E.I.A. skrev:Ser det står Accuphase i signaturen din Huldra .
Kan jeg spørre om hvilken du bruker
Har nemlig hatt gleden av å teste ut 560 i mitt oppsett , og må si det låter meget bra .
Kanskje Tor burde byttet ut Bryston med noe annet , varmere ?
Hvis han bruker WW strømkabler burde disse byttes ut da de er i overkant analytiske og slitsomme Imho
.
Mvh
[/quote
Bruker Accuphase E-530, som nå har drevet problemfritt i snart ti år.
Nydelig anlegg , gratulerertdbil skrev:Da er jeg i mål med forsterker ;D
Nå blir det en tur til møbelsnekker for å få skreddersydd en stereobenk
Den stakkars gamle benken kneler snart :'(
Huldra9 skrev:Koblet i dag Sensatikabler til D38.
D38 fortjener gode kabler. Min erfaring med Wireworld er at det låter best å ha de hele veien, og da inklusive strømkabler. Om du er fornøyd med Silver/Super Eclipse ville jeg i hvert fall som minimum ha kostet på meg Eclipse ht-kablene om jeg var deg. Er jo også mulig å få tak i brukt, da det er jevnlig omsetning av ww kabler her på bruktbørsen.Huldra9 skrev:...Men siden siden jeg overhodet ikke er interessert i å betale en formue for noe ledning...
Der er jeg enig med deg Cappuccino , Bruker ww super silver eclipse 5,2 på mitt oppsett det fungerer glimrende. Så ta tipset fra cappuccino huldra9 .Tror ikke du vil angre på det å bruke noen kr på kabel for å gi gokassene dine bra mat. ;DCappuccino skrev:D38 fortjener gode kabler. Min erfaring med Wireworld er at det låter best å ha de hele veien, og da inklusive strømkabler. Om du er fornøyd med Silver/Super Eclipse ville jeg i hvert fall som minimum ha kostet på meg Eclipse ht-kablene om jeg var deg. Er jo også mulig å få tak i brukt, da det er jevnlig omsetning av ww kabler her på bruktbørsen.Huldra9 skrev:...Men siden siden jeg overhodet ikke er interessert i å betale en formue for noe ledning...
Heter innredningsjefen , Gyda ?Ulf-B skrev:Hm.. Jeg er i det litt vemodige hjørnet nå. Jeg har akkurat lagt ut mine Response D25 til salg på bruktbørsen. Det hadde jeg aldri trodd at jeg skulle gjøre - men saken er den at vi flytter fra hus til leilighet - og da passet verken ProAc'ene mine eller den tilhørende elektronikken inn i innredningssjefens overordnede planer. D25 ble også litt store til å passe inn i vår fremtidige TVstue - der vil fortsatt mine Response D1 ha en fremtredende plass. Sammen med ProAc-suben. M.a.o.: fortsatt en god ProAc venn.
står i tekstenerlandsen skrev:Får nok et bedre inntrykk hos Tor, ja. Hva var musikken som ble spilt?
Hilsen Egil
Var innom Tor i forbindelse med kjøp av Bryston 28B SST-2 for 2 uker siden og gav rapportE.I.A. skrev:Er det foresten noen som har vært inne å lyttet på Carbon pro i det siste , begynner det å løsne ?
Tor hadde allerede byttet til monoblokkene fra Cary. Jeg har følgelig hørt C8 både med 14B SS-2 ogE.I.A. skrev:Jeg leste raporten din OPK
Lurte bare på om de nå nærmet seg ferdig innspillt .
Fikk du sammenlignet direkte med D80 ? Forstod det slik at 14B SST2 bare ble brukt under innspillings perioden , og at det ville bli byttet til andre forsterkere etterhvert .
Noen som har vært nede de siste dagene , eller har julestria tatt dere ;D
Takker OPKO.P.K. skrev:Tor hadde allerede byttet til monoblokkene fra Cary. Jeg har følgelig hørt C8 både med 14B SS-2 ogE.I.A. skrev:Jeg leste raporten din OPK
Lurte bare på om de nå nærmet seg ferdig innspillt .
Fikk du sammenlignet direkte med D80 ? Forstod det slik at 14B SST2 bare ble brukt under innspillings perioden , og at det ville bli byttet til andre forsterkere etterhvert .
Noen som har vært nede de siste dagene , eller har julestria tatt dere ;D
med Cary. Min konklusjon er som tidligere beskrevet
Mvh
Helt enig!Ulf-B skrev:Men altså: ikke glem de små ProAc'ene når dere tenker ProAc.