Så usa, ved disse løkene, føler at de uoppfordret gjør en jobb som Europa skal/burde gjøre? Dvs at de tenker at Europa ikke klarer å håndtere sine egne greier på egen hånd. Eller er det bare en tåkelegging av en annen egentlig grunn for at de styrer på? Selv om chatten ikke akkurat tyder på detTanken var vel at det er godstrafikk fra Kina til Europa som går gjennom Suez, mens amerikanerne får sine gadgets over Stillehavet, men houthiene sikter primært på skipstrafikk med en eller annen forbindelse til Israel. Kan aldri tenke meg at Europa var noeslags bestiller her.
..
Er det noen de burde sende regninga til, både for å sikre Rødehavet og for all hard ware de har sendt så er det til Israel.Så usa, ved disse løkene, føler at de uoppfordret gjør en jobb som Europa skal/burde gjøre? Dvs at de tenker at Europa ikke klarer å håndtere sine egne greier på egen hånd. Eller er det bare en tåkelegging av en annen egentlig grunn for at de styrer på? Selv om chatten ikke akkurat tyder på det
I det hele tatt en meget rar seanse, selv om de ikke hadde benyttet signal og kalt inn en journalist.
Og hvor i all verden kom journalisten fra The Atlantic fra? Disse gutta ser jo ikke ut til å ha noe særlig til overs for den type publikasjoner
Det var visstnok Waltz… fremgår i en av de linkede artiklene, og denneVet man hvem som la journalisten til? Kanskje vedkommende ønsket at rotet i forsvarsdepartementet skulle bli offentlig slik at Hegseth må gå av?
veldig mange fartøyer har blitt sendt rundt i snart et år, det er en ganske stor omvei så det er nok endel risk/reward kalkulasjoner i diverse prosjekter. Problemet er ofte at man er avhengig av hva reder og kaptein bestemmer, med mindre man har chartret hele båtenFor øvrig tenker jeg at det kanskje nå er smart av Europa å koble seg av MØ. La fartøyene ta turen rundt Afrikas horn og la israeljødene og usa holde på der nede og klarere opp med alle landene rundt
Storeulv seilte jo friskt i Persia gulfen da Iran og Irak kriga.veldig mange fartøyer har blitt sendt rundt i snart et år, det er en ganske stor omvei så det er nok endel risk/reward kalkulasjoner i diverse prosjekter. Problemet er ofte at man er avhengig av hva reder og kaptein bestemmer, med mindre man har chartret hele båten
Vel, det er en fri verden og reder og kaptein er suveren og beslutter hvordan de vil seile inklusive risiko vurderingerveldig mange fartøyer har blitt sendt rundt i snart et år, det er en ganske stor omvei så det er nok endel risk/reward kalkulasjoner i diverse prosjekter. Problemet er ofte at man er avhengig av hva reder og kaptein bestemmer, med mindre man har chartret hele båten
Det ser ut som veldig tydelege signal til Teheran?Så det er nok nåkke på gang med fredsengelen trump
Noe sånt er selvsagt ikke i USAs egen interesse, gasseksportør som de er, så det er vel nokså åpenbart hvilke interesser trump prioriterer i verden. Hvorfor? Nei, si det, du…"There is talk about the Nord Streams," Lavrov told Russia’s state-controlled Channel One TV station, according to a readout shared by his ministry Wednesday. "It will probably be interesting if the Americans use their influence on Europe and force it not to refuse Russian gas."
”End of history“, liksom.at det å se murens fall og erfare slutten på den kalde krigen, til dels på nært hold, ville være det største vannskille i internasjonal politikk i min levetid.
Exclusive: DOGE staffer 'Big Balls' provided tech support to cybercrime ring, records show | Reuters
- Two years before becoming a DOGE staffer, Coristine provided network support to a cybercrime group
- EGodly cybercrime group boasted online of hacking government emails and cyberstalking FBI agent
- Coristine didn't comment; Reuters could not determine his role at DOGE
Toll på importerte biler for å styrke egen produksjon har et snev av fornuft, men å innføre toll på stål og aluminium som brukes i bilproduksjon er en smule klønete.....Aldri en dag uten litt toll.
![]()
Donald Trump vil innføre 25 prosent toll på biler
Biler importert til USA vil rammes av tollen.e24.no
Nå har vel de store amerikanske produsentene outsoursa mye til Mexico og Canada, det er ikke over natta lett å få nedlagte bilfabrikker opp å stå igjenToll på importerte biler for å styrke egen produksjon har et snev av fornuft, men å innføre toll på stål og aluminium som brukes i bilproduksjon er en smule klønete.....
Denne saken blir drøyere og drøyere.
Hostile intelligence services could use this publicly available data to hack the communications of those affected by installing spyware on their devices.
Vil ikke «восточная россия» være bedre?
He he ekko ekko ekko ekko
Og du har funnet en tRump-wanna-be som kilde:
Folk uten ryggrad som gjør og sier alt for egen vinning, profitt eller rett og/eller slett fordi de ikke vet bedre vil alltids finnes.