeg hadde ikke rett angående Trump i forrige periode. Og jeg antar at jeg ikke har det denne gangen heller, for min fantasi strekker åpenbart ikke til når det gjelder å gjette på hvor dette unikt skamløse og uintelligente harahuet hopper neste gang.
Joda, det er da noen som har hevdet at det bare var en guidet turDette med kuppforsøket og alt som fulgte med har jeg aldri sett noen av trumpistene her i tråden kommentere, nå leser jeg ikke alt så det kan jo ha skjedd men det hadde uansett vært «interessant» og hørt hva de mener om det.
Hva har du lagt ut av fakta! Når andre legger ut fakta så er det fra feil kilderGruppe 1 klager på alt og alle uten å fremlegge et eneste fakta. Så hva er poenget?
Så nå er jeg Dansk! Kommer nye overraskelser stadig som jeg selv ikke var klar overGreit at du er dansk, men du skjønner norsk?
FAKTA er FAKTA! Uansett hva du vrøvler om.
Men dere er jo pokker meg faktaresistente alle minions!
Lavthengende frukt. Det er der vi er!Så nå er jeg Dansk! Kommer nye overraskelser stadig som jeg selv ikke var klar over
Joda, de har kommentert det titt og ofte, "det var kun en fredelig gjeng som fikk omvisning på Capitol Hill, nothing to see here, move on", er vel sammenfatningen av Trump-tilhengernes narrativ omkring den famøse dagen.Dette med kuppforsøket og alt som fulgte med har jeg aldri sett noen av trumpistene her i tråden kommentere, nå leser jeg ikke alt så det kan jo ha skjedd men det hadde uansett vært «interessant» og hørt hva de mener om det, og ikke minst at det faktisk er mulig å komme tilbake som prez igjen etterpå.
Mener du fakta opp mot fiksjon i nåtid eller fremtid? Jeg mener Gruppe 2 sliter med dette i fremtid og resultatet er paranoide tanker.Først: Du tillegger "Gruppe 2" en del egenskaper det ikke er dekning for, spesielt fordi det ikke finnes en konkret gruppe som mener det samme, derimot finner du en rekke mennesker her med evne til å vurdere fakta opp mot fiksjon, og det er vel i hovedsak disse du velger å se på som en homogen masse.
Det sagt; jeg hadde ikke rett om Trump i hans forrige periode, og det blant annet fordi:
1. Han ble ikke arrestert og fengslet i løpet av de to første årene i sin periode, det trodde jeg, og jeg tok feil
2. Jeg trodde Trump var temmelig tilbakestående og kunnskapsløs, men når han viste hvor grenseløst tåpelig og intelligensbefridd han virkelig var, måtte jeg innrømme at jeg hadde tatt feil av ham. Jeg anså det nemlig som absolutt og fullstendig umulig å bli president når man har vannhode.
3. Jeg så ikke for meg i min villeste fantasi at han ville forsøke seg på et statskupp. Når han så først faktisk gjorde akkurat det, trodde jeg atter en gang at fengsel var neste stopp. Men neida, feil igjen. Og nå er han immun.
Så nei, jeg hadde ikke rett angående Trump i forrige periode. Og jeg antar at jeg ikke har det denne gangen heller, for min fantasi strekker åpenbart ikke til når det gjelder å gjette på hvor dette unikt skamløse og uintelligente harahuet hopper neste gang.
Du gir han tyn for å ikke ha gjort det han lovet samtidig som du sier at han gjorde lite fordi han hadde folk rundt seg som stoppet han.Det har du rett i. Jeg er nok i gruppe 3 - jeg har en tendens til å tro at folk mener det de sier.
Jeg er jo ikke dum nok til å tro at Trump ville klare å stanse krigen i Ukraina på 24 t (selv om han sa det - jeg skal stoppe krigen på 24 t etter at jeg er valgt ble til jeg skal stoppe krigen i løpet av 24 t etter at jeg er innsatt, som ble til det blir veldig vanskelig å stoppe krigen), men når han sier at han skal innføre importavgifter så tror jeg at han har tenkt å gjøre det. At han ikke har forstått hva importavgifter er er en annen sak.
Jeg er egentlig ikke redd Trump (han er egentlig ufarlig) , jeg er redd de han omgir seg med, for de kan få ham til å gjøre det de ber han om bare de sleiker han nok på ryggen.
Trump gjorde jo lite forrige gang han var president. Han gjorde sitt beste for å ødelegge så mye som mulig, men greide det ikke fordi han hadde folk rundt seg som stanset det. Det har han ikke nå.
Jeg mener i prinsippet sjekking av fakta, når fakta er å finne. Tenk deg en værmelding; meteorologen bygger sine antakelser på forskning og vitenskap, men ingen vet om hen har rett før været faktisk har vært her. Og det hender faktisk rett som det er at meteorologen tar helt feil, også. Men det ville være en veldig merkelig meteorolog dersom han i ettertid blånektet på at det regnet når det var meldt sol, fordi hen forholdt seg til fenomenet alternative fakta. Dersom det regner, er dette et beviselig faktum, og ikke noe det finnes grunnlag for å mene noe annet om.Mener du fakta opp mot fiksjon i nåtid eller fremtid? Jeg mener Gruppe 2 sliter med dette i fremtid og resultatet er paranoide tanker.
Pkt 1-3 i ditt innlegg bekrefter også dette (cred for å innrømme).
Bannon har også uttalt at verden behøver WW3 for å ta ned befolkningsveksten som han fortsatt har en illusjon om eksisterer. Derfor er det ikke helt utenkelig at Bannon ser tRump gå Stalin og Hitlsers fortspor. Denne gang er nok jødene trolig fredet, men kristenfolket i US har nok ikke noe imot å ta ned antall islamister.Bannon har jo allerede sagt at han tror at Trump kan stille på nytt i 2028. En ting er at han da er alt for gammel (eller død), men det er uansett imot grunnloven. Sånt bryr de seg ikke så mye om.
Håper du er skikkelig overpesemistisk nå!Bannon har også uttalt at verden behøver WW3 for å ta ned befolkningsveksten som han fortsatt har en illusjon om eksisterer. Derfor er det ikke helt utenkelig at Bannon ser tRump gå Stalin og Hitlsers fortspor. Denne gang er nok jødene trolig fredet, men kristenfolket i US har nok ikke noe imot å ta ned antall islamister.
Nå er vel ikke Bannon plutocrat, så man kan vel håpe at han kun er nyttig idiot og egentlig ikke en mann som setter premisser for ideologisk tenking bland eliten som kaster penger på dette showet, — her Elon Musk utelatt.
He heHåper du er skikkelig overpesemistisk nå!![]()
De finnes allerede, på generals nivå.He he- Slik kan holde en våken om natten om man trodde på det ja. Dokumentaren NRK hadde om utbredelsen av kristenfolket i US var en tankevekker. Hvor dem helt bevist har misjonert og vervet militært personell i flere tiår til sektene sine. Yrkesmilitære med slikt tankegods hvor eden til landet er underordnet "troen" kan jo nå har posisjoner høyt nok oppe til å skape inflytelse.
Javisst! Og det greieste er å dele opp verden i klare og tydelige størrelser: alle jøder er onde og må utryddes.Alt kan forklares