Mener gruppe 2 de hadde rett ang Trump sin forrige periode??
Først: Du tillegger "Gruppe 2" en del egenskaper det ikke er dekning for, spesielt fordi det ikke finnes en konkret gruppe som mener det samme, derimot finner du en rekke mennesker her med evne til å vurdere fakta opp mot fiksjon, og det er vel i hovedsak disse du velger å se på som en homogen masse.
Det sagt; jeg hadde ikke rett om Trump i hans forrige periode, og det blant annet fordi:
1. Han ble ikke arrestert og fengslet i løpet av de to første årene i sin periode, det trodde jeg, og jeg tok feil
2. Jeg trodde Trump var temmelig tilbakestående og kunnskapsløs, men når han viste hvor grenseløst tåpelig og intelligensbefridd han virkelig var, måtte jeg innrømme at jeg hadde tatt feil av ham. Jeg anså det nemlig som absolutt og fullstendig umulig å bli president når man har vannhode.
3. Jeg så ikke for meg i min villeste fantasi at han ville forsøke seg på et statskupp. Når han så først faktisk gjorde akkurat det, trodde jeg atter en gang at fengsel var neste stopp. Men neida, feil igjen. Og nå er han immun.
Så nei, jeg hadde ikke rett angående Trump i forrige periode. Og jeg antar at jeg ikke har det denne gangen heller, for min fantasi strekker åpenbart ikke til når det gjelder å gjette på hvor dette unikt skamløse og uintelligente harahuet hopper neste gang.