Valentino
J. Brünnhilde
Som i Heil Hitler!?dagens 88ere
Som i Heil Hitler!?dagens 88ere
Lett match!En sterk kvinne med erfaring og utdannelse! Lurer på hva enkelte skal klage på nå
Tja. Rasismen bunner vel i gamle samfunnsmotsetninger og fordums ideologi. Bare for å begynne der? Fremmedhatet likeså.
Fulgte med på serien Grenselandet som gikk på NRK for litt tid tilbake, det er ganske slående hvor lite utvikling det har vært, det er stort sett det samme det går i den dag i dag som dengang for 150-200 år siden.Tja. Rasismen bunner vel i gamle samfunnsmotsetninger og fordums ideologi. Bare for å begynne der? Fremmedhatet likeså.
En sterk kvasikristen kvinne som ble sparket fra minister jobben sin, som kom inn i regjering med en kundeliste hun valgte å ikke vise og som synes det er greit å sende tilbake en syvåring til et land i krig og fattigdom. Det er dama si det....da vet vi hva amason går etter!En sterk kvinne med erfaring og utdannelse! Lurer på hva enkelte skal klage på nå
Hvis du ser 1488 noe sted, vet du hvem/hva som står bak.Som i Heil Hitler!?
Hun valser rundt med et kors i kjedet som hun elsker å vise frem...kvasi....Kvasikristen er vel å ta i. Kan ikke tenke meg at hun har åpnet det nye testamentet overhode.
Utvilsomt, men hvis man henger seg opp i det og fortsatt nekter å erkjenne at masseinnvandring faktisk har fått store (og nye) samfunnsmessige konsekvenser som det politiske etablissenentet ikke forutså, og i langt tid forsøkte å legge lokk over, så taper man kampen om massene. Og gir en gavepakke av dimensjoner til Trump og alt-right-bevegelsen. Det er om massene kampen står, ikke om 88'erne, og det etablerte demokratiet er kraftig på defensiven. Og intellektuell hybris funker særs dårlig som forsvarsspill.Tja. Rasismen bunner vel i gamle samfunnsmotsetninger og fordums ideologi. Bare for å begynne der? Fremmedhatet likeså.
Jeg trodde først det var Sylvi Listhaug du snakket om, til jeg åpnet linken.En sterk kvasikristen kvinne som ble sparket fra minister jobben sin, som kom inn i regjering med en kundeliste hun valgte å ikke vise og som synes det er greit å sende tilbake en syvåring til et land i krig og fattigdom. Det er dama si det....da vet vi hva amason går etter!
Ha ha, jeg gadd ikke en gang åpne linken og trodde det var listhaug det var bilde av! My bad!Jeg trodde først det var Sylvi Listhaug du snakket om, til jeg åpnet linken.
Det er vel ikke så mange som mener at masseinnvandring ikke er et problem? Og dette brukes av dem som søker politisk makt, slik vi nå ser. Samtidig selvsagt et morromoment at partiet som har slått seg opp på innvandringsmotstand ikke motsatte seg fortsatt import av arbeidere fra utlandet, da det satt med myndighet til å regulere det.Utvilsomt, men hvis man henger seg opp i det og fortsatt nekter å erkjenne at masseinnvandring faktisk har fått store (og nye) samfunnsmessige konsekvenser som det politiske etablissenentet ikke forutså, og i langt tid forsøkte å legge lokk over, så taper man kampen om massene. Og gir en gavepakke av dimensjoner til Trump og alt-right-bevegelsen. Det er om massene kampen står, ikke om 88'erne, og det etablerte demokratiet er kraftig på defensiven. Og intellektuell hybris funker særs dårlig som forsvarsspill.
Helt klart, menneskets beste drivstoff..
Tror Hardingfele er inne på rett spor når det gjelder opphavet til AP-hatet. Mange yngre kjenner ikke til de sterke klassemotsetningene i Norge for hundre år siden, men senser selve hatet og bidrar gjerne med grums på sosiale medier. Størehatet har avløst Stoltenberghatet. Opphavet er ikke viktig, det viktigste er å hate..
Voksne motstandere av Trump her inne! Tråden der Støre samtidig er gud og Listhaug er nok et hatobjektJeg trodde først det var Sylvi Listhaug du snakket om, til jeg åpnet linken.
Jeg syns Trump-motstandere generelt oppfører seg ganske bra sammenlignet med motparten som snakker om å own the libs, og your body my choice og lignende.Voksne motstandere av Trump her inne! Tråden der Støre samtidig er gud og Listhaug er nok et hatobjekt
For alle andre enn deg og dine likesinnede så går de færreste her rundt å hater noen som helst. Vi hater kanskje ideene, men ikke personene. Noe du har litt å lære av muligens?Voksne motstandere av Trump her inne! Tråden der Støre samtidig er gud og Listhaug er nok et hatobjekt
Uffda, ble du krenket? Beklager, det var ikke hensikten.Ser på en miniserie på Tv2 nå og det kunne like gjerne hvert om Støre! Størrelsen på mine baller eller ikke er av lite betydning da den stort sett ikke er med i trivelige aktiviteter, de holdes nemlig utenfor! Hva du bruker dine baller til siden du er så opptatt av de vites ikke
Hvem har utropt Støre til en gud? Noen spør deg om å konkretisere hva du mener han personlig har ødelagt i Norge, og hvordan du mener at han har fått til dette. Du ser ut til å tro at Støre har samme personlige makt i Norge som putin har i muskovia. Det kan være en hel nyhet for Støre selv, siden han oftere ser litt tafatt ut i møte med koalisjonsmotstandere og andre. Så langt ser jeg ikke engang et forsøk på svar fra din side, bare forsøk på avsporing.Voksne motstandere av Trump her inne! Tråden der Støre samtidig er gud og Listhaug er nok et hatobjekt
No. 11: Norway
Another Nordic nation to make the top 25, Norway is in the top 5 in three subrankings: social purpose, quality of lifeand open for business.
Norge i grøfta. Da er de andre nasjoner i verden allerede langt nede i myra, med noe veldig få, hederlige unntak.politikerne i dette landet har kollektivt kjørt landet i grøften, ikke noe vits å skylde på enkeltpersoner.
Håper snart mange nok for øynene opp slik at vi kan få veltet demokratiet og får landet på rett kurs før det er for sent.
jeg er ikke så fan av at en eller svært få personer skal ha makt. Makten skal vi folket haDet er ikke ofte man ser ordene «få veltet demokratiet» og «på rett kurs» i samme setning. Forrige gang noen pratet om slikt var m-l’ernes krav om «væpna rev’vlusjon» og «proletariatets diktatur» på 1970-tallet.
Du er i godt selskap, Dr Bass.
Hvem eller hva tenkte du å sette inn som makthavere i stedet for demokrati og politikere? En militærjunta?
det er det som er så artig, norge har alle forutsetninger allikevel går landet til helvette, den norske krona stuper og ingen har troen på oss.Norge i grøfta. Da er de andre nasjoner i verden allerede langt nede i myra, med noe veldig få, hederlige unntak.
Dersom valutaverdien er eneste verdi man måler på i et land, har du faktisk delvis rett. Men det som er litt dumt, er at det er temmelig meningsløst å måle et lands suksess og livsvilkår på den måten. OECD har et noe bredere perspektiv, og de bedømmer at Norge greier seg bedre enn de aller, aller fleste. Man hva kan vel de?det er det som er så artig, norge har alle forutsetninger allikevel går landet til helvette, den norske krona stuper og ingen har troen på oss.
usa som hadde passet rett inn i luksusfellen deres valuta går så det griner.
Hvorfor sause sammen arbeidsinnvandring med migranter og flyktninger? Det her er egentlig et godt eksempel på hvorfor vi har motstand mot elitene. Nok en halvside med ordsalat som ikke sier noen som helst ting.Det er vel ikke så mange som mener at masseinnvandring ikke er et problem? Og dette brukes av dem som søker politisk makt, slik vi nå ser. Samtidig selvsagt et morromoment at partiet som har slått seg opp på innvandringsmotstand ikke motsatte seg fortsatt import av arbeidere fra utlandet, da det satt med myndighet til å regulere det.
Selv mener jeg at personer fra land med lover og regler som er i strid med Norges lover og regler skal bli grundig orientert om hva de har å rette seg etter når de ønsker å etablere seg i Norge, og at man skal sette lovmessig makt bak det å påse at norsk lovverk respekteres. Dette spesielt i forhold til kvinners rettigheter, men også på andre områder. Vi skal, for eksempel, ikke tolerere ex juris områder som etableres av religiøse eller etniske grupper som mener at de har anledning til å håndheve andre lover og regler enn dem som er vedtatt av landets folkevalgte. Og jeg er meget komfortabel med å eventuelt måtte forsvare det synet.
I 2014 tok Moderaten Fredrik Reinfeldt en flytur over Sverige, hvorpå han meldte at det var plass til millioner i Norden. Samtidig understreket han at et samarbeid med Sverigedemokratene var uaktuelt.
At det var plass til millioner flere i Norden, ifølge ham, var i tråd med arbeidslivets ønske om flere arbeidere inn i regionen.
At han ikke ville samarbeide med Sverigedemokratene var helt i orden, for SD, siden medlemstallet og antall velgere føk i været etter den uttalelsen.
Reinfeldt: Fler flyktingar får plats
De nordiska länderna har plats att ta emot betydligt fler flyktingar än i dag. Det säger Fredrik Reinfeldt (M) i en intervju med danska Politiken. Han säger även att han utesluter tanken på ett eventuellt samarbete med Sveridemokraterna – och får skarp kritik.www.svd.se
Tilsvarende har Høyre stått for i Norge, mens FrP har tillatt betydelig arbeidsinnvandring, men det er Ap som har fått skylden, fordi man har kunnet avlede sinnet til folk flest ved å true med at vi vil få moskéer over hele landet.
Nå samarbeider Moderaterna og Sverigedemokratene, og snart er Sylvi Listhaug statsminister i Norge, og årsaken er naturligvis innvandringen og behovet politikerne ser for et bolverk mot samme, dersom de skal beholde makt. Ikke så mange år siden de fikk makt ved å påstå det motsatte.
For min egen del. Har jo vært her noen år.
Viste til barrierestrategien til EU i 2011. https://www.hifisentralen.no/forumet/threads/10-år-i-afghanistan.57949/#post-1232885
Verdt å lese, strategien iverksettes jo: https://wikispooks.com/w/images/a/a3/Euiss-ambitions-for-2020.pdf
så lenge vi er et kapitalistisk land og med i den globale handelen så betyr faktisk det alt.. Markedet har bestemt at de ikke har troen på norgeDersom valutaverdien er eneste verdi man måler på i et land, har du faktisk delvis rett. Men det som er litt dumt, er at det er temmelig meningsløst å måle et lands suksess og livsvilkår på den måten. OECD har et noe bredere perspektiv, og de bedømmer at Norge greier seg bedre enn de aller, aller fleste. Man hva kan vel de?
OECD Better Life Index
www.oecdbetterlifeindex.org
Og hva tror du prisen på alt fra leketøy til klær og elektriske apparater og biler ville vært.så lenge vi er et kapitalistisk land og med i den globale handelen så betyr faktisk det alt.. Markedet har bestemt at de ikke har troen på norge
dersom vi hadde produsert alt innlands og vært selvforsynt hadde det ikke hatt noe å si
Dette er ikke nødvendigvis korrekt fremstilt. Det kan føres mange gode argumenter for at det fallet vi har sett i kronekursen har å gjøre med en nødvendig justering i forhold til verden ellers. Sagt på en annen måte; Norge har hatt en kunstig høy kronekurs, og med det kunstig høye kostander sammenlignet med andre land. Dessuten, med dagens kronekurs går eksportnæringen sinnssykt bra, og norske ingeniører er regelrett billige i drift.så lenge vi er et kapitalistisk land og med i den globale handelen så betyr faktisk det alt.. Markedet har bestemt at de ikke har troen på norge
dersom vi hadde produsert alt innlands og vært selvforsynt hadde det ikke hatt noe å si
Merkel ansvarlig politiker! Jeg håper det var tidenes spøkNok en ansvarlig politiker tar bladet fra munnen.
Røper Trump-tabbe
- Den første feilen jeg gjorde med Donald Trump, var å behandle ham som om han var normal, forteller Angela Merkel i ny bok.www.dagbladet.no
Det forekommer dem ikke at de har meget høye tanker om hvilke politikere et folk velger? Dersom du har alle svarene har du jo en utmerket forretningsidé; reis rundt i, spesielt, Europa og fortelle folket hvilke løker de er.Merkel ansvarlig politiker! Jeg håper det var tidenes spøk