Forsiktig nå. Noen kan samtidig finne på frata deg retten til å ha egne tanker
Mange år før tRump var en greie fikk man innsyn i et internt notat fra en av topplederne i CityBank. Hvor man i klartekst kunne lese at levesettet til 1% ligger i hendene på dem som ikke tar del, med risikoene dette kan medføre for dem formuende. Notatet ble tolket som man så for seg et annet styresett enn nåværende demokrati.
Ypperlig. Da kan vi vel forvente store overføringer til SpaceX, ingen oversight og snarlige bemannede flyginger som ender i storslagne stjerneskudd over himmmelhvelven.
Skjønt astronauter er vel typisk ganske høyt utdannet, så muligens skorter det litt på MAGAister blant dem.
Vanskelig å gi tårnet skylden for noe her, helikopteret bekrefter flere ganger at de ha trafikken "in sight".
Det burde de jo også hatt, for de fløy rett mot hverandre en god stund(som trump påpeker) Vis vedlegget 1093748
Ypperlig. Da kan vi vel forvente store overføringer til SpaceX, ingen oversight og snarlige bemannede flyginger som ender i storslagne stjerneskudd over himmmelhvelven.
Skjønt astronauter er vel typisk ganske høyt utdannet, så muligens skorter det litt på MAGAister blant dem.
Det er skikkelig råttent å kreve at Musk må følge de samme spillereglene som alle andre, slike folk må bare vekk. Og når faenskapet hans kræsjer? Aaawright, det er kult, det er god underholdning!
Vanskelig å gi tårnet skylden for noe her, helikopteret bekrefter flere ganger at de ha trafikken "in sight".
Det burde de jo også hatt, for de fløy rett mot hverandre en god stund(som trump påpeker)
Borde de? Med vilken bakgrund hävdar du det? Sunt förnuft? Egna erfarenheter från cockpit?
Jag har 25 år och 14000 timmar i cockpit på större kommersiella flygplan. Jag har varit i liknande situationer om natten med svårigheter att visuellt veta vem eller vad man ser på fler gånger än jag kan ramsa upp och det finns ingenting, absolut ingenting, som stödjer det du skriver i den situation de var i.
Har jeg nevnt navn? Det var en generell betraktning om mennesker jeg ikke liker å være rundt. Og det får deg til å tilte? Ikke mennesker som har håndbevegelser som vi har klart å tukte her, heller ikke mennesker i makt posisjoner som truer med det ene og andre om de ikke får viljen sin og ei heller andre land som begrenser rettigheter til kvinner og andre annerledes mennesker....det får deg ikke til å tilte?
Det som får meg til å reagere, er støyen og nedsettende karakteristikker av personer som legger ut sine divergerende meninger her inne.
Det å bli kalt det ene etter det andre av personer som bruker utslitte hersketeknikker begynner jeg å bli lei av,
Har jeg nevnt navn? Det var en generell betraktning om mennesker jeg ikke liker å være rundt. Og det får deg til å tilte? Ikke mennesker som har håndbevegelser som vi har klart å tukte her, heller ikke mennesker i makt posisjoner som truer med det ene og andre om de ikke får viljen sin og ei heller andre land som begrenser rettigheter til kvinner og andre annerledes mennesker....det får deg ikke til å tilte?
Ja, du er en ekte superhelt på nettet. Fortsett med det.
Det du og andre her inne imidlertid kan stoppe med er den moralske opphøyelsen av dere selv, og de påfølgende nedsettende personlige kommentarer til meninger andre forumister dere ikke liker.
Og hva har egentlig mennesker du ikke liker å være rundt i debatten å gjøre? Ignorerfunksjonen anbefales, eller bytt nettforum.
Speilet på veggen er også et nyttig redskap, er vel ikke sikkert alle mennesker liker å være rundt deg.
Det får en tåle.
Kaller det ikke å "tilte" for forsøk på å få stoppet hersketeknikker. Men, ja ellers enig. Islamske stater/tankesett er i en særstilling. Begrensning er vel et altfor mildt ord om kvinners og anneledestenkendes kår.
NRK parodierte Choi som en slags Dalai Lama eller Pol Pot som blir båret rundt på gullstol mens han mottar oralsex fra følgerne sine. Fryktelig vulgært og usmakelig. Ikke noe morsomt i det hele tatt. Jeg godtet meg ikke, iallfall. Jeg screenshotet det utelukkende for å vise min avsky, og iallfall ikke for å spre det i sosiale medier.
Borde de? Med vilken bakgrund hävdar du det? Sunt förnuft? Egna erfarenheter från cockpit?
Jag har 25 år och 14000 timmar i cockpit på större kommersiella flygplan. Jag har varit i liknande situationer om natten med svårigheter att visuellt veta vem eller vad man ser på fler gånger än jag kan ramsa upp och det finns ingenting, absolut ingenting, som stödjer det du skriver i den situation de var i.
Selvsagt burde helikopterpilotene det når de sier de har traffic in sight, ber om visual separation og flyr vfr, vi ser jo også her at det er både kurs og høyde deviation før ulykken, så her var de jo helt på jordet. I tillegg, det å fly vfr inn å et så traffikert luftrom hvis det er så vanskelig som du hevder å være bevisst sine omgivelser er jo galematias.
Selvsagt burde helikopterpilotene det når de sier de har traffic in sight, ber om visual separation og flyr vfr, vi ser jo også her at det er både kurs og høyde deviation før ulykken, så her var de jo helt på jordet. I tillegg, det å fly vfr inn å et så traffikert luftrom hvis det er så vanskelig som du hevder å være bevisst sine omgivelser er jo galematias.
Du hoppar ju glatt över hela problematiken här. Hur vet du vilken trafik de hade ”in sight”? Kan gott tänkas de såg ett lys de identifierade med tänkta trafik, men att det de såg var något helt annat. Ljus från marken, hus, gatlampor, annan trafik, startande trafik, stjärnor etc etc.
Igen så är du skråsikker. ”Selvsagt” borde de det.. Nej, det är inte självklart. Så igen undrar jag vad slags bakgrund du har när du så bastant kan hävda det du skriver?
Sista del är jag enig i. Det är galematias att operera VFR natt med egen separation till landande trafik på tvärs av inflygningen mitt i D.C.
Du hoppar ju glatt över hela problematiken här. Hur vet du vilken trafik de hade ”in sight”? Kan gott tänkas de såg ett lys de identifierade med tänkta trafik, men att det de såg var något helt annat. Ljus från marken, hus, gatlampor, annan trafik, startande trafik, stjärnor etc etc.
Igen så är du skråsikker. ”Selvsagt” borde de det.. Nej, det är inte självklart. Så igen undrar jag vad slags bakgrund du har när du så bastant kan hävda det du skriver?
Sista del är jag enig i. Det är galematias att operera VFR natt med egen separation till landande trafik på tvärs av inflygningen mitt i D.C.
Tror det er noe som blir lost in translation her, jeg vet selvsagt ikke hvilken traffik de har in sight, det jeg sier er at når man flyr en VFR rute så bør man kunne identifisere omkringliggende traffikk, hvis ikke får man gå over på intrumenter samt lene seg på flykontrollerne på bakken/tårnet. Når de i tillegg sier at de har et speisikt fly i sikte og ber om visuell seperasjon, så bør man hvertfall være sikker på at men ser riktig fly
Tror det er noe som blir lost in translation her, jeg vet selvsagt ikke hvilken traffik de har in sight, det jeg sier er at når man flyr en VFR rute så bør man kunne identifisere omkringliggende traffikk, hvis ikke får man gå over på intrumenter samt lene seg på flykontrollerne på bakken/tårnet.
En liten moderering där ja, men ser fortfarande inte att du svarar på vad slags expertis du har på fältet, med tanke på hur säker du är på hur detta fungerar.
Jag har berättat om min bakgrund i flygbranchen. Vad är din?