Jeg kommer nok til og gå for 4,8 + 250R i første omgang .
Likte det jeg hørte i går , selv om han hadde andre høytalere Psb Synchrony1 ,cd spiller var Electrocompaniet Ecc 1 og Sony 5400 .
Det spillte uanstrengt med bra skyv i bunn , veldig musikalsk .
Kanskje spillte det litt kjedelig , men tror ProAc er mer "løsluppen " enn Synchrony 1, så det kan bli en bra match .
Har hatt Electrocompaniet før (lenge siden). Både Aw100, Aw60 og Aw120 i kombinasjon med 4,5 pre og sikkert den første Emc1 som ble levert (sto på venteliste)
ProAc hadde på den tiden Response serien , den hadde jo nesten samme lydsignatur som Electrocompaniet den gang ,varm og "deilig" masse fløte i kaffen lyd . Mixet du dem ble det ofte bare fløte......
Jeg hadde faktisk gleden av og høre denne kombinasjonen for 10 år siden ca. (hmm tia flyr)
Det var Electrocompaniet Dmb 250 R på noen nydelige Response 3,8 . I mine ører den gang spillte det fantastisk .
Snakket også med Tor på Lyric , han hadde tatt inne D38R nå ,som han hadde i demo med Bryston 14B SST2 . Det hadde nok vært noe , selv om budsjettet hadde sprukket :
Ingen som har lyst til og stikke innom ham for å høre hvordan det låter ?
Har ikke bestemt meg helt enda hva jeg gjør , for som sagt synes jeg det spiller veldig bra her hjemme .
Heaven or hell
Time will tell
Ha en fortsatt fine helg