Om innmat er som bildet jeg postet er det et potensiale for at den faktisk kun gjør 44,1 inntern prosessering. Hvor den da muligens konverterer integerformatene 48/96/192kHz til 44,1/88,2/176,4.Tror dere den vil takle 20/48? Jeg ser påstander på nett om den bare gjør 44,1 kHz.
Nå er lyd heldigvis subjektivt så hva du mener betyr i grunn ikke så mye.CDP låt subjektivt ikke bra for 20 år siden og gjør det sikkert ikke nå heller. Eneste bra fra Proceed den gangen var forforsterkeren PRE.
Spdif er en 24 bits container så 20bits går nok helt fint, og 48khz er såpass vanlig at den tar nok dette også uten problem.Tror dere den vil takle 20/48? Jeg ser påstander på nett om den bare gjør 44,1 kHz. Den ser tøff ut. Lurte litt på om den kunne funke til senter og subwoofer i oppsettet mitt. Jeg kjører AD konvertering og gjør digital EQ separat for alle kanaler, dermed behov for DAC til nevnte bruk.
Nok om det.
Skal tro hvordan den låter. Jeg har god erfaring med Proceed, har hatt noe fra de. Mange vil sikkert fnyse av alder og si at dagens DA konvertere låter milevis bedre.