Eller vår egen.................. 
|
Ro ro til fiskeskjærDet er et blomstete språk, ikke noe annet. Et språk alle brukte om Biden, uten at du reagerte nevenverdig på det.
Nå til saken, hvilke faktafeil er det i innslaget?
Men han komenterte ikke dressen!Men siden det var så enkelt å oppfatte budskapet, 1min maks, så valgte du å henge deg opp i lengden ?![]()
Nei, Il Drumphs språk er trusler og usannheter. Det er fullstendig forskjellig.Ro ro til fiskeskjærBlomstrete språk ja he he. Det kan man si om Trump også. Alt er bare Trumps blomsterspråk. Null stress.
Det er ikke JEG som som har satt et knallhardt dokumentasjonskrav her, men jeg passer på å minne om det når de som har det plutselig glemmer seg.
Det er ikke vanskelig å forstå de som følte at Biden var dement, men kan ikke se at det er dokumentert. Så det blir en skudd fra hofta mening og ikke noe annet. Akkurat som dette innslaget fra MSNBC.
Det har blitt gjort gjentatte ganger, og selvsagt kan man fortsette å linke derfra om man mener det fremkommer noe nyttig. Værsågod!Er overasket over at slik lavmål legges inn her i tråden med ektreme kvalitetskrav til dokumentasjon.
Kan jeg linke fra Fox News ?
Ikke fungerende hjerne / demens kan vel i prinsippet sies å være variasjoner over samme tema. Altså én enkelt påstand fra kommentatoren. Hvor ofte har Trump og hans tilhengere hevdet at Biden er dement / uskikket / historiens mest elendige POTUS?Ila 32sek er det nevnt:
-Ikke fungerende hjerne (hjernedød)
-Demens
Lavmål i denne tråden at du fremdeles poster her
Og det kommer både han og Larzon 1,2 og 3 til å fortsette med så lenge de får respons.
Bunnslamm er også slam. Deng1 og E. Largo gå og legg dere jeg bare fortsetter å svare herGreit nok, vi vet ikke om Donald faktisk er dement, eller om han har noen andre spennende reelle hjernesvikt-diagnoser. Men det er ikke helt utenkelig. For enkelhets skyld, la oss klassifsere alt som havner i kategorien "noe er medisinsk galt med hjernen til denne fyren" som "dement" selv om det sikkert ikke er korrekt.
Da har vi følgende alternativer:
A: Han er dement
B: Han er dum
C: Han er ond
(kombinasjoner er selvsagt mulig)
Jeg er usikker på hvilket alternativ bunnslammet her inne foretrekker skal være den faktiske sannheten.
Jeg tenker at det kan vi begynne med når det foregår i virkeligheten, og ikke bare inne i Konspiland.igjen så sitter man bare å krangle.. den ene siden mot den andre.. akkurat som bakmennene vil.
veldig fornøyelig å se på fra utsiden
når skal vi diskutere det virkelige problemet som er Israel og alle sionistene som tar over verden?
A. Forsåvidt enig. Men katastrofalt kunnskapsløs for en person i en slik stilling, er absolutt gyldig i sammenhengen.Bunnslamm er også slam. Deng1 og E. Largo gå og legg dere jeg bare fortsetter å svare her
A. Er ikke dokumentert og et ugyldig alternativ
B: En dum person blir ikke President, selvom han jobber for Putin eller kun seg selv. Ugyldig alternativ.
C: Det er ikke ulovlig å være ond. Å bevvist påføre andre smerte er ondskap. Trump bruker noe av denne metoden for å rette opp tidligere urett. Siden det ikke er andre alternativer, kan man ikke kalle det ondskap lenger. Mer en psykopatisk måte å få sin vilje på.