Budsjettet ligger rundt 10.000. Nytt eller brukt spiller ingen roller, får vel mer for pengene med brukt.
Helst integrert, men åpen for pre/power løsning.
Du har en seriøs høyttalerkonstruksjon, jeg ville søkt en mest mulig seriøs og strømsterk integrert forsterker av et kjent merke (som forenkler eventuelle fremtidige reparasjoner), kort og godt følge med i markedet en stund og gripe "godbiten" når du selv mener den er der. Med denne sum penger risikerer du uansett ikke all verden, men husk at den høyttaleren gir deg utrolig god bass dersom forsterkeren er voksen nok.
For eksempel en sånn en;
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=149349646
Takk for tips!
Hei
Antar at det var du som kjøpte mine [emoji4]
Jeg fikk overraskende godt trøkk selv med en 10w (visstnok målt til 16w) Luxman sq-n10. Rommet har du sett.
En kamerat sverger til Cary sli 80 og Musical Fidelity i samme kategori som den i annonsen på alt fra ProAc 2.5 til d30rs.
Evt ser jeg en del Rega elex-r som dukker opp på Finn for tiden, kanskje verdt å teste.
Et siste alternativ jeg vurderte selv var Xindak 6950 II. Hybrid klasse A. 12k ny på Mala. Tror jeg hadde sjekket demo-muligheter på den. Mener det ligger en god test på lyd&bilde, eller noe.
Lykke til!