|
Blir artig å høre ka du mener om komboen. Eg e jo litt på leit sjøl etter forsterkerVar med en kompis til Sørlandet og hentet et par Jade 30 i dag.
Veldig spent på hvordan de spiller på Accuphase E-4000. Skal la han få spille de inn litt før jeg besøker han.
Bra du likte de.Rett og slett imponerende lyd i Jade 30.
De har alt jeg er på jakt etter.
Så da er det bare å vente på et fremtidig kampanjetilbud -30%
Ikke bare lyden, men byggekvalitet.
Jeg sammenligner fort med Klipsch Cornwall, siden jeg også er stor tilhenger av Klipsch.
Knokketesten på disse store kassene slår knock-out på CW.
Well done Pylon!!
Synes den gjør det bra på mye men føler det mangler litt på rock/metal. Blir litt "grumsete" i gitar spilling, vokal forsvinner litt. På rør forsterkeren min lyder mye bedre på den sjangeren. Men M6si er topp på andre høyttaler eg har stående. Ellers så kjører jo Mala ett kjempetilbud på M6si nå.@Lokie - Hvad er det du savner fra din Musical Fidelity M6si i samspillet med Jade 30?
Tak for svar @Lokie det giver god meningSynes den gjør det bra på mye men føler det mangler litt på rock/metal. Blir litt "grumsete" i gitar spilling, vokal forsvinner litt. På rør forsterkeren min lyder mye bedre på den sjangeren. Men M6si er topp på andre høyttaler eg har stående. Ellers så kjører jo Mala ett kjempetilbud på M6si nå.
Ikke vanskelig å slå klipsch på knoketest da de bygges av dårlig materiale og skal resonnere som en tufsRett og slett imponerende lyd i Jade 30.
De har alt jeg er på jakt etter.
Så da er det bare å vente på et fremtidig kampanjetilbud -30%
Ikke bare lyden, men byggekvalitet.
Jeg sammenligner fort med Klipsch Cornwall, siden jeg også er stor tilhenger av Klipsch.
Knokketesten på disse store kassene slår knock-out på CW.
Well done Pylon!!