Forsto det var ProAc det sto på, de var ikke helt fornøyd med oppfølgingen av de nye eierne.Skal man tro det man leser, har Gjallarhorn Audio i Heggedal overtatt importen av ProAc i Norge:Hvorfor ikke ringe dem?Ikke fått svar selv fra ProAc, men som EIA nevner så er Bryston på topp!
+44 1280 700147
Kontaktet dem for noen dager siden ang nye elementer, fikk svar med en gang at dette hadde de på lager.
Har også prøvd forgjeves og kjøpe nye D30RS av Lyric Hifi.
Siste jeg fikk beskjed om var at det ikke var sikkert de fikk fortsette med ProAc, dårlige nyheter for ProAc i Norge.
Gjallarhorn Audio - Kontaktinfo
For øvrig det samme som står å lese her:
http://www.hifisentralen.no/forumet...em-den-proac-modellen-du-helst-vil-ha-re.html
De påberoper seg et samarbeid med Lyric Hifi - men hvis man ikke kan få kjøpt f.eks. D30RS hos Lyric, kan det tyde på at samarbeidet ikke er helt 100%.
Selskapet er registrert som et DA (delt ansvar), og regnskapstall er derfor ikke lett tilgjengelige - i motsetning til det som gjelder for AS'er. Altså ikke lett å finne ut om dette er et solid firma, men vi får vel tro at ProAc har gjort visse vurderinger.
Jeg har isteden sikret meg et par med Response 2 og et par med Response 2s.
Venter på et par Target stativer som forhåpentlig kommer lørdag eller søndag.
Kommer til og bruke god tid på og sammenligne disse med DB1 som jeg har.
DB1 er forresten en liten musikkbombe som spiller mye bedre enn pris og størrelse tilsier.