Naturen er jo full av eksempler på homofili blant forskjellige dyrearter. Hva tenker du man skal gjøre med det? Forby det?Forholder meg til naturen, mann og kvinne så får du kalle det trangsynt
Forholder meg til naturen, mann og kvinne så får du kalle det trangsyntNeida, det er jo ikke forbudt å være bakstreversk og trangsynt.
Ja jeg ser ikke bort ifra her i denne tråden at dere klarer å snu det til at homofili er normalen!Faktisk kunne man argumentert for at homofili er like naturlig som heterofili, siden det tilsynelatende oppstår helt tilfeldig blant så mange forskjellige arter inkludert mennesker.
Kanskje det heller er å forsøksvis tvinge alle inn i strikse heterofile samlivsformer uten rom for variasjoner som er det unaturlige.
Det er faktisk både vanlig og normalt, selv om det bare dreier seg om et fåtall, på samme måte som at det er vanlig og normalt å ha rødt hår selv om det også er ganske sjeldent.Ja jeg ser ikke bort ifra her i denne tråden at dere klarer å snu det til at homofili er normalen!
Kan nesten virke som du føler deg truet av at minoriteter skal behandles som likeverdige og ikke diskrimineres.Ja jeg ser ikke bort ifra her i denne tråden at dere klarer å snu det til at homofili er normalen!
Leiv Eiriksson – Store norske leksikon
Leiv Eiriksson var en norrøn oppdager, kjent for oppdagelsen av Vinland omkring år 1000. Leiv og hans følge kan dermed ha vært de første europeerne til å oppdage Amerika. Leiv var sønn av den norskfødte Eirik Raude og hans islandske hustru Tjodhild.snl.no
Altså Leif Eriksen
Hyggelig, sikkert for noen, at du drar fram Vålerenga legenden Leif "Liffy" Eriksen som døde i en alder av 84 for snart et år siden.Altså Leif Eriksen
Det er ikke almindeligt og normalt hvis bare det er et "fåtal".Det er faktisk både vanlig og normalt, selv om det bare dreier seg om et fåtall, på samme måte som at det er vanlig og normalt å ha rødt hår selv om det også er ganske sjeldent.
Siden han var sønn av en nordmann, mener jeg den norske stavemåten har forrang.Jeg beklager da det åbenbart er forskellig stavning afhængig af Norsk eller Dansk. Burde være det samme synes jeg.
Havde misforstået noget. Meta havde samtidigt ændret deres politik. Nu er de mindre restriktive.Hyggelig, sikkert for noen, at du drar fram Vålerenga legenden Leif "Liffy" Eriksen som døde i en alder av 84 for snart et år siden.
At Drossel drodling i en Trump tråd drar opp ham, .... som sagt jeg forundres mindre og mindre av dine innlegg.
Men du som har "hot-line" til Musk kan sikkert sette deg over Store norske leksikon også.
Vi bør nok afslutte denne diskussion på det grundlag. Jeg er Norsk men boet i Danmark de sidste mange årtier siden 1968.Siden han var sønn av en nordmann, mener jeg den norske stavemåten har forrang.
På samme måte som jeg aksepterer Knud som et dansk kongenavn, selv om vi fjeldaber liker navnet Knut bedre.