draapen
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 21.02.2007
- Antall liker
- 9
Og ja,jeg må få orden med de vaske sakene hehe
Hallo draapen, har sendt dig en PM, OK ;Ddraapen skrev:Såpass hehe,er den dyr?
;D Hhmmm kan man få af vide, hvilke skiver i spiller på sådan en hygge aftenAllroad skrev:Takk til JH for en fortreffelig musikkaften. Det MÅ gjentas....om ikke altfor lenge....
Bjørn
Godt poeng ;DJH skrev:Var koselig!
Nuvel, når man har inntatt litt sånt brunt stoff, så er CD ganske greit i de sene nattetimer ;D Kunne jo skje ugjenopprettelige skader på det sorte gullet vettu!
Da slenger jeg på litt Gasolin på vinyl og sender deg ett par tankerJH skrev:Det må vi prøve å få til . Alltid hyggelig på besøk hos deg Jan
Nå må jeg avgårde å gjøre en uting....kalles arbeid på populært
;D Ojj hvor i hygger jer ;DJanR skrev:Da slenger jeg på litt Gasolin på vinyl og sender deg ett par tankerJH skrev:Det må vi prøve å få til . Alltid hyggelig på besøk hos deg Jan
Nå må jeg avgårde å gjøre en uting....kalles arbeid på populært
/jan
;D Med den musik-smag kan jeg sagtens være med, alt er godkendt så fortsæt endelig i samme rille 8)JH skrev:Flott bilde av Bronze du har der
Vi spillte igrunn veldig mye forskjellig. Kan jo nevne noe;
Deep Purple, Creedence, Chris Deburgh, Frank Duval, Jon English, Poco, Nils Lofgren m.fl på vinyl
Alt-i-alt er variert musikkaften.Noen plater ga litt "flashback" mot 80 og 90-tallet og låt herlig gjennom Pro-Jecten
Jo,fikk det med mæ,har jo samme dilemma med 103R`n,måtte til med spacer mellom shell og PU.Sumikoen blir nok å blomstre skikkelig etter noen timerJH skrev:Takker Filip!
Syns også dette er en liten tøffing. Vet ikke om du leste det lenger opp, men dette VTA-problemet er nå løst ettersom den er såpass høy som den er. Bra!
Den er nok ikke for alle, men mange vil nok like den (som alt annet)JanR skrev:Fine bilder
Artig sak, tror jeg må oppom Lagga en dag og finlytte litt på sumiko'n.
/jan
Hadde jo samme styret med DL-160. Den vil nok åpne seg mer etterhvert, så i mellomtida er det bare spille plate på plateF.E. skrev:Jo,fikk det med mæ,har jo samme dilemma med 103R`n,måtte til med spacer mellom shell og PU.Sumikoen blir nok å blomstre skikkelig etter noen timerJH skrev:Takker Filip!
Syns også dette er en liten tøffing. Vet ikke om du leste det lenger opp, men dette VTA-problemet er nå løst ettersom den er såpass høy som den er. Bra!
mvh Filip
Tror ikke jeg heller. Virker som stabile greie spillereF.E. skrev:Stemmer det,du hadde jo 2 flotte japser 8) Ja,han får nok tel skal du se Forøvrig trur æ ikkje det e så mye tull med ProJect egentlig.
mvh Filip