Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• amason

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Antall liker
    2.431
    Torget vurderinger
    8
    Dette er jo bare rykter og jeg er vanligvis ikke fan av sånt, men føler at det tilføyer noe til mytologien som kanskje er verdt å ta med seg. At han har spredd ondsinnete løgner om transpersoner og vil fjerne rettigheter har ingen sammenheng med at jeg poster dette her i tråden.

Vis vedlegget 1082465

Vis vedlegget 1082467
    Ikke lett og synke lavere enn flere innlegg her inne viser! En barnehage med voksne som synker lavere enn Trump er i stand til! Det er godt gjort 👍

Hardingfele

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Antall liker
    18.468
    Torget vurderinger
    2
    Trump er som en 5-åring som står og griner foran godteriet på Supern, sur og gretten og vil ha viljen sin.

Og smiler som en smørbukk når han får gni trynet inn med sjokolade.

Her griner han.

IMG_5095.jpeg

Og her griner han. Noen ganger lager han også fake TIME-forsider, som nevnt tidligere.

Skitstøvel av en grinunge.

IMG_5096.png

amason

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Antall liker
    2.431
    Torget vurderinger
    8
    Trump er som en 5-åring som står og griner foran godteriet på Supern, sur og gretten og vil ha viljen sin.

Og smiler som en smørbukk når han får gni trynet inn med sjokolade.

Her griner han.

Vis vedlegget 1082488

Og her griner han. Noen ganger lager han også fake TIME-forsider, som nevnt tidligere.

Skitstøvel av en grinunge.

Vis vedlegget 1082492
    Ja ser likheten med gjengen her inne! At Trump som er Amerikaner kan synke så lavt er en ting men at nordmenn over 5 år legger seg på samme nivå er overraskende! Noen går igjen som mobbere i andre tråder også så er vel ikke annet og forvente

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.639
    Sted
    Smurfeland
    Ja ser likheten med gjengen her inne! At Trump som er Amerikaner kan synke så lavt er en ting men at nordmenn over 5 år legger seg på samme nivå er overraskende! Noen går igjen som mobbere i andre tråder også så er vel ikke annet og forvente
    Så at en voksen mann på 78 år som er gjenvalgt til president i USA oppfører seg som en bortskjemt drittunge er greit fordi han er amerikansk?

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.152
    Sted
    Liten by
    Jeg tror at ALLE her inne ville vært 100x mere "precidental" enn hva Trump klarer å være.
    Han er den største sutrepaven i verden og tror alt dreier seg kun om han. Hele tiden. Når man er født med gullskje i ræva og aldri har måttet jobbe på en normal måte, så blir man en historiefornektende egoistisk facsist med granidose tanker om seg seg selv. At du ikke klarer å se det er det beste eksempelet på at norsk skolevesen bommer i enkelte tilfeller.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.816
    Sted
    Trondheim
    Fra en som har truffet ham:

Silvstedt og Melania Trump ble venner på slutten av 90-tallet, da begge jobbet som modeller i Paris. De bodde til og med sammen i den franske hovedstaden, før de flyttet til New York.
    Men i et intervju med SVTs «Skavlan» la ikke Silvstedt skjul på hva hun mener om USAs 45. president, eller Melanias ektemann:

"- Han er ganske frastøtende. Ærlig talt. Jeg møtte ham én gang. Jeg gikk med på en lunsj. Men det var alt. Det var slutten. Alt handlet bare om ham, at han var den største, beste og vakreste. Meg, meg, meg, sa hun."

4-string

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Antall liker
    12.462
    Sted
    Interiore Simplicitate
    "- Han er ganske frastøtende. Ærlig talt. Jeg møtte ham én gang. Jeg gikk med på en lunsj. Men det var alt. Det var slutten. Alt handlet bare om ham, at han var den største, beste og vakreste. Meg, meg, meg, sa hun."
    Jøss, han virker jo til å være slik en likandes kar.

• Liker
    Reaksjoner: MML

Hardingfele

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Antall liker
    18.468
    Torget vurderinger
    2
    TIME var visst ikke "a joke and stunt of a magazine" likevel. Smørbukken står og gliser av fryd, han fikk viljen sin.

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.152
    Sted
    Liten by
    Han er så lett å lese og han må være en stor risiko i sitt embete. Alt de halv- og hel-fascistiske lederene trenger å gjøre er å smøre egoet hans, så går vel kverna...

JMM

Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Antall liker
    9.268
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Svada og ønsketenkning. Samme idiotretorikk som når Frp og andre populister prater om "vanlige folk" og insinuerer at 90+% av befolkningen egentlig er enig med dem, uten å kunne underbygge det på noen som helst måte eller med noe som helst av data.

Billbob

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2011
    Antall liker
    270
    Dette er fra seint i oktober.

Former President Donald Trump heaped praise on authoritarian Chinese President Xi Jinping during a lengthy interview Friday with the podcaster Joe Rogan.

“We’re dealing with the smartest people,” Trump said, referring to the leaders of U.S. adversaries, about an hour and a half into their conversation.

“They hate when I say, you know, when the press — when I called President Xi, [the press] said, ‘Well, he called President Xi brilliant.’ Well, he’s a brilliant guy. He controls 1.4 billion people with an iron fist. I mean, he’s a brilliant guy, whether you like it or not. And they go crazy.”

Roald

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Antall liker
    3.015
    Torget vurderinger
    1
    Svada og ønsketenkning. Samme idiotretorikk som når Frp og andre populister prater om "vanlige folk" og insinuerer at 90+% av befolkningen egentlig er enig med dem, uten å kunne underbygge det på noen som helst måte eller med noe som helst av data.

Blant unge menn var vel FRP og Høyre opp over 60% så gamle raddiser har jo tøffe tider i vente…

JMM

Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Antall liker
    9.268
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Jeg kjenner egentlig ingen gamle raddiser, som jeg kan komme på i alle fall, men i likhet med alle andre har de selvsagt min sympati om de skulle få det tøft. Imidlertid kan jeg vanskelig tenke meg at det blir noen videre merkbar endring for dem selv om Frp skulle få statsministerposten, for de er tross alt sosialdemokrater omtrent så gode som noen andre i dette landet. Retorikken vil nok degenereres og forflates, men den veien går det jo uansett.

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    39.971
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Trumpister liker oppmerksomhet og å snakke høyt med store bokstaver, de er veldig opptatt av seg selv så det der tror jeg ikke på. Kanskje de heller er så få og sjeldne at vi burde få dem stoppet ut?
    En gang rundt 1985 foreslo jeg å gjøre det med den siste m-l’er, men ble nedstemt.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.639
    Sted
    Smurfeland
    Jeg syns egentlig det er litt slemt å spøke med sånt, men ingen røyk uten ild?

Også lurer jeg litt på hva Obama nesten sa her, men ikke gjorde allikevel.

Billbob

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2011
    Antall liker
    270
    Tidligere FBI-informant innrømmer løgn om Joe og Hunter Biden

En tidligere FBI-informant erkjenner seg skyldig i anklagene om å ha fabrikkert en påstand om at president Joe Biden og hans sønn Hunter mottok bestikkelser.

Ifølge forliksavtalen har aktoratet og den tidligere FBI-informanten Alexander Smirnovs forsvarere gått med på en foreslått straff på mellom fire og seks år i fengsel.

I tiltalen som ble kjent i februar i år, heter det at Smirnov i 2020 løy da han fortalte om to møter i 2015 eller 2016 der ledere tilknyttet med det ukrainske energiselskapet Burisma fortalte ham at de hadde hyret Hunter Biden for å «beskytte oss, gjennom sin far, fra alle slags problemer». (NTB)

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.152
    Sted
    Liten by
    Tidligere FBI-informant innrømmer løgn om Joe og Hunter Biden

En tidligere FBI-informant erkjenner seg skyldig i anklagene om å ha fabrikkert en påstand om at president Joe Biden og hans sønn Hunter mottok bestikkelser.

Ifølge forliksavtalen har aktoratet og den tidligere FBI-informanten Alexander Smirnovs forsvarere gått med på en foreslått straff på mellom fire og seks år i fengsel.

I tiltalen som ble kjent i februar i år, heter det at Smirnov i 2020 løy da han fortalte om to møter i 2015 eller 2016 der ledere tilknyttet med det ukrainske energiselskapet Burisma fortalte ham at de hadde hyret Hunter Biden for å «beskytte oss, gjennom sin far, fra alle slags problemer». (NTB)
    Men......da er vel dommen han fikk ugyldig og alle Trump minions må be om unnskyldning?

joha

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    539
    Torget vurderinger
    1
    Du kan tro hva du vil, men jeg syns det er merkelig at noen vil spre den typen informasjon hvis det ikke er sant.

Dropp nå disse barnslighetene. Det skulle være mer en nok dritt (pun intended) å ta han på ellers!

• Liker
    Reaksjoner: MML

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.639
    Sted
    Smurfeland
    Dropp nå disse barnslighetene. Det skulle være mer en nok dritt (pun intended) å ta han på ellers!
    Hadde han vært halvveis anstendig selv hadde jeg neppe lagt ut innleggene om inkontinensen hans heller, men siden han er den han er ga jeg etter for impulsen. Man kan jo spekulere i hvordan han selv hadde brukt det hvis det var en av motstanderne hans som hadde det samme problemet isteden.

Hønndjevelen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    10.243
    Sted
    Oslo
    I en episode av two and a half men, var noen aldrende kjendiser guest stars,
    En spurte de andre om de med alderen ofte måtte opp å pisse i løpet av natta.
    Harry Dean Stanton svarte: Ofte går jeg ikke opp engang.
    Om dette er mynta på the "president elect" er opp til enhver.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn