Kan nok fort bli den tyngste jobben det ja.Ulf-B skrev:... Det gjelder bare å få kona til å bli enig med meg om hvordan det skal gjøres - hehe.
Det jeg opplevde var at høyttalerne var temmelig følsomme for elektronikken. Jeg husker at jeg slet litt med å bestemme meg. Når jeg testet noen fancy rør-monoblokker på D80 syntes jeg at pianoklangen var utrolig flott. Men jeg savnet snerten og "det fysiske elementet" i anslaget på tangentene. Med Krell-en syntes jeg at både klangen og snerten falt på plass. Man blir bare sittende å glise - og vet at tingene stemmer. ProAc er spennende på den måten, synes jeg. De stimulerer til utprøving av forskjellig elektronikk. Skjønt, lommeboka får kjørt seg om man ikke lander i tide.. ;DUlf-B skrev:Men tilbake til krefter. Når jeg sier krefter, tenker jeg mer i retning av "musikalsk jerngrep". Ikke nødvendigvis en haug med Watt - da kan man like gjerne satse på en varmeovn eller noe slikt. Varme og laid-back? Det er på mange måter ProAcs signatur - men med feil elektronikk blir det for mye av det gode. Jeg snakker om noe som kan gi ProAc litt sting og smekk - det er det ikke all elektronikk som får til.
Mvh