Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.668
    Vær litt mer kritisk, vanlige folk som deg og meg vil alltid betale regningen uansett hvem som sitter på makten.
    Eneste forskjellen på Musk og donorene til Kanmala er at Musk gjør det åpenlyst. Sier ikke at det dermed er bedre, bare at det foregår på begge sider og slik vil det fortsette.
    Hvorfor blir politikere (og deres støttespillere)rikere?

Hvorfor ble kritisk informasjon om cåvid og va ksine undertrykt i sosiale medier, og hvem tjente penger på va ksine.
    Hvorfor ble hele Norge «gratis« vaksinert mot svineinfluensa i 2009-10 , var dette et forsøks prosjekt, og hvem tjente penger på dette? (Det var frivillig, men ble lagt frem som noe positivt, mange sliter ennå med bivirkninger)

Global helse blir business
    Hva lærte vi om bivirkningene av vaksine 2009-10

Hvor mye penger blir brukt av legemiddelindustrien, matindustrien og andre industrier på lobbyvirksomhet for å påvirke politikere i hele verden inkludert Norge for å tjene mer penger?

YouTube, X og lignende plattformer blir stadig viktigere for å påvirke vanlige folk i den ene eller andre retning, og blir derfor viktigere og viktigere å ha kontroll over.

Hvem er nyttige idioter for hvem???
    Problemene med dette innlegget er mange, men det mest åpenbare er at du setter premisser det ikke finnes hold i. Som sådan er det et innlegg det ikke gir noen mening i å besvare med rasjonell argumentasjon.

E.I.A.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Antall liker
    3.628
    Torget vurderinger
    49
    nå slettet av meg(før jeg så noen hadde svart).
    Du kan la det stå om du ønsker, og er enig i at det kan være vanskelig å svare på😊

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn