Jeg undrer på om Zaphod Beeblebrox er en bedre metafor enn Azathoth.Ser ut som VG har en grei oppsummering av tingenes tilstand. Trump har ingen egentlig strategi, og kommer til å demontere den regelbaserte verdensordenen slik vi kjenner den. Trump: reinkarnasjonen av den blinde idiotguden Azathoth.
Om du ikke prøver å være uspiselig, så må jeg si at du er ganske god til det uansett!
Du er klar over at avtroppende og påtroppende president er de to eldste nålevende presidenter? Selv Bill Clinton er yngre enn trump, og han gikk av i 2001.
Det er jeg klar over! Bildet viser bare forskjellen på de to! Overrasket over hvor aktiv Trump faktisk er med tanke på alderenDu er klar over at avtroppende og påtroppende president er de to eldste nålevende presidenter? Selv Bill Clinton er yngre enn trump, og han gikk av i 2001.
Nei jeg tenker vi venter og ser hva som faktisk skjer fremfor spekulasjoner! Akkurat nå så setter verden pris på alle gislene han har reddet samt våpenhvileOm du ikke prøver å være uspiselig, så må jeg si at du er ganske god til det uansett!
Når skal du svare på hva du synes om at Trump truer en demokratisk stat med økonomiske sanksjoner om han ikke får viljen sin?
Kanskje du er mer optimistisk enn meg, men det er vel også er en mulighet. Eller kanskje Nyarlathotep er nærmere enn Azathoth. Minus "the dangerously intelligent" part.Jeg undrer på om Zaphod Beeblebrox er en bedre metafor enn Azathoth.
Jeg undrer på om Zaphod Beeblebrox er en bedre metafor enn Azathoth.
Ein kan sikkert argumentera med "extraordinary times", men reint prinsipielt vil eg meina at "preemptive pardons" er temmeleg sært.Noen benådninger sånn på tampen.
Jeg skulle til å skrive noe med at dette har andre jobbet med i månedsvis.....men du har herved bevist at ingenting connecter inne i hodet ditt, så det preller vel av som vann på gåsa dette og....Nei jeg tenker vi venter og ser hva som faktisk skjer fremfor spekulasjoner! Akkurat nå så setter verden pris på alle gislene han har reddet samt våpenhvile
ja jeg er vist i samme båt som Eide og Stoltenberg med flere! Det finnes verre hoder der uteJeg skulle til å skrive noe med at dette har andre jobbet med i månedsvis.....men du har herved bevist at ingenting connecter inne i hodet ditt, så det preller vel av som vann på gåsa dette og....
Løgn er vel ganske så akseptert i MAGA-miljøet. De bare gjør som sin store helt og han er jo ufeilbarlig.Jeg tror du juger om den såkalte Amerikanske familien din, den store familien bestående av alle slags etnisiteter. Er ikke mer kompliser enn det. At noen tror du ikke er sannferdig er vel knapt den sykeste påstand noensinne.
En rekke av disse presidentordrene er i strid med den amerikanske grunnloven, og det er uklart hvordan Trump vil forsøke å forbigå denne.
New York Times: Trump vil erklære nasjonal unntakstilstand
Hevder Trump vil komme med en rekke presidentordrer.www.nettavisen.no
Ja snakker om gud som alle andre Amerikanske presidenter har gjort før han