Vi får vente til ProAc legger ut info på sidene sine , men elementene ser mistenkelig like ut .tdbil skrev:Det er vel bare foten som et foranndret utvendig i forhold til D38
det er beskrevet på en engelsk side at de anvender carbon fibre i mellomtone/bassE.I.A. skrev:Vi får vente til ProAc legger ut info på sidene sine , men elementene ser mistenkelig like ut .tdbil skrev:Det er vel bare foten som et foranndret utvendig i forhold til D38
Hvorfor forandre på ting som allerede er bra ;D
http://www.hifigear.co.uk/loudspeakers/floorstanding/proac-d40.htmlKarlinn skrev:det er beskrevet på en engelsk side at de anvender carbon fibre i mellomtone/bassE.I.A. skrev:Vi får vente til ProAc legger ut info på sidene sine , men elementene ser mistenkelig like ut .tdbil skrev:Det er vel bare foten som et foranndret utvendig i forhold til D38
Hvorfor forandre på ting som allerede er bra ;D
D40 er lavere, smalere og like dyp. Strategiske mål for D40 med D38 i parentes: H x W x D: 1200 (1244) x 212 (235) x 342mm (343)tdbil skrev:Det er vel bare foten som et foranndret utvendig i forhold til D38
Okay.E.I.A. skrev:Jeg gikk tilslutt for en Solidtech benk i sort
Dette er akkurat som å se mine egne D80 i mahogny. Flaks at parketten din er i samme tresort !E.I.A. skrev:Benken ble sendt på fredag , har den forhåpentligvis i begynnelsen av neste uke . Slik det står nå ser det ikke veldig pent ut . Ene Brystom blokken i benken den andre oppå benken vedsiden av tv'en . Men det spiller helt fantastisk , så jeg er veldig fornøyd med lyden , utseende på ProAc har det aldri vært noe og utsette på
Her er nok et bildet av mine gamle ProAc D38
Wow , nydelig drømmeanlegghgjerde skrev:Endelig bilde, ProAc Carbon Pro 8 i Rosewood og Bryston 28B
. Lekkert oppsett ;D hvordan benk er det du har? Mvh.Tommyhgjerde skrev:Endelig bilde, ProAc Carbon Pro 8 i Rosewood og Bryston 28B