nikosidis
Overivrig entusiast
Jeg startet med primare I21. Den likte jeg godt, men ikke fullt så kraftig og transparent som jeg ønsket meg. Men bevares til kr 9000,- så er den kanon. Neste primare produkt ble DVD30, som jeg har hatt veldig lenge. det er på en måte den jeg har bygd opp anlegget rundt. Det er liksom ikke noen cd eller dvd spiller som har klart og overgå den. de fleste spillere jeg har testet har måtte sett seg slått av denne fantastiske spilleren. Etter en stund så måtte jeg kjøpe primare I30. Det angrer jeg ikke ett sekund på. De er skapt for hverandre.
Jeg kan nevne at jeg sendte mail til primare for og spørre om hvor bra DVD30 er i forhold til CD31. Da fikk jeg svar at det var delte meninger om hvem som var best. Det sier litt om DVD30.
De to i titan finish er lekkert, og lyden er enda lekkrere
Har dere foresten sett i nyeste hifi-news at primare I30 vant gruppetesten, mot Arcam A32, Unison res...secondo, Roksan capstain og Creek destiny.
In conclusion HIFI news says that Primares I30 is ahead of the game. The fulsome, frighteningly realistic sound never fails to leave you begging for more, the build is exquisite and if you ever get tired of looking at the sumptuous fascia, best check you still have a pulse.
Jeg kan nevne at jeg sendte mail til primare for og spørre om hvor bra DVD30 er i forhold til CD31. Da fikk jeg svar at det var delte meninger om hvem som var best. Det sier litt om DVD30.
De to i titan finish er lekkert, og lyden er enda lekkrere
Har dere foresten sett i nyeste hifi-news at primare I30 vant gruppetesten, mot Arcam A32, Unison res...secondo, Roksan capstain og Creek destiny.
In conclusion HIFI news says that Primares I30 is ahead of the game. The fulsome, frighteningly realistic sound never fails to leave you begging for more, the build is exquisite and if you ever get tired of looking at the sumptuous fascia, best check you still have a pulse.