Hønndjevelen
Hi-Fi freak
A little bit more info than I needed
Uansett hvor rævkjørt man føler seg
A little bit more info than I needed
Ja, artigkarer det der.rob schnider har noe rett i det han sier her.
Hva har Støre ødelagt? Det du kommer med der er et ganske vanlig utsagn fra folk som ikke har peiling på hva som skjer rundt dem.Ja tviler på at Listhaug klarer å overgå alle løgnene og sviket til Støre! Hvordan er det mulig å ødelegge så mye i et land på så kort tid! Folket skal flåes og vi skal slikke mest mulig røv til EU pampene
Det gjelder å etablere et oss og dem,Det virker som noen mener seg dolket i ryggen.
Dolkestøtlegenden – Wikipedia
no.wikipedia.org
Var det han som trakk seg eller noen andre som trakk ham??Matt Gaetz trekker seg
Donald Trump har nominert Matt Gaetz som justisminister til sin nye administrasjon. Torsdag kveld skriver Gaetz selv på meldingstjenesten X at han trekker seg: – Min nominasjon er blitt en urettferdig distraksjon fra det viktige arbeidet med Trump/Vance-overgangen. Det er ingen tid å miste på en...www.nrk.no
Det spiller antagelig ingen større rolle.Var det han som trakk seg eller noen andre som trakk ham??
Er det ikke urettferdig at det bare er Trump'ern som har lov å betale for å ha seg litt?Var det han som trakk seg eller noen andre som trakk ham??
Dukket visstnok opp litt mer junior sexVar det han som trakk seg eller noen andre som trakk ham??
Tenkte meg det, gaule om svik og ødeleggelse, men har ikke baller til å utdype påstandene.Hva har Støre ødelagt? Det du kommer med der er et ganske vanlig utsagn fra folk som ikke har peiling på hva som skjer rundt dem.
(Forresten, ingen vits i å spørre, får ikke noe svar.)
Ser på en miniserie på Tv2 nå og det kunne like gjerne hvert om Støre! Størrelsen på mine baller eller ikke er av lite betydning da den stort sett ikke er med i trivelige aktiviteter, de holdes nemlig utenfor! Hva du bruker dine baller til siden du er så opptatt av de vites ikkeTenkte meg det, gaule om svik og ødeleggelse, men har ikke baller til å utdype påstandene.