Ja snakker om gud som alle andre Amerikanske presidenter har gjort før han
Snakker du om en gammel Volvo?Det renner like mye dritt ut av kjeften på`n som det gjør ut av rassen hans.
Vær så grei, ikke bland Volvo inn i denne fyren/tråden !Snakker du om en gammel Volvo?
Nei nå blir det en mer voksen tråd der utseendet skal beskrives! Er det slik du vil at det skal være på barneskoler rundt om ogsåHun virker ikke heeelt fornøyd, hun nede til høyre.
Wow, der har du funnet en godbit!!!
Det var på eige initiativ. Beklagar OT.Trist å se at Tweedjakke (?) ble tvunget til å fjerne et flott bilde. Jeg trodde det var takhøyde for slikt....
Nåja, uansett trist å se at woke-kulturen har gått så langt at noen blir krenket av et bilde som inneholder en gretten kvinne.Det var på eige initiativ. Beklagar OT.
Da er eden ugyldig?Når jeg var barn hadde vi noe vi kalte "jugekors" som gikk ut på at hvis man holdt fingrene krysset bakpå ryggen når man lovte noe, så gjaldt ikke løftet. Her er Trump som sverges inn som President, uten å holde hånden på bibelen.
Vis vedlegget 1090612
Var januar 6. en måte å "uphold the constitution"?Da er eden ugyldig?
Hilsen håpefull
Han er jo valgt for siste gang?
Kanskje han tenker at han ikke trenger å oppretholde en ed hvis han ikke egentlig mente det? Eller kanskje han er antikrist, og at det var derfor han ikke ville ta på bibelen? Jeg vet ikke, jeg bare spør.Da er eden ugyldig?
Hilsen håpefull