Eller vår egen.................. 
Ro ro til fiskeskjærDet er et blomstete språk, ikke noe annet. Et språk alle brukte om Biden, uten at du reagerte nevenverdig på det.
Nå til saken, hvilke faktafeil er det i innslaget?
Men han komenterte ikke dressen!Men siden det var så enkelt å oppfatte budskapet, 1min maks, så valgte du å henge deg opp i lengden ?![]()
Nei, Il Drumphs språk er trusler og usannheter. Det er fullstendig forskjellig.Ro ro til fiskeskjærBlomstrete språk ja he he. Det kan man si om Trump også. Alt er bare Trumps blomsterspråk. Null stress.
Det er ikke JEG som som har satt et knallhardt dokumentasjonskrav her, men jeg passer på å minne om det når de som har det plutselig glemmer seg.
Det er ikke vanskelig å forstå de som følte at Biden var dement, men kan ikke se at det er dokumentert. Så det blir en skudd fra hofta mening og ikke noe annet. Akkurat som dette innslaget fra MSNBC.
Det har blitt gjort gjentatte ganger, og selvsagt kan man fortsette å linke derfra om man mener det fremkommer noe nyttig. Værsågod!Er overasket over at slik lavmål legges inn her i tråden med ektreme kvalitetskrav til dokumentasjon.
Kan jeg linke fra Fox News ?
Ikke fungerende hjerne / demens kan vel i prinsippet sies å være variasjoner over samme tema. Altså én enkelt påstand fra kommentatoren. Hvor ofte har Trump og hans tilhengere hevdet at Biden er dement / uskikket / historiens mest elendige POTUS?Ila 32sek er det nevnt:
-Ikke fungerende hjerne (hjernedød)
-Demens